Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вече незнам къде да я водя-Brava 1.6 16V 103к. 96г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вече незнам къде да я водя-Brava 1.6 16V 103к. 96г.

    Здравейте,много се надявам някой да помогне,защото проблема не се решава.А той е следния:Когато е студена колата си пали без проблем,в началото е на 1300-1400 оборота и постепенно падат до 900 със загряването на колата-до тук всичко е нормално.Когато обаче загрее,при пускане на перката,за момент се натоварва и падат под 900 оборота-това е в момента на пускане на перката.И така със всяко следващо включване на перката оборотите падат все повече и повече и на 6-7 включване някъде,колата изгасва понеже много падат оборотите.След като изгасне въртя да запаля отново,нестава и нестава.Чак след като я изчакам да истине около 20-30 мин.,Тогава пали и си върви нормално,докато не почне отново да се включва перката и да товари оборотите.Карах я на елкон,беше някаква руска версия апарата,но би трябвало да действа.Отчете ми датчика за температурата на входящия въздух.Смених го,но промяна нямаше.Като изгасне по тоя странен начин и вадя кабелите един по един и с друга свещ проверявам-на всеки цилиндър дава искра,свещите съм ги сменил,кабелите също.Човека от сервиза разви маркуча за входящия бензин-дава помпата бензин.Махнах въздушния филтър,викам да не се е задръстил нещо и карах малко,но пак прави същия номер.Вече незнам какво да правя-ток има,бензин има,въздух има,всички датчици са наред,какъв може да е тоз проблем.Наистина много се надявам някой да помогне със съвет.

    #2
    При леко позагряла кола откачи буксата на моторчето за празен ход и покарай така с няколко включания на перката. Това може да даде насока донякъде.другата ми едея е да провериш много добре и да напръскаш със спрей всички букси и особено масите.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      На мен ми намирисва на бобина,само малко не мога да я свържа с включването на перката
      Peugeot 307 2.0i ГИ
      ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

      Коментар


        #4
        А след като не иска да запали защо не развиеш свещите за да видиш дали са мокри или сухи. Бензин може да има до рейката, но не и от самите дюзи.Ако свещите са сухи то това значи, че дюзите не работят и затова не пали.

        Коментар


          #5
          Когато включи перката и оборотите паднат вземи един мултицет и замери колко ти зарежда алтернатора, аз си мисля че е по тоците проблема.Ако не ти зарежда както трябва ти точи акумолатора и тои омалява в един момент.

          Коментар


            #6
            И аз мисля че проблемът ти е по токовете. Може алтернаторът да ти зарежда само при по-високи обороти а пък при ниски да не зарежда. Друг вариант - не добра електрическа връзка алтернатор - акумулатор. Не добра електрическа връзка се държи като съпротивление и при по-високи обороти зарежда малко акумулатора. Обърни внимание дали ти гасне лампата на акумулатора. При ниски и при високи обороти. Предполагам че като чакаш 20-30 минути акумулаторът се възстановява частично и успява да запали. Измери напреженията на акумулатора и на алтернатора при ниски и при по-високи обороти за да разбереш дали не се губи напрежение по жиците. Ако наистина имаш големи колебания на напрежението може от това да се шашка компютъра и да записва грешката с датчика на входящия въздух.
            Bravo 1.6 / 16

            Коментар


              #7
              Малко е странен този проблем. Така на стъпки да се случва. Колеги според мен не е алтернатор! Защо! ДАли зарежда или не, не може да има връзка с оборотите. На празен ход те са даденост и има обратна връзка, за да се стабилизират. Това означава, че по някаква причина изпълнителният механизъм за стабилизиране на оборотите не работи коректно. Значи стъпков мотор. Електрически може да е изправен, но механически не, затова диагностика може да не го хване. Как обаче се получава целият ефект................
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Благодаря на всички за съветите.Ще проверя всички варианти които казвате,и ще пиша.

                Коментар


                  #9
                  Milensky написа:
                  Благодаря на всички за съветите.Ще проверя всички варианти които казвате,и ще пиша.
                  Аз имах следния проблем,колата загрее ли няма палене но когато поистине малко веднага пали.Смених стартер оправи се за малко и пак,после смених и акумулатора пак се оправи за малко.Накрая се оказа датчика на коляновия вал,сега нямам проблеми.Колата сутрин и при най-големия студ пали веднага но загрее ли край,докато не мине поне полвин час не мога да я запаля.

                  Коментар


                    #10
                    Или скапан акумолатор или динамото него зарежда .Пробвай няколко дена с друк акумолатор .
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар


                      #11
                      Ако е скапан акумулатор или динамо как тогава след 20 минути колегата успява да запали нали акум,улатора е толкова изтощен че колата е изгаснала не е нито акумулатор нито стартер, щом проблема е с натруване при всяко пускане на перката еиднствено моторчето за празния ход може да прави тази беля или управлението му. Ако можеш или имяш някои познат със същата кола нека ти даде моторчето за проба да видим ще прави ли пак така.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Re: Вече незнам къде да я водя-Brava 1.6 16V 103к. 96г.

                        Milensky написа:
                        Здравейте,много се надявам някой да помогне,защото проблема не се решава.А той е следния:Когато е студена колата си пали без проблем,в началото е на 1300-1400 оборота и постепенно падат до 900 със загряването на колата-до тук всичко е нормално.Когато обаче загрее,при пускане на перката,за момент се натоварва и падат под 900 оборота-това е в момента на пускане на перката.И така със всяко следващо включване на перката оборотите падат все повече и повече и на 6-7 включване някъде,колата изгасва понеже много падат оборотите.След като изгасне въртя да запаля отново,нестава и нестава.Чак след като я изчакам да истине около 20-30 мин.,Тогава пали и си върви нормално,докато не почне отново да се включва перката и да товари оборотите.Карах я на елкон,беше някаква руска версия апарата,но би трябвало да действа.Отчете ми датчика за температурата на входящия въздух.Смених го,но промяна нямаше.Като изгасне по тоя странен начин и вадя кабелите един по един и с друга свещ проверявам-на всеки цилиндър дава искра,свещите съм ги сменил,кабелите също.Човека от сервиза разви маркуча за входящия бензин-дава помпата бензин.Махнах въздушния филтър,викам да не се е задръстил нещо и карах малко,но пак прави същия номер.Вече незнам какво да правя-ток има,бензин има,въздух има,всички датчици са наред,какъв може да е тоз проблем.Наистина много се надявам някой да помогне със съвет.
                        здравей колега,имам няколко предположения едното е лоша маса на компа пусни му една допълнителна от самия акомулатор(провери и самата букса на компа за окиси) и другото е както каза колегата датчика на коляновия вал(има и такъв на единия разпределителен) провери им добре буксите и ако трябва ги замени(е разбира се на първо време ако има от каде само за проба)Сам казваш ток има бензин има ми остава само нещо със центровката на искрата няма какво друго да е според мен.Успех

                        Коментар


                          #13
                          Отново здравейте.Първо направих както каза stanleyhacker,при загряла кола(малко над средната черта) извадих буксата на стъпковото моторче и зачаках да почне да се пуска перката.При махането на буксата,оборотите бяха около 1000.Когато започна да се пуска перката,при включване оборотите отново падаха за момент,но веднага се вдигаха до 1000.Тогава замерих тока към акумулатора-даваше 14 волта,а при включване на перката 13.8.Изчаках да видя дали няма да изгасне при всяко следващо включване на перката,но не гаснеше.Пробвах да натоваря алтернатора,като включих-климатик,дълги фарове,халогените и перката и тя се включи за пореден път.Отново измерих тока към акумулатора-беше 14.2,а оборотите 900-1000.Доста бензин изхабих да я чакам дали ще изгасне,но не гаснеше.Накрая докато работи и включих буксата на стъпковото моторче и при 3-4 включване на перката загуби обороти и изгасна,пробвам да запаля-неще.Извода е ясен-стъпковото моторче.Още не съм го сменил,но се чудя защо работи нормално известно време и после се скапва,не е ли по-логично да изгори изведнъж за постоянно.Иначе докато я чаках да изгасне с изключена букса на моторчето,излезе нов проблем-лампата на маслото-по едно време почна леко да просветва и с течение на времето все по ярко и постоянно премигваше.Но там мисля че ще се справя,и преди ми го правеше тоз номер и отварях картера и разглобявах помпата-убеден че в нея е проблема.Оказа се че помпата е даже в много добро състояние,цедката не е запушена-просто датчика за маслото беше прецакан-за 8лв беше проблема Сега ще я видя пак. Иначе много,много благодаря на всички за съветите.Този форум е доста полезен за нас-притежателите на ФИАТ.

                          Коментар


                            #14
                            Slavi_Lancia - Какво имаш предвид,че или моторчето или управлението му.Ако сменя моторчето има ли вариянт управлението му(компютъра) да е прецакан?Ако е така да не бързам да вземам ново моторче,а да се прегледа компа,въпреки че на диагностиката,освен датчика за Т на въздуха,нищо друго не показа.

                            Коментар


                              #15
                              Преди да си купиш ново моторче, пробвай да почистиш твоето и мястото където се постява с WD40. След това ако няма подобрение премини към купуване на ново.
                              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                              Коментар

                              Working...
                              X