Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изведнъж спря да пали - Coupe 16VT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изведнъж спря да пали - Coupe 16VT

    Здравейте колеги.. Преди няколко дни взех едно купе от форума , и още на втория ден се натъкнах на неприятен проблем. Колата е 2,0 16В Турбо. Проблемаът е следния: свалихме клемата на акумолатора , развухме капаците на валовете и после след съответното сглабяне колата отказа да запали. Стаертерът върти, колата опитва да "прехълца" но не запалва. И мирише на бензин. Това , което пробвахме : Свещите не са разменени, оставихме я без акумулатор известно време, не се вижда извадена букса или нещо такова... Съмняваме се да не се е сринал изведнъж датчика за положение разпределителни валове, но не е сигурно. Свещаите дават някаква искра, макар и да ми изглежда леко измъчена И това стана отведнъж... Някакви идеи имате ли ? Благодаря!
    Турбо..... Фиат Турбо.....


    http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

    #2
    провери да не сте прекъснали кабела за тоя датчик на разпределителните валове,точно преди 2 дена го имах този проблем само че при мен палеше ама гореше двойно.моя двг. е 1,6
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      и огледаите самия датчик да не би случаино да сте го повредили механично или да сте огънали гривната която минава в него и тя да го е повредила п.п. да не би да сте разменили някои букси?
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        Ами колеги, като се замисля , колата трябва да запали дори без тоя датчик.. Така че проблемът трябва да се търси другаде..
        Турбо..... Фиат Турбо.....


        http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

        Коментар


          #5
          Няма да запали без този датчик. След като е запалена веднъж, може да се откачи, но той е важен за определяне първоначалното положение на фазите.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            Значи, оказа се , че при последния (неуспешен) опит за палене са прескочили няколко зъба (3-4-5) на ангренажния ремък(както на разпределителните валове , така и на коляновия вал..) Това потвърждава моята теория , че човека, от който купих колата е доста некоректен. Ремъкът беше доста отхлабен, предполагам за да не е ужасно силно виенето на обтяжната ролка(силно разбита, с луфт)... Когато взвх колата обясенебието беше "спокойно, всяко 2,0 16V вие, не се притеснявай". Та ремъкът беше отхлабен и е прескочил няколко зъба при опит за палене. ДРУГОТО , което дължа да отбележа (и ще пусна специална тема за това) е , че колегата Stylius1 не ми каза, че разпределителните валове са КРАЙНО ИЗНОСЕНИ. Това не е никак евтин проблем за отстранение!!! , а оправданието беше "не съм знаел"!!!Другото: за това купе аз дадох "любимата" си : Citroen SAXO VTS 16V. Кола, по която съм налял ужасно много пари и желание! Още при "тестването"на колата ми в София колегата Stylius1 скъса тампона на двигателя (заден). Представете си за каква душманска смяна на предавките става дума. След което днес ми съобщи по телефона , че съеденителят се е "счупил" Наистина не ми се мисли какво е причинено на количката ми ... Каза, че "това не е норамлно". Всички знаете , че съеденител не се закървпва. Той или е тръгнал и опуска или е душмански СчУПЕН !!!Някой ще се зачуди защо пиша всички тия простотии ??! Искам просто да отбележа, че колегата Stylius1 не е коректен продавач, който е премълчал тоталната непригосност на автомобила си за употреба (износени валове, отпуснат ангренаж и какво ли още не знам) с управданието "не знаех"... А ми каза че е спрял всички течове на масло, включително и тези от капака на валовете... (демек отваряни са , и знае за положението на валовете...)
            Турбо..... Фиат Турбо.....


            http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

            Коментар


              #7
              Това е едно от слабите места на тия двигатели - разпр. валове. Трябваше да поразпиташ из форума преди това, всеки щеше да ти каже какво да гледаш при покупката на кола с такъв мотор. Проблема е че се намират трудно читави такива. А за виенето на ремъците-наистина вият при всички, но слабо-не знам при теб как е било.П.П. Виж на това клипче на 2:30 минута - на Ици типото - доста отчетливо се чува виенето на ремъка.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #8
                Днес се чухме с колегата и искам да добавя нещо интересно за разпр. валове за което се сетих сега.Случи ми се при един мотор 2.0 8в, при ремонта изпускателният вал беше на оглед недокоснат без никакви следи от износване а след около 1000 км една от гърбиците беше изчезнала наполовина.Направо за отрицателно време.Та тръгнал ли е вала дори незабележимо, може да се износи много бързо.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #9
                  кола

                  мисля знам за кой става въпрос ами едвали да е знаел какво и е точно щото е щял да го оправи той не си прави колата сам а друг е прави МАИСТОР така наречен
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар

                  Working...
                  X