Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо 1.6 - проблем с празния ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Типо 1.6 - проблем с празния ход

    Привет колеги! Имам доста странен, според мен, проблем. Колата ми е Типо 1.6, 1994 г. Студена пали и работи добре. Като вдигне малко градусите (40-70 градуса) на празен ход се опитва да гасне и често успява. Ако не угасне стабилизира оборотите. След като загрее до към 90 градуса, проблема изчезва. Всичко описано до тук се отнася както за работа на бензин, така и на газ. Ще съм много благодарен, ако някой успее да ми обясни на какво се дължи това. По сервизите ми говорят глупости, които не си струва да споменавам...

    #2
    Re: Фиат Типо 1.6 - проблем с празния ход

    Black Phoenix написа:
    Привет колеги! Имам доста странен, според мен, проблем. Колата ми е Типо 1.6, 1994 г. Студена пали и работи добре. Като вдигне малко градусите (40-70 градуса) на празен ход се опитва да гасне и често успява. Ако не угасне стабилизира оборотите. След като загрее до към 90 градуса, проблема изчезва. Всичко описано до тук се отнася както за работа на бензин, така и на газ. Ще съм много благодарен, ако някой успее да ми обясни на какво се дължи това. По сервизите ми говорят глупости, които не си струва да споменавам...
    При такъв проблем най-често има вина стъпковия мотор....Провери го при работещ двигател и издърпай буксата след това отново включи....Ако промени оборотите,тичай към някоя морга и си вземи друг-около 50 лв. струват....(ако е закъсал продавача,може и по-евтино да го спазариш)

    Коментар


      #3
      Моно или карб ?
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        Моноинжекция е...

        Коментар


          #5
          Re: Фиат Типо 1.6 - проблем с празния ход

          g1ovann1 написа:
          При такъв проблем най-често има вина стъпковия мотор....Провери го при работещ двигател и издърпай буксата след това отново включи....Ако промени оборотите,тичай към някоя морга и си вземи друг-около 50 лв. струват....(ако е закъсал продавача,може и по-евтино да го спазариш)
          Нещо не ми стана много ясно. Ако го изключа и промени оборотите, това не означава ли че работи? И как така не работи само на полузагрял двигател? Ако може малко по-подробно... Сега се сещам че този проблем се появи когато ми смениха мембраните на изпарителя. Но защо проблема се появи и при бензина?

          Коментар


            #6
            Провери си температурния датчик,седи на всмукателния колектор,син на цвят.

            Коментар


              #7
              Благодаря за съветите! Имам още един въпрос, който е свързан със споменатия проблем. Някой може ли да ми каже какво управлява буталцето с пружина, посочено на снимката със стрелка? Буталото се прибира по-навътре когато колата се опитва да гасне, но ако стабилизира оборотите на празен ход, излиза леко навън. Това е изглед отдолу спрямо разположението в монтирано положение.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Мда... Разбрах че това на снимката е стъпковия мотор :D Регулираха ми стъпковия мотор, почистиха ми някакъв потенциометър (не съм много наясно точно за какво става дума) и нещата се оправиха :D :D :D Преди това ми направиха диагностика, а не човек да се чуди дали някой датчик не е сдал багажа.

                Коментар

                Working...
                X