Колеги,имам пробив около двуцевката и предполагам,че е издухана гарнитурата.Лошото е,че има един капак,който ми пречи да констатирам дали е гарнитурата или се е появила някоя дупка.Т.к. дупката е малка (усеща се духане,като си сложа ръката) се чудя дали да се захващам с разглобяване.Дали изпускането на малко газове преди ламбдасондата ще влияе доста на разхода и динамиката на колата?Притеснява ме и дали болтовете ще могат да се развият лесно,че ако се скъса някой става оле- мале...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
гарнитура на двуцевката
Collapse
X
-
Re: гарнитура на двуцевката
dudulia написа:Колеги,имам пробив около двуцевката и предполагам,че е издухана гарнитурата.Лошото е,че има един капак,който ми пречи да констатирам дали е гарнитурата или се е появила някоя дупка.Т.к. дупката е малка (усеща се духане,като си сложа ръката) се чудя дали да се захващам с разглобяване.Дали изпускането на малко газове преди ламбдасондата ще влияе доста на разхода и динамиката на колата?Притеснява ме и дали болтовете ще могат да се развият лесно,че ако се скъса някой става оле- мале...
Коментар
-
Аз преди 2-3 години свалях двуцевката щото имаше пукнатина точно преди да се съедини в една тръба и се молех да не се скъса някоя шпилка от колекторите, че тогава оле мале. Въпреки, че бяха много здраво спекли се развиха без проблем, но с много напъване. Обаче от задната страна на двуцевката към гърнето където са 3 болта и трите се скъсаха при развиването все едно са от локум. Е поне са обиконвени болтове и се намират навсякъде.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар