Здравейте колеги, искам да ви попитам нормално ли е за пунто спортинг 1,6 90 кс температурата да не се качва повече от пурвата чертичка(при нормално каране), и малко преди средата(в градски условия на светофари)?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто Спортинг-Температура
Collapse
X
-
Re: Пунто
kluchar написа:зависи при мен 1.2 ако е на средата вече водата ще ври перката ще върти на бързи обороти иначе карам почти на половината от средатаPower Under Pressure
Коментар
-
Re: кола
WhitePower написа:kluchar написа:аз съм сменял всичко термостат датчик на радятора на двигателя дори и радятора и пак така си еFiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
Re: Пунто Спортинг-Температура
Lamboy написа:Здравейте колеги, искам да ви попитам нормално ли е за пунто спортинг 1,6 90 кс температурата да не се качва повече от пурвата чертичка(при нормално каране), и малко преди средата(в градски условия на светофари)?LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Re: кола
WhitePower написа:kluchar написа:аз съм сменял всичко термостат датчик на радятора на двигателя дори и радятора и пак така си е
Коментар
-
според мен това е нормалния му работен диапазон. Имам пунто 176 1.2 85 16v и началото на лято 2013 заради точно същия филм с термостата закупих един от хит-ко на behr и тои държи същите нива като от снимките на колегата по горе. Обяснявам си го така,всичко е измерено точно от дачика и е вярно показан на таблото,просто италианеца е направил самия термостат да отваря по рано заради по топлия си климат. Представете си че все стои почти на средата,тогава лятото перката не трябва да спира да работи. Това е малък двигател,згрява бързо и фиат са си оставили луфт време за да не роди преждевременно. Щом има парно и то топли доста добре и при стрелка по ниско от средата значи всичко е добре. Правил съм засичания на гориво и съм еднакъв със стойностите както в ауто дата (старая се всичко по колата да е изрядно и работещо) Съжалявам че толкова късно пиша по тази тема,но не отдавна станах щастлив собственик на модела и съм се заел със правенето му като нов.Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99
Коментар
-
Ivan Malchev написа:според мен това е нормалния му работен диапазон. Имам пунто 176 1.2 85 16v и началото на лято 2013 заради точно същия филм с термостата закупих един от хит-ко на behr и тои държи същите нива като от снимките на колегата по горе. Обяснявам си го така,всичко е измерено точно от дачика и е вярно показан на таблото,просто италианеца е направил самия термостат да отваря по рано заради по топлия си климат. Представете си че все стои почти на средата,тогава лятото перката не трябва да спира да работи. Това е малък двигател,згрява бързо и фиат са си оставили луфт време за да не роди преждевременно. Щом има парно и то топли доста добре и при стрелка по ниско от средата значи всичко е добре. Правил съм засичания на гориво и съм еднакъв със стойностите както в ауто дата (старая се всичко по колата да е изрядно и работещо) Съжалявам че толкова късно пиша по тази тема,но не отдавна станах щастлив собственик на модела и съм се заел със правенето му като нов.FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
Ivan Malchev написа:точно за тази снимка говоря,и при мен е така,предполагам че това е нормален режимКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Ivan Malchev написа:точно за тази снимка говоря,и при мен е така,предполагам че това е нормален режим
Коментар
-
dogydog написа:Нормалното е на 1/4 и до колкото си спомням е на 85 градуса на 1/4,на 86 градуса отваря термостата,а малко преди средата където пуска перката е на 87 градуса поне такива данни показва като я закачихКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар