Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

гарнитура на двуцевката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    гарнитура на двуцевката

    Колеги,имам пробив около двуцевката и предполагам,че е издухана гарнитурата.Лошото е,че има един капак,който ми пречи да констатирам дали е гарнитурата или се е появила някоя дупка.Т.к. дупката е малка (усеща се духане,като си сложа ръката) се чудя дали да се захващам с разглобяване.Дали изпускането на малко газове преди ламбдасондата ще влияе доста на разхода и динамиката на колата?Притеснява ме и дали болтовете ще могат да се развият лесно,че ако се скъса някой става оле- мале...
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Колега по добре я смени,оказва влияние и върху разхода и вървенето
    Peugeot 307 2.0i ГИ
    ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

    Коментар


      #3
      почне ли да духа за 1000-2000 км няма да се седи в колата от шум
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Re: гарнитура на двуцевката

        dudulia написа:
        Колеги,имам пробив около двуцевката и предполагам,че е издухана гарнитурата.Лошото е,че има един капак,който ми пречи да констатирам дали е гарнитурата или се е появила някоя дупка.Т.к. дупката е малка (усеща се духане,като си сложа ръката) се чудя дали да се захващам с разглобяване.Дали изпускането на малко газове преди ламбдасондата ще влияе доста на разхода и динамиката на колата?Притеснява ме и дали болтовете ще могат да се развият лесно,че ако се скъса някой става оле- мале...
        И при мен го има този проблем и то доста често се получава.Във начолото си вземах гарнитура за Фиат но след като се порових във форума разбрах че и от Лада Самара става на цена 2 лв.При мен се получава доста често понеже нямам нито едно гърне всичките съм ги махнал,само една двуцевка имам накрая,и от вибрациите се разхлабват гайките и гарнитурата заминава.

        Коментар


          #5
          А има ли някаква философия при смяната? Лесно ли се разхлабват гайките?
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            ако са оригиналните гайки е лесно, щото са медни с цел да не се заварят.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Аз преди 2-3 години свалях двуцевката щото имаше пукнатина точно преди да се съедини в една тръба и се молех да не се скъса някоя шпилка от колекторите, че тогава оле мале. Въпреки, че бяха много здраво спекли се развиха без проблем, но с много напъване. Обаче от задната страна на двуцевката към гърнето където са 3 болта и трите се скъсаха при развиването все едно са от локум. Е поне са обиконвени болтове и се намират навсякъде.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                dudulia написа:
                А има ли някаква философия при смяната? Лесно ли се разхлабват гайките?
                Преди да ги почнеш ги напръскай със онзи хубав спрей за ръжда,и ти трябва канал инак е много шибано и изнервящо.Повечето майстори не се хващат със този вид дейност,понеже е гадна работа за малко пари.

                Коментар

                Working...
                X