Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне при навит докрая волан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне при навит докрая волан

    Колеги, не знам, внушавам ли си днес, в този дъждовен ден, но ми се наложи да спирам и маневрирам на няколко пъти в града и при тези маневри на няколко пъти колата ми угасна при навит в крайно положение волан. Първия път даже баща ми нещо ми направи забележка, че несръчно съм маневрирал, но досега такова нещо на тази кола не ми се е случвало. Чувал съм и съм виждал Голфът на шурея да го прави тоз номер и според него било нормално, но аз малко се съмнявам. Освен това, направи ми впечатление, че на празен ход, без да е навит воланът, оборотите са на 1000 и то, при загрял двигател. Наистина, не се променят и не играят, но не са ли малко високи. Като тръгнах да я прибирам в гаража, пак - щом навих волана, угасна. Може ли нещо от влагата да се е намокрило, или пък какво друго може да е? Поздрави!
    Fiat Marea Weekend 1,6 16V

    #2
    Не си казал каква е колата.. В случая ако имаш хидравлика може да е повреда в помпата или рейката!

    Коментар


      #3
      Ами при мен на Браво 1.6/16 на празен ход при загрял двигател са 850 оборота. По сервизно описание мисля че ги дават 850 +/-50.Пробвай следното - на място, на празен ход, на загрял двигател. Включваш климатика, след него късите, след него дългите, след това отоплението на задното стъкло. Така постепенно товариш двигателя и го гледаш дали ще угасне и как се движат оборотите. Целта е да разбереш постепенно като товариш двигателя моторчето за празен ход удържа ли оборотите или не успява. След това си включваш първа и завиваш колелата в едната посока до края.След това в другата. При това движиш колата малко напред или назад за да не се товари прекалено хидравликата. Следиш дали ще угасне и дали не се чува виене от хидравликата при завъртане на волана.Провери нивото на хидравличното масло в казанчето. Погледни ремъка за хидравликата дали е нормално натегнат. Така, профилактично. Може да го сравниш с някой друг пистов ремък, например на климатика. След това виж маслото на хидравликата дали не е гъсто и замърсено. Ако не си го сменял може да го смениш. Ако проблемът продължава тогава мисли за повреди и за ремонти. Обърни внимание кога гасне - на загрял/не загрял двигател, на студено или по-топло време, в коя посока на волана - надясно, наляво или в двете посоки. Огледай за теч по хидравликата.
      Bravo 1.6 / 16

      Коментар


        #4
        Ами, доколкото са ми впечатленията от днес, гасне и на студен, и на загрят двигател, защото маневрите при тръгване бяха, след като е стояла примерно половин час под дъжда, а после, при прибиране в гаража, двигателят си беше напълно загрял. Освен това, аз карах през цялото време на климатик и фарове - на прав участък без завои не ми е правила проблеми да гасне - единствено и само при крайно положение на волана, в двете посоки. За хидравличната течност ще проверя може би утре - сменял съм я преди две години, а иначе не се чува някакво виене. Само сутрин, когато паля и изкарвам от гаража, едно просвирване на ремък, пак при завит волан, ама това е отпреди повече от година, още преди миналото лято, когато сменях ангренажния и пистовия ремък.
        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

        Коментар


          #5
          Автомобилът на газ ли е ? За да гасне, значи има нещо нередно - при крайно положение, двигателят се товари, и гасне ащото няма достатъчно мощност да компенсира.Ако е нагз, за начало смени въд. филтър, и си регулирай газовата уредба.
          FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

          Коментар

          Working...
          X