Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.6 лашкане при смяна на предавките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило 1.6 лашкане при смяна на предавките

    Здравейте, проблема е следния колата си набира плавно, държи си добре обороти, и скоростите влизат много леко, но при самата смяна на скоростите или при потегляне се усеща едно "лашкане" като че ли има някакав луфт някаде по задвижването (полуоски, ск. кутия съединител) нормално ли е това за модела или има някакъв проблем? Забелязах също че е и омаслена скоростната кутия, опасно ли е това.

    #2
    Re: Фиат Стило 1.6 лашкане при смяна на предавките

    vmk83 написа:
    Здравейте, проблема е следния колата си набира плавно, държи си добре обороти, и скоростите влизат много леко, но при самата смяна на скоростите или при потегляне се усеща едно "лашкане" като че ли има някакав луфт някаде по задвижването (полуоски, ск. кутия съединител) нормално ли е това за модела или има някакъв проблем? Забелязах също че е и омаслена скоростната кутия, опасно ли е това.
    Не можах да разбера какво имаш предвид под лашкане, но ще ти кажа при мен как е. Преди да загрее като сменям скоростите... най-точно казано нямам полусъединител и придърпва и веднага зацепва. На мен също ми е омаслена скоростната кутия но губи много малко явно, защото за близо две години, все ми казват, че била догоре пълна...

    Коментар


      #3
      Виж за всеки случай и тампоните.Специално при мен тампона на скоростите го гледаха 5-6 различни майстора и казваха ,че е здрав.Смених го от инат и беше заминал.
      Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

      Коментар


        #4
        Не точно "лашкане" колкото не толкова гладко превключване, има го при студен и при загрят двигател (като че ли има луфт който трябва да бъде обран и тогава зацепва, нещо като кола с разбит кардан ако трябва да бъда точен) и не знам дали има нещо общо но понякога има и едни вибрации при по рязко набиране, усещат се само на втора предавка. А при теб колега Brevetti след смяна на тампона нещата оправиха ли се? И колко ти излезна смяната.

        Коментар


          #5
          Аз го смених за да знам,че съм сменил всички тампони по мотора.Цената беше комплексна с рециклиране на рейка(смяна на втулката).При мен проблема беше ,че на място включваха добре .В движение ми се" разместваха" от пета вместо на 4 отивах на 2.от 4 на 3 та почти невъзможно и трудно се изключваше от скорост.Проблема се реши като майсторчето разхлаби някаква" гайка(предполагам ,че не гледах)’, където се събират(излизат,минават-незнам) жилата в двиг. отсек почисти и напръска с ВД40 .После се опитах да видя къде е бъркал, но почти нищо не се вижда( поне при моя двигател).Знам само ,че се беше припотил и "потрошил’ пръстите от "удобство" майсторчето :D
          Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

          Коментар

          Working...
          X