Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много висок разход на Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много висок разход на Браво 1.6

    Колеги проблема е следния.Колата гори супер много.С 85лв.гориво извънградско съм минал почти 300 км.А в градски условия разхода е около 14.5.Това за мен не е нормално въобще,още повече и че не върви като хората и при по продължително каране при спрян и изгасен автомобил отзад в дясно мирише на суров бензин.Някакви идей какъв може да е проблема и какво да погледна или съвет каде да я заведа да я прегледат,че нема смогване с тоя разход. Нормално ли е извънградско стрелката на температурата да е две чертички преди средата.

    #2
    За смяна си на ламбда сонда
    Peugeot 307 2.0i ГИ
    ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

    Коментар


      #3
      За стрелката - не е нормално, коментирали сме го много във форума, вероятно термостата е заминал.

      Коментар


        #4
        Не че разбирам, но имам подобен опит. Ако термостата е заминал има две положения: запецнал е отворен - бавно загрява колата и гори много защото караш на смукач повече време, но не прегрява, или е запецнал затворен - колата щеше да е прегрявала вече и колегата щеше да има други въпроси Поне при мен, като тупна отгоре и стрелката за температурата застава където трябва, след известно време пак скача рязко и се връща сама. Ясно е, че такава рязка промяна в температурата на охладителнта течност не е възможна, тоест проблема е в калпавото табло, което само по себе си не е болка за умиране (въпреки че остарях с поне две години като скочи за пръв път стрелката :D ) По проблема със високия разход не мога да помогна, като предполагам че възможните причини са доста.
        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

        Коментар


          #5
          причините може да са доста.свети ли ти лампата на инжекциона.аз го имах същия проблем с разхода и невървежа.оказа се прекъснат кабел на датчика на разпределителния вал и разхода ми беше точно 14,5 градско.провери точно под смукателните колектори има два датчика от единия трябва да тръгва тънко черно кабелче и да отива към амгренажната ролка на изпускателния вал.пускам ти две снимки на едната са датчиците под колекторите от този оградения трябва да тръгва кабела,а на другата снимка е самия кабел който минава покрай тръбичката дето се налива масло.
          Прикачени файлове
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            Благодаря колеги,ще проверя утре и тоя датчик да видя при него наред ли е всичко.

            Коментар


              #7
              после кажи какво е станало и какво сте открили,че ми стана любопитно
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                tomny написа:
                За стрелката - не е нормално, коментирали сме го много във форума, вероятно термостата е заминал.
                Баш си е нормално

                Коментар


                  #9
                  Да му пада температурата на извънградско? Извинявай, колега, но това е първия симптом на заседнал в отворено положение термостат.

                  Коментар


                    #10
                    От 2 години карам с запецнал отворен термостат, да наистина бавно загрява, но разхода ми е никога не е минавал 10-11 градско, дори зимата. Според мен основният проблем е другаде
                    Ползвайте мигачи!
                    Sometimes I feel like screaming

                    Коментар


                      #11
                      Днес смених термостат и да видим дали ще има разлика в разхода
                      Peugeot 307 2.0i ГИ
                      ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                      Коментар


                        #12
                        Мирис отзад вдясно ми мирише на теч на бензин. Нито термостат, нито ламбда сонда нито двете заедно могат да докарат 40литра/300км извънградско.Термостата ми докарваше 6,5/100 вместо 5,5/100, а ламбда сондата в момента ми е откачена и не дава разлика в разхода.
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #13
                          stanleyhacker написа:
                          Мирис отзад вдясно ми мирише на теч на бензин. Нито термостат, нито ламбда сонда нито двете заедно могат да докарат 40литра/300км извънградско.Термостата ми докарваше 6,5/100 вместо 5,5/100, а ламбда сондата в момента ми е откачена и не дава разлика в разхода.
                          Колега вчера качвах колата на подемника за обстоен преглед отзад и никъде няма абсолютно никакви следи от течове на гриво.Да за термостата и аз имам съмнение,защото колата загрява много бавно,но все не ми остава време от работа да се занимавам с нея.Относно буксите които е показал колегата в горния пост,нещо неможах да ги видя от горе и ще я кача пак в недаля да видя от доло как е полужението.А някой може ли да ми препоръча доверен сервиз в София за диагностика и евентуална центровка.

                          Коментар


                            #14
                            днес ще ги снимам по-отдалече да имаш представ накъде се намират.лесно достъпни са и веднага се виждат като отвориш капака.
                            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                            Коментар


                              #15
                              колега аз ходих в люлин на диагностика и съм много доволен ,разбира си човека от работата,намира се на края на бул.Царица Йоана,на последния светофар като идваш от центъра продължаваш на право по една малка уличка и от дясно има един паркинг и там вътре му се намира сервиза

                              Коментар

                              Working...
                              X