Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПОМAГАЙТЕ!! Бравото работи на 3 цилиндъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПОМAГАЙТЕ!! Бравото работи на 3 цилиндъра

    Здравейте появи ми се следния проблем преди няколко дена.Колата е браво 1.6 няма АГУ само бензин.След смяна на горивния филтър и на свещите колата започна да работи на 3 цилиндъра и да тресе , пуши бял дим,чува се някакво пукане откъм гърнето,и мирише на суров бензин, но само на ниски обороти иначе горе долу върви добре.Смених кабелите че мислех че те са проблема но нищо не стана.Отидох на майстор пробва бобината,кабелите свещите вси4ко .оказа се че едната свещ е леко изкривена в полюсите може би,сложихме нова но пак така работи колата.Майстора ми каза че някъкъв вал трябва да се смени,да се разглобява ДВГ имало някъкъв проблем и от изпусквателния колектор май/така ми каза майстора/, но ми писна от тези майстори мошенници и събирам мнения.Също така колата има май спукан радиатор на парното или от някоя тръба капе та не мога да преценя дали губи вода/не е с антифриз все още/ определено губи но от радиатора на парното май.Някой има ли идея какво може да бъде,също така може да препоръчате някой изпитан майстор,ще бъда благодарен.[/quote]

    #2
    Re: ПОМAГАЙТЕ!! Бравото работи на 3 цилиндъра

    kerrirose написа:
    Здравейте появи ми се следния проблем преди няколко дена.Колата е браво 1.6 няма АГУ само бензин.След смяна на горивния филтър и на свещите
    Защо не пробваш да върнеш старите свещи. Самият ти си казал, че след смяната е дошъл проблема.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Колега имах БРАВА 1.2 16 82 к.с. със същият проблем.Първо само да индивидуализираме проблема.Ще говоря само за работата на три или два цилиндъра защото това с теча от радиатора си мисля, че за конкретният проблем няма значение.Не съм голям разбирко но при мен проблема беше следния.Колата работеше на 2 или 3 цилиндъра но това не мога да кажа.Смених свещи....същата работа.....смених кабели от Бравото на жена ми понеже е същият двигател......пак същото.Отидох на елкон със съмнение за бубина но там като мериха гледаха свещи и майстора ми каза, че не е бубина а нещо с вала трябвало да се отваря двигател и т.н........лошо ми стана.Тогава почнах да чета по сериозно форума и на всякъде където седна казвах за проблема.Един познат с Брава 1.6 ми каза, че имал същият проблем и че в крайна сметка се оказа Бубина.Ходил на елкон но елкона бубината не я хваща като проблем.Не знам защо.....от елкона или от Елконаджията но отидох на автоморга.взех една бубина белязаха ми я с уговорката, че ако проблема не се оправи ще я върна.Смених я пред блока и колата си тръгна съвсем нормално.Освен това имай предвид, че когато имаш неработеща бубина симптомите са: неработещи цилиндри, в резултат на неработещите цилиндри свещите стават на гъз и изглежда така все едно проблема е от тях.А то просто е резултат от неработещата бубина която в моя случай на първи и трети цилиндър не даваше почти никакъв ток.Симптомите: колата ми палеше перфектно обаче тресеше, не набираше работеше като заска, никаква тяга във високи обороти....с една дума каруца.Решението: Бубина.Пробвай го на някоя морга да го изключиш като вариант.Лесно се сменя и можеш да я върнеш ако не е от това проблема.Поздрави и дано да съм бил полезен.
      предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
      Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

      Коментар


        #4
        Re: ПОМAГАЙТЕ!! Бравото работи на 3 цилиндъра

        kerrirose написа:
        Здравейте появи ми се следния проблем преди няколко дена.Колата е браво 1.6 няма АГУ само бензин.След смяна на горивния филтър и на свещите колата започна да работи на 3 цилиндъра и да тресе , пуши бял дим,чува се някакво пукане откъм гърнето,и мирише на суров бензин, но само на ниски обороти иначе горе долу върви добре.Смених кабелите че мислех че те са проблема но нищо не стана.Отидох на майстор пробва бобината,кабелите свещите вси4ко .оказа се че едната свещ е леко изкривена в полюсите може би,сложихме нова но пак така работи колата.Майстора ми каза че някъкъв вал трябва да се смени,да се разглобява ДВГ имало някъкъв проблем и от изпусквателния колектор май/така ми каза майстора/, но ми писна от тези майстори мошенници и събирам мнения.Също така колата има май спукан радиатор на парното или от някоя тръба капе та не мога да преценя дали губи вода/не е с антифриз все още/ определено губи но от радиатора на парното май.Някой има ли идея какво може да бъде,също така може да препоръчате някой изпитан майстор,ще бъда благодарен.
        [/quote]Така както го описваш ми намирисва на заминала гарнитура на главата.Не е толкова страшно,само да намериш подходящия човек.Преди 2 г ми се случи същото,както си карах и колата загуби мощност мислех че е от свещите взех нови но нищо.Когато я отвориха се оказа че между 1 и 2 цилиндър няма нищо и двата си правеха компания.Но първо виж дали има искра до всяка свещ.

        Коментар


          #5
          И аз мисля че е гарнитура на главата
          Peugeot 307 2.0i ГИ
          ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

          Коментар


            #6
            Колега пробвай с бубината преди да предприемеш отваряне на глава..........сериозно ти казвам.Отиваш на авто морга и можеш да пробваш пред вратата на автоморгата дали е от това или не.Ако не е от това тогава карай на татък и нищо няма да ти струва.Недей да отваряш двигател ей така повярвай ми и на мен искаха да ми правят същите манипулации.От тогава където видя този мой познат дето ме светна за бубината там ги черпя.Поздрави.
            предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
            Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

            Коментар


              #7
              Здравейте...пробвах това с бобината още веднага в сервиза и то пред мен,нямаше промяна(освен ако кабелите трябва да се сложат по строго определен на4ин и те не са го направили с цел да ме метнат).Върнах си старите свещи и кабели.Днес отидох Пак на диагностика и ми казаха ,че проблема е в това че ремъка ми е прескочил най-вероятно и центровката се е развалила работи си на 4 цилиндара но така звучало,та така че утре отивам да пробвам с това първо.Казаха ми че ако е нещо по двигателя ще се чуе или види на диагностиката .Ще споделя какво е станало.

              Коментар


                #8
                Аз те съветвам да направиш следното и не струва нищо. Вземи една лентичка от хартия или едно листо от дърво. Приближи го към ауспуха. Ако има моменти, в които листото се дърпа много навътре наистина някой клапан не работи коректно. Сам ще усетиш, ако има проблем направо го всумква. Елементарен начин, който не показва много, но със сигурност означава, че има неработещ добре клапан.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Danchojn написа:
                  Аз те съветвам да направиш следното и не струва нищо. Вземи една лентичка от хартия или едно листо от дърво. Приближи го към ауспуха. Ако има моменти, в които листото се дърпа много навътре наистина някой клапан не работи коректно. Сам ще усетиш, ако има проблем направо го всумква. Елементарен начин, който не показва много, но със сигурност означава, че има неработещ добре клапан.
                  Ако не му работят 8 смукателни клапана от 16, дали ще засмуче каквото и да е? То и един изпускателен да не затваря, пак силно ме съмнява, че ще стане прахосмукачка ауспуха Колкото издиша, толкова и вдишва, чак да вземе да смуче през ауспуха си мисля, че няма да е, но не съм пробвал и не го твърдя със сигурност

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте.След дузина майстори накрая проблема е решен.Оказа се ,че ангренажа е прескочил с четири зъба.Проблема е отсранен най-накрая,но сега се появи пък друг проблем.Единият е със стъпковото моторче най вероятно а другия с радиаторчето на парното но ще пиша за тях в нова тема

                    Коментар

                    Working...
                    X