Пускам нова тема ,че много странен проблем имам.След като колата ми работи с прескочил ангренаж и всичко е толкова замърсено от недобре изгорелия бензин и отсранихме проблема се появи друг :D ,колата ми взе да гасне в движение., в смисъл карам си на все още незагряла кола на 5-та примерно с висока скорост ,изключвам от скорост за секунда и натискам спирачка и тя гасне.Стъпковото ми моторче го чистих ,изглежда ок,оборотите не ми играят,много добре се държат с изключение на случаите когато се пуска перката падат многоо почти да загасне колата,и катго реша да спирам падат много изведнъж,докато преди да из4истя моторчето(цялото беше черно и лепкаво като с катран) оборотите играеха като километраж.Та въпроса ми е дали пак е от това моторче,изчетох доста теми но сходен проблем не намирам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
странно гаснене на браво 1.6 16
Collapse
X
-
От него е, но ще се оправи като се обучи ЕКУ. Предполагам вече не гасне? При мен е също така и отнема 100-тина километра каране в градски условия да се обучи, като през този период гасне по описания начин няколко пъти - точно като съм на 5-та с ниска скорост по инерция и освободя от скорост. След като се обучи повече не гасне(до следващото разкачане на акумулатора или стъпковия мотор). Това ако нямаш газова, щото на газ хич не ми пука дали и кога ще се обучи ЕКУ на бензин, което и в крайна сметка няма как да стане и не е важно за карането на газ.
-
Моторчето го обучавай на място. Палиш колата студена. Не пипаш газта или каквото и да е друго докато не се включи първата степен на перката на охлаждането. ЕКУ-то трябва да се научи да управлява моторчето както на студен така и на загрял двигател. Като караш колата дроселовата клапа е отворена,въздухът минава през нея и моторчето не работи - не се обучава.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Riki888 написа:Моторчето го обучавай на място. Палиш колата студена. Не пипаш газта или каквото и да е друго докато не се включи първата степен на перката на охлаждането. ЕКУ-то трябва да се научи да управлява моторчето както на студен така и на загрял двигател. Като караш колата дроселовата клапа е отворена,въздухът минава през нея и моторчето не работи - не се обучава.
Коментар
-
Здравйте отново.Бравото продължава да си гасне и хиляди мъки минах ,но не се разбра от какво гасне.Две диагностики и ми казват всичко си ОК,ама тя е ок на място ,щотоо няма как да се направи диагностика докато върви.Най-интересното е че като се дава гас в движение на определени обороти се чува някакво бръждене,а на място го няма.Такъв звук ми издаваше един път като имах въздушен мехур в системата,не знам от какво е но според мен има нещо общто с гасненетомпоне се появиха по едно и също време горе долу.
Коментар
-
и според мен е от необучено ЕКУ,понеже когато стъпковото е било замърсено двигателя си е влязъл в някъв режим и ЕКУ-то се е обучило на него,според мен ще се оправи след манипулацията описана по-горе с паленето и оставяне да работи на празен ход докато се включи първата степен.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Здравейте пак.Хиляди мъки с това гаснене и ти след като потегля първите 2-3 километра,после няма проблеми.Забелязах,4е ако карам като пенсионер :P в смисъл карам си бавно бавно не го прави,малко ако я настъпя го прави.Също така като изгасне ако включа на скорост и дам газ тръгва(това явно е като при палене с бутане).Смених какви ли не сервизи,майстори нищо и нищо.Смених ламбда сондата 4е според един майстор е от нея,няма ефект,чистиха ми дросела ,даже и навътре към колекторите,като че ли се оправи за няколко дена после аиде пак(не знам дали се е оправила или просто е била на кеф)Дайте съвет,писна ми от майстори,даване на грешни пари и т.н.
Коментар
-
Провери дали ти е отпуснато жилото за газта и дали се връща нормално,ако не е отпусни го.Много грешни пари се дават заради едно жило.А моторчето дали си върши добре работата или не ще разбереш като на загрял мотор вдигнеш около 900/1000 оборота и му дръпнеш кабела.Покарай така и ако не ти гасне вече знаеш кой е виновен.Успехи от мен
Коментар
-
Re: странно гаснене на браво 1.6 16
kerrirose написа:Пускам нова тема ,че много странен проблем имам.След като колата ми работи с прескочил ангренаж и всичко е толкова замърсено от недобре изгорелия бензин и отсранихме проблема се появи друг :D ,колата ми взе да гасне в движение., в смисъл карам си на все още незагряла кола на 5-та примерно с висока скорост ,изключвам от скорост за секунда и натискам спирачка и тя гасне.Стъпковото ми моторче го чистих ,изглежда ок,оборотите не ми играят,много добре се държат с изключение на случаите когато се пуска перката падат многоо почти да загасне колата,и катго реша да спирам падат много изведнъж,докато преди да из4истя моторчето(цялото беше черно и лепкаво като с катран) оборотите играеха като километраж.Та въпроса ми е дали пак е от това моторче,изчетох доста теми но сходен проблем не намирамStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Ако ти го прави това само на газ и при висока скорост (90-100км), натискаш по-рязко спирачките и тя гасне - на мен ми правеше мойта така и ми обясниха, че при висока скорост и позагрял двигател, когато колата е по инерция, вкарва много топъл въздух и не може да направи идеалната горивна консистенция от газ и студен, богат на кислород въздух. Тогава неможе да се получи добра смес и тя просто си гасне. И решението , което ми казаха бе следното: или не изключваш от скорост, или направи така че да има постоянен приток на студен въздух до филтъра, от където си го тегли. Та пробвай и така, може да се оправи. Успех !vasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар