Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Иридиеви свещи-има ли смисъл?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Иридиеви свещи-има ли смисъл?

    Значи мисля да си сменям свещите на ХГТ-то и чувам доста добри мнения за Denso Iridium, та рещих да се допитам тука дали има ефект от тях и заслужават ли си парите. Ако някой има впечатления, особено на ХГТ да сподели
    Bravo HGT

    #2
    Re: Иридиеви свещи-има ли смисъл?

    smokie написа:
    Значи мисля да си сменям свещите на ХГТ-то и чувам доста добри мнения за Denso Iridium, та рещих да се допитам тука дали има ефект от тях и заслужават ли си парите. Ако някой има впечатления, особено на ХГТ да сподели
    Какъв ефект очакваш да има?
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      5 коня
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        Re: Иридиеви свещи-има ли смисъл?

        dudulia написа:
        smokie написа:
        Значи мисля да си сменям свещите на ХГТ-то и чувам доста добри мнения за Denso Iridium, та рещих да се допитам тука дали има ефект от тях и заслужават ли си парите. Ако някой има впечатления, особено на ХГТ да сподели
        Какъв ефект очакваш да има?
        Ми незнам. Не очаквам кой знае какво ама чух добри отзиви и реших да питам
        Bravo HGT

        Коментар


          #5
          До колкото знам предимството им, е че са за около 100 000 - 150 000км. Т.е. по-издръжливи. Дали ще има повече мощност незнам.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Карам с такива, повече мошност не, а за издържливостта, ако изкарат толкова колкото пише колата ще е за скрап вече.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              Има смисъл, аз предпочитам НГК като по-надеждни но пък са с 0.2мм по-дебел електрод спрямо 0.4мм на Денсо.Мощност в повече много трудно ще се усети освен ако не се измерва.Основното предимство е, че палят на много по-ниско напрежение и така се запазват бобините и кабелите от пробиви.Почти всички коли вече излизат от завода с централен електрод тип игла, платинени или иридиеви, точно заради бобини и удължен сервизен период за смяна.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар

              Working...
              X