Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се регулират ниските обороти на Браво 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се регулират ниските обороти на Браво 1.4

    Здравейте колеги,как се регулират ниските обороти на браво 1.4 12в на бензин?

    #2
    Re: Как се регулират ниските обороти на Браво 1.4

    boyko.boykov написа:
    Здравейте колеги,как се регулират ниските обороти на браво 1.4 12в на бензин?
    колега общо взето нещата седят така при теб.имаш комп стъпков мотор температурен датчик ламбда ТПС(потенциометър) изключвател дано не пропускам нещо.при първоначално стартиране не се взимат под внимание даните от ламбдата и тем.датчиккомпа е заложил стъпковото моторче за това стартиране при предишното изгасване на мотора (смукач един вид)след извесно време компа взима под внимание даните от тем.датчик и ламбдата и със заложения софтуер в компа прави изчисления при еди какви си оборота и дани от тях какво време да зададе на дюзата и т.н.като взима под внимание и положението на дроселовата клапаобщо взето нещо такова беше цитирам по спомен от сервизното ръководство П.С.Ако греша някъде или съм пропуснал нещо няма проблем да ме поправите колеги

    Коментар


      #3
      Значи компа си прави каквото трябва и няма механичен начин за регулация. И аз си мислех че е нещо подобно ама не бях сигурен . Благодаря за отговора.

      Коментар


        #4
        В този ред на мисли винаги съм се чудил за какво служи онзи болт със ситната резба, който се намира точно срещу палеца на стъпковото моторче? Или е за изместване началната стойност на TPS-a, което ме съмнява, защото самия той се върти, или е за установяване на определено първоначално положение на дроселовата клапа, което ограничава затварянето й и респективно минималните обороти?
        Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

        Коментар


          #5
          Forsaken написа:
          В този ред на мисли винаги съм се чудил за какво служи онзи болт със ситната резба, който се намира точно срещу палеца на стъпковото моторче? Или е за изместване началната стойност на TPS-a, което ме съмнява, защото самия той се върти, или е за установяване на определено първоначално положение на дроселовата клапа, което ограничава затварянето й и респективно минималните обороти?
          Най-добре не го пипай.
          Fiat 1.4 12V
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

          Коментар


            #6
            Forsaken написа:
            В този ред на мисли винаги съм се чудил за какво служи онзи болт със ситната резба, който се намира точно срещу палеца на стъпковото моторче? Или е за изместване началната стойност на TPS-a, което ме съмнява, защото самия той се върти, или е за установяване на определено първоначално положение на дроселовата клапа, което ограничава затварянето й и респективно минималните обороти?
            Май служи за установяване на положението на дроселната клапа при затворено положение.
            Fiat Marea 1.8 16V ELX

            Коментар


              #7
              Привет,като става въпрос за обороти да попитам какви са нормалните при топъл мотор.Мойте са 900,а при студен 1500-1600 това нормално ли е?
              FIAT BRAVO 1.4 12V

              Коментар


                #8
                При мене на студен стигат до 1200-1300 но щом поработи малко се нормализират до 900 .Относно до болта с ситната резба,вдигал съм си малко оботорите от него обаче след известно време пак стават същите.

                Коментар


                  #9
                  Не си играйте с това винтче. То мисля, че беше свързано с изгорелите газове и се настройва на стенд.Иначе оборотите си ги прави Екуто.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Оборотите на празен ход и студен двигател са в зависимост от температурата на охлаждащата течност от 1300 до към 1600 и постепенно при загряване на двигателя спадат до към 850 плюс/минус 50. Тези стойности ги следи компа и чрез стъпковия мотор коригира честотата на въртене. Няма начин да се мами и да се повишават. (освен евентуално ако има софтуерен вариант)

                    Коментар


                      #11
                      да не отварям нова тема карам мареа 1.6 16 97г. с газова от около месец при палене ми държи високи обороти до 2000 и се форсира, а при загрял мотор понякога задържа на 1000-1100 оборота. това е и на газ и на бензин. та въпросът ми е къде да нищя проблема че е много дразнещо. Благодаря!

                      Коментар


                        #12
                        Принципно с въпросният винт се настройва колко да затвори дросела. Ако го няма винта и дросела затвори на пълно има вероятност да се заклини и при подаване на газ рязко да тръгва. Дросела трябва да е мин. отворен ако има друг регулируем жигльор. Ако няма с този винт се наглася някакво количество въздух което трябва да преминава.

                        Коментар


                          #13
                          И аз имам този проблем когато времето е нормално топлно но двигателя студен държи над 2000 дори към 2500 оборота понякога. Като загрее и пада на 900. Когато беше студено преди месец беше около 0 градуса и като запалих сутринта направо едвам запали и се закрепи едва на 900 оборота които играеха, очаквах в студено време да е обратното но не е. Надявам се че е подобно и при този двигател. Правил съм и един експеримент откачам трабата за въздуха и си слагам раката на нея. Двигателя измуква въздуха и тя се свива но не може да изгасне. Да не би да засмуква пък от някъде.
                          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                          FIAT Punto sx 75 '94

                          Коментар

                          Working...
                          X