Здравейте колеги.Надявам се че ще можете да ми помогнете.Карам Фиат Браво 1,6 16в.От скоро имам следния проблем.1. Много висок разход (извън градско 10-12/100км.)2. Когато тръгне да позагрява започва да държи високи обороти(1500rpm)и чак когато спра на едно място за 5сек. падат нормално.Много е досадно и изнервящо.Тези проблеми ги прави и на бензин и на Газ.Ходих при няколко "майстора" единия казва стъпково моторче(сменено), друг МАП сензор(сменено),друг дроселова клапа.Вече незнам какво да правя.Ходих и на газаджия провери уредбата всико било наред.Днес ще разглобявам дроселовата клапа и ще я чистя.Моля за някави съвети!!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Високи обороти при загряване(висок разход) Фиат Браво 1,6 16
Collapse
X
-
Ако може да уточниш какво ще рече, ’когато тръгне да позагрява’, моята брава със същия мотор, когато запали е на около 1000-1100 оборота, когато поработи малко двигателя, постепенно се нормализират, но смятам, че това е нормално.Другото, което е, разхода и при мен се струва доста висок, сложих 35 лв в резервоара (кажи речи 16 литра) и вчера се качвам в колата, с идеята че имам бензин, а стрелката беше на долното чопче кажи речи, яко в резервата (колата беше паркирана на равното, иначе зная, че наклона оказва някакво влияние върху бензиномера), а съм изминал едва 110-115 км, започвам да се чудя дали в бензина има много вода или трябва да почна и аз едно по едно, температурни датчици, ламбда сонди и т.н. Просто в момента кризата ме е ударила яко, както стана модерно да се казва в последно време, а и по сервизите едни разбирачи са се навъдили, като слушам от приятели... Та някой ако има някакви идеи, на сервиз така или иначе ще се ходи, като дойде малко лев...Едит: Някъде бях чел за, как беше точно израза, ’прословутата адаптация’ на този мотор, но не съм сигурен как можеш да провериш, не разбирам много, някой по-навътре да каже.'97 Brava 1.6 16v
Коментар
-
16valve написа:Ако може да уточниш какво ще рече, ’когато тръгне да позагрява’, моята брава със същия мотор, когато запали е на около 1000-1100 оборота, когато поработи малко двигателя, постепенно се нормализират, но смятам, че това е нормално.
Коментар
-
Тъпото в случая е, че това за оборотите има кажи речи 100 причини, трябва да намериш някой, който наистина разбира от такива коли, да погледне и да диагностицира съответно, тея БГ МОНТЬОРИ, дето на приятелката ми, не влизат скоростите, оня вика блокирала скоростна кутия, незнам си какво, нова кутия, друг човек я погледна, смени някаква метална вилка за 20 лв и се оправи.... Смятам, разбра ме!'97 Brava 1.6 16v
Коментар
-
Последните няколко дни и мойта взе да прави същите работи,загряла държи 1200-1400оборота и понякога си падат до 900. Веднага усетих разлика в разхода,незнам дали колегата е намерил решение на проблема,аз мисля първо да започна от стъпковото моторче и също така да почистя дросела :DPeugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
-
jordan85 написа:Последните няколко дни и мойта взе да прави същите работи,загряла държи 1200-1400оборота и понякога си падат до 900. Веднага усетих разлика в разхода,незнам дали колегата е намерил решение на проблема,аз мисля първо да започна от стъпковото моторче и също така да почистя дросела :DBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Все още на съм намерил решение на проблема поради финансова причина!!!Но като че ли след изчистването на стъпковото моторче се пооправи разхода, но все още си вдига обороти като загрява.Опитах се да сваля дроселовата клапа,но видях голям зор с болтовете(нямат развиване)Затова ще ходя в сервиз да я махнат че сигурно вътре е много мръсно(съдя по стъпковото моторче)
Коментар
-
както си почнал с опитите и разглабянето я откачи ламбда сондата и покараи без нея и кажи как е било за да я изключиш трябва да проследиш кабела й които излиза от тръбата след колекторите изпускателните имам в предвид и ще намериш една букса която я откачаш но на загасен двигател и ако има разлика значи е от нея.Но се съмнявам да е от ламбдата ако решиш пробвайКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
stefaka222 написа:както си почнал с опитите и разглабянето я откачи ламбда сондата и покараи без нея и кажи как е било за да я изключиш трябва да проследиш кабела й които излиза от тръбата след колекторите изпускателните имам в предвид и ще намериш една букса която я откачаш но на загасен двигател и ако има разлика значи е от нея.Но се съмнявам да е от ламбдата ако решиш пробвай
Коментар
-
по принцип разлика няма да има ако е изправна аз моята я махнах за една седмица че нещо не ми вървеше колата но се оказа от бензина на шел се запушил ижектор и разлика нямаше но като я заредих колата се оказа че без ламбда ми харчи с около 3 литра повече във вървежа няма разлика.КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар