Направо на проблема: Колата започна да загрява много за последните около 500 км. 3 пъти стрелката се качваше до края, след това като и налея вода и я обезвъздуша може да се кара почти нормално-стелката стой около първата чертичка над средата.Самоче вече започна едно колебание в температурата от последната бяла черта може да се охлади до средата в рамките на няколко минути, след това пак загряване, слизане на някаква по ниска температура и така.Получава се според мен не нормално и голямо колебание на температурата в "горещата" част на скалата.Перката на вентилатора си работи и на 2те степени, маслото си изглежда наред (с нормален цвят е, на 3- 4000 км), не се надуват маркучите при рязко подаване на газ, не излиза бял дим от аспуха, вървежа на колата според мен е нормален.Помагайте със съвети моля ви!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
BRAVATA прегрява-голямо колебание на температурата
Collapse
X
-
При мен също играе стрелката на температурата, но проблема се оказа в часовничето на таблото, което си показва каквото си поиска. След като го зачистих работеше нормално 3-4 месеца, после пак почна да се базика. Като се качи най-горе и го чукнеш стрелакта се връща на средата, може и при теб да е така и реално да не прегрява.
Коментар
-
Газова нямам, само на бензин съм.Забелязах също че стрелката на температурата се влияе от включени ел. консуматори, повече консуматори= по-голяма температура на скалата, това нещо започна да го прави след първото стабилно загряване.Сигурен съм че колата загрява защото започва да ври и да фъска от капачката на разширителния съд, също така от налягането в системата се изваждаше и малкото маркуче което влиза в разширителния съд.Тази утрин минах около 5км и нямаше и помен от загряване-стрелката си се беше спряла точно на средата на скалатаFIat brava 1.6 16V 1999г.
Коментар
-
Не изхвърля водата, само започва да ври в разширителния съд и да съска от там, нямам видими течове на вода по двигателя.Аз лично се съмнявам в термостата, съмнявам се че се е сдухал и отваря и затваря когато си поиска или пък не може да се отвори напълно.Другото ми съмнение е че смуче въздух от някъде но това според мен е малко вероятно тъй като с-та е под налягане. Искам също така да попитам какви са белезите за скапана гарнитура на главатаFIat brava 1.6 16V 1999г.
Коментар
-
ми ти най-добре знаеш белезите на гарнитура на главата, за тях ни приказваш. Аз обаче пак не разбрах- хем няма загуба на вода отникъде, хем не я изхвърля, хем доливаш???? къде отива тази вода тогава? за да ври- вдига повече температура, тогава е нормално да изпусне клапана на капачката и да излива от нея.... като поизстине спада нивото и ти казваш, че доливаш? може би е така? прочети как се проверява термостатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ivan_Radev написа:Не изхвърля водата, само започва да ври в разширителния съд и да съска от там, нямам видими течове на вода по двигателя.Аз лично се съмнявам в термостата, съмнявам се че се е сдухал и отваря и затваря когато си поиска или пък не може да се отвори напълно.Другото ми съмнение е че смуче въздух от някъде но това според мен е малко вероятно тъй като с-та е под налягане. Искам също така да попитам какви са белезите за скапана гарнитура на главатаPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ми това е сигурен признак за въздух в системата. Може да не е духнала гарнитурата, но ако продължава така и това ще стане. Трябва да откриеш от къде влиза въздух. Пак може да е от гарнитурата, но за да е изключим - свещите. Кажи за радиатора?ПП. Маслото изглежда ли нормално?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар