Здравейте,много се надявам някой да помогне,защото проблема не се решава.А той е следния:Когато е студена колата си пали без проблем,в началото е на 1300-1400 оборота и постепенно падат до 900 със загряването на колата-до тук всичко е нормално.Когато обаче загрее,при пускане на перката,за момент се натоварва и падат под 900 оборота-това е в момента на пускане на перката.И така със всяко следващо включване на перката оборотите падат все повече и повече и на 6-7 включване някъде,колата изгасва понеже много падат оборотите.След като изгасне въртя да запаля отново,нестава и нестава.Чак след като я изчакам да истине около 20-30 мин.,Тогава пали и си върви нормално,докато не почне отново да се включва перката и да товари оборотите.Карах я на елкон,беше някаква руска версия апарата,но би трябвало да действа.Отчете ми датчика за температурата на входящия въздух.Смених го,но промяна нямаше.Като изгасне по тоя странен начин и вадя кабелите един по един и с друга свещ проверявам-на всеки цилиндър дава искра,свещите съм ги сменил,кабелите също.Човека от сервиза разви маркуча за входящия бензин-дава помпата бензин.Махнах въздушния филтър,викам да не се е задръстил нещо и карах малко,но пак прави същия номер.Вече незнам какво да правя-ток има,бензин има,въздух има,всички датчици са наред,какъв може да е тоз проблем.Наистина много се надявам някой да помогне със съвет.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вече незнам къде да я водя-Brava 1.6 16V 103к. 96г.
Collapse
X
-
При леко позагряла кола откачи буксата на моторчето за празен ход и покарай така с няколко включания на перката. Това може да даде насока донякъде.другата ми едея е да провериш много добре и да напръскаш със спрей всички букси и особено масите.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
И аз мисля че проблемът ти е по токовете. Може алтернаторът да ти зарежда само при по-високи обороти а пък при ниски да не зарежда. Друг вариант - не добра електрическа връзка алтернатор - акумулатор. Не добра електрическа връзка се държи като съпротивление и при по-високи обороти зарежда малко акумулатора. Обърни внимание дали ти гасне лампата на акумулатора. При ниски и при високи обороти. Предполагам че като чакаш 20-30 минути акумулаторът се възстановява частично и успява да запали. Измери напреженията на акумулатора и на алтернатора при ниски и при по-високи обороти за да разбереш дали не се губи напрежение по жиците. Ако наистина имаш големи колебания на напрежението може от това да се шашка компютъра и да записва грешката с датчика на входящия въздух.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Малко е странен този проблем. Така на стъпки да се случва. Колеги според мен не е алтернатор! Защо! ДАли зарежда или не, не може да има връзка с оборотите. На празен ход те са даденост и има обратна връзка, за да се стабилизират. Това означава, че по някаква причина изпълнителният механизъм за стабилизиране на оборотите не работи коректно. Значи стъпков мотор. Електрически може да е изправен, но механически не, затова диагностика може да не го хване. Как обаче се получава целият ефект................Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Milensky написа:Благодаря на всички за съветите.Ще проверя всички варианти които казвате,и ще пиша.
Коментар
-
Ако е скапан акумулатор или динамо как тогава след 20 минути колегата успява да запали нали акум,улатора е толкова изтощен че колата е изгаснала не е нито акумулатор нито стартер, щом проблема е с натруване при всяко пускане на перката еиднствено моторчето за празния ход може да прави тази беля или управлението му. Ако можеш или имяш някои познат със същата кола нека ти даде моторчето за проба да видим ще прави ли пак така.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Re: Вече незнам къде да я водя-Brava 1.6 16V 103к. 96г.
Milensky написа:Здравейте,много се надявам някой да помогне,защото проблема не се решава.А той е следния:Когато е студена колата си пали без проблем,в началото е на 1300-1400 оборота и постепенно падат до 900 със загряването на колата-до тук всичко е нормално.Когато обаче загрее,при пускане на перката,за момент се натоварва и падат под 900 оборота-това е в момента на пускане на перката.И така със всяко следващо включване на перката оборотите падат все повече и повече и на 6-7 включване някъде,колата изгасва понеже много падат оборотите.След като изгасне въртя да запаля отново,нестава и нестава.Чак след като я изчакам да истине около 20-30 мин.,Тогава пали и си върви нормално,докато не почне отново да се включва перката и да товари оборотите.Карах я на елкон,беше някаква руска версия апарата,но би трябвало да действа.Отчете ми датчика за температурата на входящия въздух.Смених го,но промяна нямаше.Като изгасне по тоя странен начин и вадя кабелите един по един и с друга свещ проверявам-на всеки цилиндър дава искра,свещите съм ги сменил,кабелите също.Човека от сервиза разви маркуча за входящия бензин-дава помпата бензин.Махнах въздушния филтър,викам да не се е задръстил нещо и карах малко,но пак прави същия номер.Вече незнам какво да правя-ток има,бензин има,въздух има,всички датчици са наред,какъв може да е тоз проблем.Наистина много се надявам някой да помогне със съвет.
Коментар
-
Отново здравейте.Първо направих както каза stanleyhacker,при загряла кола(малко над средната черта) извадих буксата на стъпковото моторче и зачаках да почне да се пуска перката.При махането на буксата,оборотите бяха около 1000.Когато започна да се пуска перката,при включване оборотите отново падаха за момент,но веднага се вдигаха до 1000.Тогава замерих тока към акумулатора-даваше 14 волта,а при включване на перката 13.8.Изчаках да видя дали няма да изгасне при всяко следващо включване на перката,но не гаснеше.Пробвах да натоваря алтернатора,като включих-климатик,дълги фарове,халогените и перката и тя се включи за пореден път.Отново измерих тока към акумулатора-беше 14.2,а оборотите 900-1000.Доста бензин изхабих да я чакам дали ще изгасне,но не гаснеше.Накрая докато работи и включих буксата на стъпковото моторче и при 3-4 включване на перката загуби обороти и изгасна,пробвам да запаля-неще.Извода е ясен-стъпковото моторче.Още не съм го сменил,но се чудя защо работи нормално известно време и после се скапва,не е ли по-логично да изгори изведнъж за постоянно.Иначе докато я чаках да изгасне с изключена букса на моторчето,излезе нов проблем-лампата на маслото-по едно време почна леко да просветва и с течение на времето все по ярко и постоянно премигваше.Но там мисля че ще се справя,и преди ми го правеше тоз номер и отварях картера и разглобявах помпата-убеден че в нея е проблема.Оказа се че помпата е даже в много добро състояние,цедката не е запушена-просто датчика за маслото беше прецакан-за 8лв беше проблема Сега ще я видя пак. Иначе много,много благодаря на всички за съветите.Този форум е доста полезен за нас-притежателите на ФИАТ.
Коментар
-
Slavi_Lancia - Какво имаш предвид,че или моторчето или управлението му.Ако сменя моторчето има ли вариянт управлението му(компютъра) да е прецакан?Ако е така да не бързам да вземам ново моторче,а да се прегледа компа,въпреки че на диагностиката,освен датчика за Т на въздуха,нищо друго не показа.
Коментар
-
Преди да си купиш ново моторче, пробвай да почистиш твоето и мястото където се постява с WD40. След това ако няма подобрение премини към купуване на ново.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар