Всичко е в помпата, там е филтъра, там е и горивния регулатор, общо взето са направили 3 в едно, филтъра не се сменя, единственото, което можеш да направиш е да извадиш помпата и да видиш дали има боклучета, които да изчистиш и да върнеш обратно помпата
За да не ти работи колата както трябва само от филтъра.... май трябва да е доста затлачен, което е малко вероятно.Лесно се сваля помпата и може да се види, работа за 15 минути според мен.Вдигаш задната седалка, разкачаш буксите по помпата /не е лошо за всеки случай и клемата на акумулатора да махнеш/, представлява нещо от сорта на пласмасов бидон за зеле , развиваш пръстена и помпата излиза. На дъното на помпата се намира филтърчето, което наподобява една ситна мрежичка с размери 5 на 5см, нещо от тоя сорт. След това я издухваш с пистолет, но внимателно да не я скъсаш и пак връщаш по обратния ред
Колеги да не пускам нова тема по един и същи въпрос изрових тази.Пунто 1.2 60 коня 2004 също ли няма горивен филтър?Защото в един сервиз за смяна на масла ми казаха че няма,но на тях не им вярвам понеже и за бравото казаха така но аз го намерих под една пластмаса пред задна дясна гума :D
Коментар