Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Пунто турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Пунто турбо

    Здравейте колеги..от една седмица съм горд собственик на Пунто Турбо мк1,Имам някой проблеми,и понеже не съм имал фиат,камо ли пунто реших да се обърна към по-компетентнитеКогато запаля след тръгването е абсолютна "мърша" в смисъл че до 4,4и нещо оборота е супер тромава,(с по-голямо турбо е ) кара се на 1.3б след тезо обороти върви доста.не може да се изфорсира нещо(незнам дали така трябва да е така)когато рязко натисна газта глъхне и се изфорсира бавно.Стария собственик каза че има чип(прекъсвача е на 7к)Благодаря предварително
    Turbo Punto

    #2
    Честито,и много безаварийни километри.Нормално е не се притесняваи.Все пак е само 1,4 и докато развърти тази голяма турбина е нормално да се мъчи.Избягваи да я натискаш газта до дупка преди да е стигнала тези 4400 оборота,по добре свали някоя предавка.И по полека с газта докато и свикнеш. :D

    Коментар


      #3
      gituli написа:
      Избягваи да я натискаш газта до дупка преди да е стигнала тези 4400 оборота,по добре свали някоя предавка.И по полека с газта докато и свикнеш. :D
      е как да я кара ???, каза че колата глъхне което навежда на мисълта че има проблем а какъв е той така тука никой не може да ти каже
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        е как да я кара ???Ами човека каза,че колата надува след 4400 оборота.Невярвам ти да караш твоята по този начин,а и невярва да и е добре на колата,например на трета да скочи на газта при 2000 оборота :D .Пробваи с голяма предавка и малко обороти да видиш дали няма да глъхне.Защо ли ти ги обеснявам тези неща като ги знаеш. Маи ще се разминеш с кафето :D ,и с номер 1 :D врачка,по моя въпрос за уното.

        Коментар


          #5
          не ме разбра , на голяма предавка с малки обороти нищо не стана но на 1 или 2 от 2000 като я резнеш и почакаш да понадуле и тръгва , ама ако се чака чак на 4000 i тогава да я резнеш до долукато цяло Гитули е прав , вредно е да се кара на фул тротъл на високи предавки и ниски обороти p.sкажи по твоя въпрос развитието , дано да се размина ( искренно се надявам - така е п ефтино за тебе ) а кафето винаги можем да си го пием
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            Незнам от какво е,но като е на 900об като и дадеш рязко газ,първо мисли после се изфорсирва(говорим на място ,не на скорост),Дебитомер...моторче на празен ход..незнам но е много кофти,а на скорост супер бавно качва до 4к(а е уж с чип,).Сефте карам турбо и за това питам нормално ли е или не? Казват ми че понеже била малък мотор,а с голяма турбина затова правила така,т.е изгорелите газове развъртат турбото в по=големи обороти(дали е така нз)Иначе като модове :турбо от ланчия 2.2,кулер от същата,поп-офф,филтър КН,генерация на 60мм,"чип"..дават я към 180кс (1.3бара),..заради това ли е такава "мърда" до 4,4и не6то..после лети
            Turbo Punto

            Коментар


              #7
              FiatPuntoGT написа:
              Незнам от какво е,но като е на 900об като и дадеш рязко газ,първо мисли после се изфорсирва(говорим на място ,не на скорост),Дебитомер...моторче на празен ход..незнам но е много кофти,а на скорост супер бавно качва до 4к(а е уж с чип,).Сефте карам турбо и за това питам нормално ли е или не? Казват ми че понеже била малък мотор,а с голяма турбина затова правила така,т.е изгорелите газове развъртат турбото в по=големи обороти(дали е така нз)Иначе като модове :турбо от ланчия 2.2,кулер от същата,поп-офф,филтър КН,генерация на 60мм,"чип"..дават я към 180кс (1.3бара),..заради това ли е такава "мърда" до 4,4и не6то..после лети
              Пич, според мен нещо не ти е наред с колата (ако това което обясняваш е на 100% вярно).Най-добре отиди при някой дет е наясно да я види и прегледа (във Варна имате такъв, само ненам до колко ще му се занимава).Ненам колко е голямо и кво е тва турбо дет са сложили мма към 180 коня при 1,3 бар-а се изкарват почти и със стандартното турбо, което при 3000 оборота е вече в силата си А тва с замислянето при форсиране на празен ход също не е нормално без значение с кво турбо си :D Наистина отиди да ти видят колата щот според мен с питаници по форумите, без никои (дори и ти) да е наясно точно кво е правено и слагано по таз кола, само гадаене и фърляне на боб ше падне :D

              Коментар

              Working...
              X