Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат брава 1.4 12в гасне студена

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат брава 1.4 12в гасне студена

    Здравейте колеги,имам фиат брава 1.4 12в с газова уредба,като я запаля студена на бензин не поддържа обороти и гасне,а на газ си работи добре,когато загрее и на газ и на бензин като я паля си работи добре,от какво може да е,ще съм благодарен ако някой изкаже мнение.

    #2
    кола

    провери кабелите и свещите после температурен датчиккато начало преди да запалиш студена извади + или - за поне 20 минути и тогава запали на бензин за проба
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      кабели и свещи сменях преди 2 седмици не е от тях,това с акумолатора съм го отигравал пак така прави,ама за температурен датчик не съм се замислял,значи е възможно да е от него така ли?

      Коментар


        #4
        Като за начало ако в резервоара има 6-7 литра бензин зареди за около 40 лв. покарай около 200 км. на бензин и сподели резултата.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Благодаря за бързите отговори,в резервоара има към 20-25л бензин,карам я и на бензин,мислех че е нещо от моноинжекцията и си купих спрей за почистване на карбуратор уж много го хвалят,вярно лъсна ама и той не помогна.

          Коментар


            #6
            Колега, откри ли проблема в какво е, че и аз го имам същия проблем?

            Коментар


              #7
              казваи колега от какво че и при мен ги има тези ядове

              Коментар


                #8
                като извадя буксата на температурния датчик и я запаля студена не гасне и мисля,че е в него проблема,за смяна е.

                Коментар


                  #9
                  При 20 градуса(студена кола)на температурният датчик трябва да премериш съпротивление между 2 и 2,5 килоома. При 40 градуса- от 1 до 1,2 килоома.При 60 градуса- от 540 до 560 ома.При загрял двигател- от 300 до 330 ома.
                  Fiat 1.4 12V
                  Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                  Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                  Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                  Коментар

                  Working...
                  X