Здравейте! Бих искала да ви разкажа какво ми се случи и да чуя мненията ви, защото вече съвсем се обърках. Ще се опитам да съм подредена и безпристрастна. Хронологично нещата стоят по този начин: - при покупката на автомобила - работа на двигателя при температура под 90 градуса, не помня точно колко, доста слабо парно. - преди около година и половина - смяна на термостат, при което двигателя заработи на 90 градуса /определено си ги държеше/ , перката за охлаждане се включваше на около 80. Парното постепенно стана невероятно силно за тази малка кола. - преди няколко месеца - започна капане от радиатора, както ми обясни майстора, доливах антифриз и вода, а после при падане в една дупка той потече съвсем- последно - смяна на радиатора преди няколко дни и резултатът сега: 1. двигателят загрява до 70 градуса за 4-5 километра пробег, около 10-15 минути,със стоене на светофари. 2. уредът показва температура след като загрее между 70 и 80 градуса, не надхвърля 80. 3. парното е може би с 1/2 по-слабо от преди. 4. под радиатора капе, образува се малка локвичка, нивото на антифриза в разширителния съд спада.Понеже не ми се стори нормално говорих с автомонтьора. Отговорите му по съответните точки бяха: 1. Това е нормално. 2.Това е правилния начин на работа на този двигател, предишното положение не е било нормално. 3. Старият ми радиатор е бил наполовина запушен, вследствие на което радиаорчето на парното е отнемало топлината на двигателя и съответно парното е греело силно.4.Е, това още не съм му го казала, ама явно нещо не е затегнато.Последно - двигателчето е 900 кубиково. Ще се радвам да кажете кое от двете положения - старото или сегашното е по- нормално и сегашната работа на 80 градуса лоша ли е за двигателя и разхода.Благодаря! п.п.Майсторът каза още, че термостата ми работи перфектно, според него, а перката се включва на 92 грауса, преди беше доста по- рано.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на радиатор на Чинкуеченто
Collapse
X
-
Привет!Според мен,първото положение е било правилно.Карал съм като твоето Чинкуеченто-температурата е около 90 градуса,перката включва на 92.Парното за такава кола,особено на мах.е повече от силно.Радиатора,а и каквото и да е по охладителната система не бива да капе и да губи течност.Ако искаш,ще ти дам телефона на моя майстор(той е в Лозенец),ще види проблема,както и ако има нещо друго за дооправяне.От 2001г.Чинкуечентата са само при него и нямам неоправен проблем.1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Реклама
Collapse
Коментар