Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Високи обороти при загряване(висок разход) Фиат Браво 1,6 16

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Разбрах, ще го тествам.
    Fiat Bravo 1.6 16 103hp

    Коментар


      #17
      Здравейте колеги,одоло под бубината на тоя модел мотор има два датчика за температурата (намират се на корпуса на термостата)единия от двата е да разбере компа с колко да намали времената на дюзите според температурата на двигателя и т.н. А сега за проблема погледни и на двата датчика колега буксите дали са в ред най вероятно или имаш извадена или окислена букса исчисти ги и най вероятно проблема ти ще исчезне.А сега и един съвет от мен за дроселовата клапа и стъпковия мотор смъкваш гумения маркуч който отива към клапата от филтъра пръскаш със WD40 исчакваш малко и палиш след това пак пръскаш при запален двигател(не се притеснявай да пръскаш обилно).Ако няма ефект от първия път повтаряш процедурата (вече зависи и колко е замърсено там)Забравих да кажа като се махне маркуча ще видиш и един по малък отвор който води към стъпковия мотор при запален двигател пръскай най вече в него и при всяко впръскване трябва да усетиш реакция от страна на мотора ако стане така значи вече всичко си е в ред. Тази операция е препорачително да се прави всеки месец за да нямаш главоболия.Ставаше въпрос и за жилото,трябва да е охлабено и да няма натяг.Ами това е от мен колеги успех в начинаниетоП.С.за ламбдата съвета с откачането не е много препорачителен но върши работа при домашни условия в смисъл ако не работи със или без нея няма да има разлика в работата на двигателя.относно меренето в домашни условия прави се с мултицет трябва да има колеблив волтаж с амплитуда от 0 до към 1 волт(ако е с 1 кабел) (ако е с 4 проверете и подгряването на ламбдата при контакт на двата сиви(бели) трябва да се появят за малко и 12 волта)

      Коментар


        #18
        Колеги моят проблем се разреши.Естествено се оказа нещо много лесно.Ходих на диагностика и се оказа, че колата ми имала много вредни емисии на ГАЗ(аз поне това разбрах)Завъртяха една врътка и проблема с високите обороти и големият разход се разреши.Не върви както преди малко по мудна е, но за мен няма значение.Много ме беше яд защото дадох сумати пари за гориво, а то какво се оказа.Още по глупаво е че 3 пъти съм ходил на диагностика и нищо не могат да намерят.След като смених мястото за диагностика проблема веднага се появи.Благодаря за вниманието от ваша страна.
        Fiat Bravo 1.6 16 103hp

        Коментар


          #19
          Bat_M написа:
          Здравейте колеги,одоло под бубината на тоя модел мотор има два датчика за температурата (намират се на корпуса на термостата)единия от двата е да разбере компа с колко да намали времената на дюзите според температурата на двигателя и т.н. А сега за проблема погледни и на двата датчика колега буксите дали са в ред най вероятно или имаш извадена или окислена букса исчисти ги и най вероятно проблема ти ще исчезне.А сега и един съвет от мен за дроселовата клапа и стъпковия мотор смъкваш гумения маркуч който отива към клапата от филтъра пръскаш със WD40 исчакваш малко и палиш след това пак пръскаш при запален двигател(не се притеснявай да пръскаш обилно).Ако няма ефект от първия път повтаряш процедурата (вече зависи и колко е замърсено там)Забравих да кажа като се махне маркуча ще видиш и един по малък отвор който води към стъпковия мотор при запален двигател пръскай най вече в него и при всяко впръскване трябва да усетиш реакция от страна на мотора ако стане така значи вече всичко си е в ред. Тази операция е препорачително да се прави всеки месец за да нямаш главоболия.Ставаше въпрос и за жилото,трябва да е охлабено и да няма натяг.Ами това е от мен колеги успех в начинаниетоП.С.за ламбдата съвета с откачането не е много препорачителен но върши работа при домашни условия в смисъл ако не работи със или без нея няма да има разлика в работата на двигателя.относно меренето в домашни условия прави се с мултицет трябва да има колеблив волтаж с амплитуда от 0 до към 1 волт(ако е с 1 кабел) (ако е с 4 проверете и подгряването на ламбдата при контакт на двата сиви(бели) трябва да се появят за малко и 12 волта)
          Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30
          Fiat 1.4 12V
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

          Коментар


            #20
            Tenix написа:
            Завъртяха една врътка и проблема с високите обороти и големият разход се разреши.
            Къде е таз врътка?
            Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

            Коментар

            Working...
            X