Здравейте появи ми се следния проблем преди няколко дена.Колата е браво 1.6 няма АГУ само бензин.След смяна на горивния филтър и на свещите колата започна да работи на 3 цилиндъра и да тресе , пуши бял дим,чува се някакво пукане откъм гърнето,и мирише на суров бензин, но само на ниски обороти иначе горе долу върви добре.Смених кабелите че мислех че те са проблема но нищо не стана.Отидох на майстор пробва бобината,кабелите свещите вси4ко .оказа се че едната свещ е леко изкривена в полюсите може би,сложихме нова но пак така работи колата.Майстора ми каза че някъкъв вал трябва да се смени,да се разглобява ДВГ имало някъкъв проблем и от изпусквателния колектор май/така ми каза майстора/, но ми писна от тези майстори мошенници и събирам мнения.Също така колата има май спукан радиатор на парното или от някоя тръба капе та не мога да преценя дали губи вода/не е с антифриз все още/ определено губи но от радиатора на парното май.Някой има ли идея какво може да бъде,също така може да препоръчате някой изпитан майстор,ще бъда благодарен.[/quote]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПОМAГАЙТЕ!! Бравото работи на 3 цилиндъра
Collapse
X
-
Re: ПОМAГАЙТЕ!! Бравото работи на 3 цилиндъра
kerrirose написа:Здравейте появи ми се следния проблем преди няколко дена.Колата е браво 1.6 няма АГУ само бензин.След смяна на горивния филтър и на свещитеPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
Колега имах БРАВА 1.2 16 82 к.с. със същият проблем.Първо само да индивидуализираме проблема.Ще говоря само за работата на три или два цилиндъра защото това с теча от радиатора си мисля, че за конкретният проблем няма значение.Не съм голям разбирко но при мен проблема беше следния.Колата работеше на 2 или 3 цилиндъра но това не мога да кажа.Смених свещи....същата работа.....смених кабели от Бравото на жена ми понеже е същият двигател......пак същото.Отидох на елкон със съмнение за бубина но там като мериха гледаха свещи и майстора ми каза, че не е бубина а нещо с вала трябвало да се отваря двигател и т.н........лошо ми стана.Тогава почнах да чета по сериозно форума и на всякъде където седна казвах за проблема.Един познат с Брава 1.6 ми каза, че имал същият проблем и че в крайна сметка се оказа Бубина.Ходил на елкон но елкона бубината не я хваща като проблем.Не знам защо.....от елкона или от Елконаджията но отидох на автоморга.взех една бубина белязаха ми я с уговорката, че ако проблема не се оправи ще я върна.Смених я пред блока и колата си тръгна съвсем нормално.Освен това имай предвид, че когато имаш неработеща бубина симптомите са: неработещи цилиндри, в резултат на неработещите цилиндри свещите стават на гъз и изглежда така все едно проблема е от тях.А то просто е резултат от неработещата бубина която в моя случай на първи и трети цилиндър не даваше почти никакъв ток.Симптомите: колата ми палеше перфектно обаче тресеше, не набираше работеше като заска, никаква тяга във високи обороти....с една дума каруца.Решението: Бубина.Пробвай го на някоя морга да го изключиш като вариант.Лесно се сменя и можеш да я върнеш ако не е от това проблема.Поздрави и дано да съм бил полезен.предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Re: ПОМAГАЙТЕ!! Бравото работи на 3 цилиндъра
kerrirose написа:Здравейте появи ми се следния проблем преди няколко дена.Колата е браво 1.6 няма АГУ само бензин.След смяна на горивния филтър и на свещите колата започна да работи на 3 цилиндъра и да тресе , пуши бял дим,чува се някакво пукане откъм гърнето,и мирише на суров бензин, но само на ниски обороти иначе горе долу върви добре.Смених кабелите че мислех че те са проблема но нищо не стана.Отидох на майстор пробва бобината,кабелите свещите вси4ко .оказа се че едната свещ е леко изкривена в полюсите може би,сложихме нова но пак така работи колата.Майстора ми каза че някъкъв вал трябва да се смени,да се разглобява ДВГ имало някъкъв проблем и от изпусквателния колектор май/така ми каза майстора/, но ми писна от тези майстори мошенници и събирам мнения.Също така колата има май спукан радиатор на парното или от някоя тръба капе та не мога да преценя дали губи вода/не е с антифриз все още/ определено губи но от радиатора на парното май.Някой има ли идея какво може да бъде,също така може да препоръчате някой изпитан майстор,ще бъда благодарен.
Коментар
-
Колега пробвай с бубината преди да предприемеш отваряне на глава..........сериозно ти казвам.Отиваш на авто морга и можеш да пробваш пред вратата на автоморгата дали е от това или не.Ако не е от това тогава карай на татък и нищо няма да ти струва.Недей да отваряш двигател ей така повярвай ми и на мен искаха да ми правят същите манипулации.От тогава където видя този мой познат дето ме светна за бубината там ги черпя.Поздрави.предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Здравейте...пробвах това с бобината още веднага в сервиза и то пред мен,нямаше промяна(освен ако кабелите трябва да се сложат по строго определен на4ин и те не са го направили с цел да ме метнат).Върнах си старите свещи и кабели.Днес отидох Пак на диагностика и ми казаха ,че проблема е в това че ремъка ми е прескочил най-вероятно и центровката се е развалила работи си на 4 цилиндара но така звучало,та така че утре отивам да пробвам с това първо.Казаха ми че ако е нещо по двигателя ще се чуе или види на диагностиката .Ще споделя какво е станало.
Коментар
-
Аз те съветвам да направиш следното и не струва нищо. Вземи една лентичка от хартия или едно листо от дърво. Приближи го към ауспуха. Ако има моменти, в които листото се дърпа много навътре наистина някой клапан не работи коректно. Сам ще усетиш, ако има проблем направо го всумква. Елементарен начин, който не показва много, но със сигурност означава, че има неработещ добре клапан.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Аз те съветвам да направиш следното и не струва нищо. Вземи една лентичка от хартия или едно листо от дърво. Приближи го към ауспуха. Ако има моменти, в които листото се дърпа много навътре наистина някой клапан не работи коректно. Сам ще усетиш, ако има проблем направо го всумква. Елементарен начин, който не показва много, но със сигурност означава, че има неработещ добре клапан.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар