Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бял пушек от ауспуха на Marea 1.8i 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бял пушек от ауспуха на Marea 1.8i 16V

    Моля помагайте! Взех си Мареа 1,8i 16V. Всичко си беше наред докато не смених маслото. Сложих 10W40 на Лукойл лукс, полусинтетика. Минах 50-тина километра и при ускорението на втора след един легнал полицай - зад мене димна завеса. И от тогава все по-чест... Онзи ден я газифицирах и газаджията каза, че дросела бил пълен с масло. Обаче компресия има. Всеки майстор, с който говорих се натиска да прави сегменти (щото най-скъпо). Приятел обаче каза, че е просто от запушен филтър на отдушника на картера. Има ли някой сходен проблем?

    #2
    Да възможно е маслото в дросела да е от запушен филтър на отдушника за гартерни газова.Но има и доста по-лош вариант за съжалени според мен е по-вероятен.Спукана глава или блок и да смесва антифриз с масло и да ти надува картера от където да качва масло до дросела.Спада ли ти антифриза? Бял пушек по принцип означава, че гори антифриз.
    _/''''''''''''''''''''''''\_
    //---------------\\
    [( )== //// ==( )]
    |_|'------------'|_| ....Punto

    Коментар


      #3
      Колега, какъв е цвета на пушека? Следиш ли за нивото на масло и антифриз?
      Fiat Marea 1.8 16V ELX

      Коментар


        #4
        MorningEnergy написа:
        Да възможно е маслото в дросела да е от запушен филтър на отдушника за гартерни газова.Но има и доста по-лош вариант за съжалени според мен е по-вероятен.Спукана глава или блок и да смесва антифриз с масло и да ти надува картера от където да качва масло до дросела.Спада ли ти антифриза? Бял пушек по принцип означава, че гори антифриз.
        Ами не съм следил антифриза, ама така акто гледам няма разлика от както я взех. Обаче, след дълго размишление снощи се сетих и за друго, което може да е проблема. В същия ден смених уплътнението на пръчката на маслото. При дълъг пат се вадеше, от вибрации или от налягане и пръскаше целия двигател с масло. Та сменихя аз и сложих супер плътна, която стои като тапа. Снощи си помислих, че като има налягяне, то трябва от някъде да бяга и ако не е през пръчката го набива през отдушника като дюза в смукателните тръби, или поне аз така си помислих. Подвадих малко пръчката и вече няма пушек...., но това разбира се не решава проблема с налягането. Май не трябва да го има, освен това при път пак ще пръска на двигателя. Как мислиш?

        Коментар


          #5
          tedynaidenov написа:
          Колега, какъв е цвета на пушека? Следиш ли за нивото на масло и антифриз?
          Пушека е бял, масло гореше до снощи доста, но както писах на MorningEnergy, сега няма пушилки, ще видиме за маслото.

          Коментар


            #6
            Очевидно има повишено картерно налягане. Това от своя страна говори за износени сегменти. Компресия има защото сегментите са омаслени.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Първо!!! колко масло наля!!!! сигурен ли си че не си сипал повече, мисля че събира 3.5л ти колко сипа?Провери маркуча на картерните газове, свали го ако трябва и го промии с гореща вода. В него се натрупва едно отлагане дето кат изстине колата и става кат сапун и запушва маркуча, имах случаи дето ми фърчеше зимата капачката на маслото от налягане в картера, а на теб ти е издухвало щеката. Тва запушване в тоя маркуч се получва при кратки разстояния , каране на студен мотор и неизправен термостат. В картера няма начин да не се образува налягане, въпроса е да има от къде да излезе. Затова задължително свали и провери тоя маркуч от картера чак до горе дето влиза в колектора, ако има филтър свали го и него накисни го в бензин и го измии. Но пък щом имаш масло при дросела искренно се надявам да си сипал 4.5 литра вместо 3.5 и как ти доиде на ума да купиш масло лук оил що не му сипа М10Д
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                от мен малка поправка мотора събира 4.2 л масло с 4 л остава на долна граница но това с какво масло е не коментирам явно съвсем си мрази колата или има излишни пари за ремонт на мотора п.п. как е въздушния филтър смени ли го?
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #9
                  Съгласен поправям се, коляга ти 4.2 л ли сипа или цяла туба 5????
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    eh4ev07 написа:
                    от мен малка поправка мотора събира 4.2 л масло с 4 л остава на долна граница но това с какво масло е не коментирам явно съвсем си мрази колата или има излишни пари за ремонт на мотора п.п. как е въздушния филтър смени ли го?
                    Що бе, кво му е на маслото? Голямо хулене ми хвърлихте. Не разбирам, а и както казват в една тъпа реклама: "Ам чи ко му и, масло като масло"...

                    Коментар


                      #11
                      Slavi_Lancia написа:
                      Първо!!! колко масло наля!!!! сигурен ли си че не си сипал повече, мисля че събира 3.5л ти колко сипа?Провери маркуча на картерните газове, свали го ако трябва и го промии с гореща вода. В него се натрупва едно отлагане дето кат изстине колата и става кат сапун и запушва маркуча, имах случаи дето ми фърчеше зимата капачката на маслото от налягане в картера, а на теб ти е издухвало щеката. Тва запушване в тоя маркуч се получва при кратки разстояния , каране на студен мотор и неизправен термостат. В картера няма начин да не се образува налягане, въпроса е да има от къде да излезе. Затова задължително свали и провери тоя маркуч от картера чак до горе дето влиза в колектора, ако има филтър свали го и него накисни го в бензин и го измии. Но пък щом имаш масло при дросела искренно се надявам да си сипал 4.5 литра вместо 3.5 и как ти доиде на ума да купиш масло лук оил що не му сипа М10Д
                      4.2 л. колкото му пише по книга....ама така и не го видях къде е тоя маркуч, дай някой жокер.

                      Коментар


                        #12
                        georgeth написа:
                        eh4ev07 написа:
                        от мен малка поправка мотора събира 4.2 л масло с 4 л остава на долна граница но това с какво масло е не коментирам явно съвсем си мрази колата или има излишни пари за ремонт на мотора п.п. как е въздушния филтър смени ли го?
                        Що бе, кво му е на маслото? Голямо хулене ми хвърлихте. Не разбирам, а и както казват в една тъпа реклама: "Ам чи ко му и, масло като масло"...
                        ми колега ти за герговден що си купуваш агнешко а не овче нали месо "Ам чи ко му и . месо как месо"..... а щом има голяма разлика в цената има защо друг пример (пак с храна дано ме разбереш) я отиди си купи суджук от 10лв/кг и от 25лв/кг и кажи дали имат разлика ? Маркучите за картерна вентилация на тоя мотор са два и се събират в троика на капака на клапаните до смукателния дросел.
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #13
                          Маслото на Лукойл едва ли е най-качественото - тука спор няма Но едва ли проблемите идват от него. По-скоро човека от който си я взел е изсипал куп добавки в предишното.... Белия пушек е признак за горене на антифриз. Все пак да не забравяме, че тези дни е студено и влажно и парата от ауспуха не е пренебрегване (особенно ако колата е газифицирана). Общо взето ако антифризът не намалява, няма поводи за тревоги в тази посока. Високото картерно налягане и горенето на масло за мен са по-притеснителни. Нещата вървят към смяна на сегменти ... и дано само това.
                          Fiat Marea 1.8 16V ELX

                          Коментар


                            #14
                            georgeth написа:
                            MorningEnergy написа:
                            Да възможно е маслото в дросела да е от запушен филтър на отдушника за гартерни газова.Но има и доста по-лош вариант за съжалени според мен е по-вероятен.Спукана глава или блок и да смесва антифриз с масло и да ти надува картера от където да качва масло до дросела.Спада ли ти антифриза? Бял пушек по принцип означава, че гори антифриз.
                            Ами не съм следил антифриза, ама така акто гледам няма разлика от както я взех. Обаче, след дълго размишление снощи се сетих и за друго, което може да е проблема. В същия ден смених уплътнението на пръчката на маслото. При дълъг пат се вадеше, от вибрации или от налягане и пръскаше целия двигател с масло. Та сменихя аз и сложих супер плътна, която стои като тапа. Снощи си помислих, че като има налягяне, то трябва от някъде да бяга и ако не е през пръчката го набива през отдушника като дюза в смукателните тръби, или поне аз така си помислих. Подвадих малко пръчката и вече няма пушек...., но това разбира се не решава проблема с налягането. Май не трябва да го има, освен това при път пак ще пръска на двигателя. Как мислиш?
                            Както ти написаха хората преди мен имаш доста голямо налягане в картера което не е нормално.Виж отдушника и ако не е отнего тогава доста възможен вариант е да са сегменти.Колата има ли мощност?По принцип, при извадена щека за масло при загрят двигател трябва леко да поддухва и при форсиране трябва да спира да духа.
                            _/''''''''''''''''''''''''\_
                            //---------------\\
                            [( )== //// ==( )]
                            |_|'------------'|_| ....Punto

                            Коментар


                              #15
                              Нищо му няма на маслото аз карам вече трета година с такова и сам доволенпроблема не е в маслото а в отдушника провери си го
                              FIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97

                              Коментар

                              Working...
                              X