Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с Браво 16V,1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с Браво 16V,1.6

    Въпроса ми към теб anto е продължение към предишната темата.Не успях точно да разбера за какво да гледам след като завъртя стартера.Нека ти кажа с две дума предисторията на проблема.Миналата недела сутринта исках да ходя някъде и се качвам в колата.Паля,колицата пали веднага и държи нормалните 1100 оборота.След минутка започва вибриране и веднага разбрах,че работят 3 вместо 4 цилиндъра.Малко след това изгасна и от тогава не съм успял да я запаля.Откачвах маркучи,гледах бушони,бутони за прекъсване работата на помпата и т.н.Случайно открих,че един бушон е изгорял и го смених(бях прочел някъде че там бил бушона за помпата).Помпата тръгна.Чувам я ясно когато давам на контакт.Утре ще намеря някой да върти стартера(макар че имам проблеми с него,два пъти сменям втулки и пак когато е топъл двигателя не пали),а аз ще гледам какво става отпред.Ще поствам какви са резултатите довечера.

    #2
    Ето и резултатите от теста за който ми каза anto 1752 в темата "отново проблем с бравото":1.откачих входящия маркуч на бензина-помпата вкара около 40-50 мл бензин.Завъртях да запали и помпата вкарва бензин на тласъци.2.закачих входящия маркуч и разкачих изходящия.Дадох на контакт и потече бензин(естествено не толкова колкото когато бях разкачил входящия.Завъртях да запали и си течеше,на тласъци малко,но си течеше.Ако някой знае как да ми помогне със съвет или мнение голямо БЛАГОДАРЯ!

    Коментар


      #3
      колата не припалва ли, поне да дава признаци на палене? сутринта, преди да си давал контакт, извади маркуча, сложи го в една бутилка и дай контакт- трябва много мощно да блъска бенз. на много коли като даде помпаата накъсо /изгори/ и изгаря бушона, който е отговорен не само за нея, а и за бубината и тогава се губи и искрата- така ако имаш газ пак не можеш да караш, докато не разкачиш помпата- тогава бушона спира да гори и си караш на газ /не те знам ти имаш ли/
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Мерси за отговора!Та...въобще не иска да пали!Помпата качва бензин,сега с какво налягане не знам.Принципно би трябвало да е 3 бара,но аз не мога да го замеря.(нямам с какво).Да,имам АГУ,но е метан.Не ми се е случвало да я паля на метан,винаги я паля на бензин и я оставям да свали оборотите на 850 тогава тръгвам и след малко обръщам на метан.Бушона бе изгорял(този за който си мисля,защото сега гледах едно ръководство където има и някакви бушони в жабката),но го подмених и помпата се появи.

        Коментар


          #5
          не съм чел "другата" тема. пробвай да запалиш на метан, не виждам въобще какво обсъждаме преди този опит. аз ще ти кажа как да провериш дали има искра, ама някои колеги казват, че така горял компа, бубина и не знам си кво. За да изгори бушона си има причина. Убеден ли си, че не е пак изгорял ? сутрин, като се качи и дадеш контакт чува ли се как работи 2-3-4 секунди помпата?
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            На метан не пали и на бензин не пали.За искра не знам,не съм проверявал.Казвай как да проверя за искра.Помпата работи работи да.Бушона е читав,проверих.25 амперов.

            Коментар


              #7
              аз ще ти кажа как да провериш, но много колеги казват, че това е опасно при нашите коли. Аз лично съм пробвал и не е имало проблем, но ГО ПРАВИШ НА ТВОЯ ОТГОВОРНОСТ. Махаш кабела на коя да е свещ, приближаваш го до маса /например колектора/ на около 2-3 мм от масата- държиш го така и някой чуква на стартер- достатъчна е една секунда на стартер и ще видиш как прескача искра между маса и кабела.Има немалък шанс да няма искра, щом не пали и на бензин и на метан... Пак казвам да обърнеш внимание на големите букви на първия ред!
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Мерси много колега!Ще проверя,но утре да видим какво ще стане!

                Коментар


                  #9
                  какво означава "помпата вкарва бензин на тласъци"?като извадиш маркуча и го мушнеш в едно шише и завъртиш със стартера, помпата трябва да вкарва бензин все едно си развил крана на чешмата- яко и мощно.според мен или ти е изгоряла помпата и работи когато си иска или ти е спукан маркуча, който е вътре в резервоара, ама по вероятно да е първото като казваш че ти е горял бушон 25А, а бушона трябва да е 10А, т.е. бушона е бил по як и не е сработил навреме и се е прецакала помпата.
                  Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                  Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                  Коментар


                    #10
                    Колега погледни тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=47842 можи да имаш боклуци в резервоара или вътрешния маркуч който е в коша да се е раззял от изпаренията на бинзина. при мен миналия месиж беши така. Сега имам друг проблем че и пуснах нова тема, не бях се сетел за тези бушони под жабката,а бая изчетах пак .А за метана и аз си мислех че немога да паля направо на метам но се научех. И сега цяла седмица паля пак деректно на метан Незнам какво ти е метановото но мойто е обикновенно. И като дам на контакт и превключвам около 3,4 пъте на метан и на бензин и обратно.Правя го бързо . Копчето го оставам в положение митан и паля без да връщам ключа И после като почна да паля и стартера варти чувам как клапана превключва на метан и след няколко завъртания на стартера пали дерекно на метан .Дано запалищ поне на метан поне с кабели и свещи да несе занимаваш. По спомени и мойта помпа даваще на тласаци,преди да е шчупят маисторите.Вазможно е резервоара ти да е пълен с отаики и буклуци и затова да дава на тласаци . КАСМЕТ
                    Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
                    Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

                    Коментар

                    Working...
                    X