Здравейте колеги,как се регулират ниските обороти на браво 1.4 12в на бензин?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се регулират ниските обороти на Браво 1.4
Collapse
X
-
Re: Как се регулират ниските обороти на Браво 1.4
boyko.boykov написа:Здравейте колеги,как се регулират ниските обороти на браво 1.4 12в на бензин?
-
В този ред на мисли винаги съм се чудил за какво служи онзи болт със ситната резба, който се намира точно срещу палеца на стъпковото моторче? Или е за изместване началната стойност на TPS-a, което ме съмнява, защото самия той се върти, или е за установяване на определено първоначално положение на дроселовата клапа, което ограничава затварянето й и респективно минималните обороти?Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Forsaken написа:В този ред на мисли винаги съм се чудил за какво служи онзи болт със ситната резба, който се намира точно срещу палеца на стъпковото моторче? Или е за изместване началната стойност на TPS-a, което ме съмнява, защото самия той се върти, или е за установяване на определено първоначално положение на дроселовата клапа, което ограничава затварянето й и респективно минималните обороти?Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Forsaken написа:В този ред на мисли винаги съм се чудил за какво служи онзи болт със ситната резба, който се намира точно срещу палеца на стъпковото моторче? Или е за изместване началната стойност на TPS-a, което ме съмнява, защото самия той се върти, или е за установяване на определено първоначално положение на дроселовата клапа, което ограничава затварянето й и респективно минималните обороти?Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Оборотите на празен ход и студен двигател са в зависимост от температурата на охлаждащата течност от 1300 до към 1600 и постепенно при загряване на двигателя спадат до към 850 плюс/минус 50. Тези стойности ги следи компа и чрез стъпковия мотор коригира честотата на въртене. Няма начин да се мами и да се повишават. (освен евентуално ако има софтуерен вариант)
Коментар
-
Принципно с въпросният винт се настройва колко да затвори дросела. Ако го няма винта и дросела затвори на пълно има вероятност да се заклини и при подаване на газ рязко да тръгва. Дросела трябва да е мин. отворен ако има друг регулируем жигльор. Ако няма с този винт се наглася някакво количество въздух което трябва да преминава.
Коментар
-
И аз имам този проблем когато времето е нормално топлно но двигателя студен държи над 2000 дори към 2500 оборота понякога. Като загрее и пада на 900. Когато беше студено преди месец беше около 0 градуса и като запалих сутринта направо едвам запали и се закрепи едва на 900 оборота които играеха, очаквах в студено време да е обратното но не е. Надявам се че е подобно и при този двигател. Правил съм и един експеримент откачам трабата за въздуха и си слагам раката на нея. Двигателя измуква въздуха и тя се свива но не може да изгасне. Да не би да засмуква пък от някъде.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар