Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за температурата на Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    latura написа:
    да при мен е така включва се втора степен но аз питах кога трябва да се включи първа степен имам предвид като показание настрелката за температурния датчик.Сега в момента ми се включва само втората точно малко след средата но първата май не ми работи та питах за нея кога би трябвало да се включи
    Абсолютно по същият начин е и при мен,май първа степен на вентилатора ми я няма никаква. Добре,че по случайност уцелих тази тема. Перката се включва малко след половината и това когато карам в градски условия... А когато температурата ми е нормална и когато колата я карам на дълъг път ,стрелката на темп. си стои едно делене под половината.
    Уважавам тези,които ме уважават!
    Clube do Marea!

    Коментар


      #17
      Вижте състоянието на реостата , намиращ се в долния ляв ъгъл на радиатора - стоейки пред колата!
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #18
        Да се включа и аз с едно питане. При извънградско каране трябва ли в движение да се включва перката? Мойта кола загрява над средата при извънградско и то с две деления. Колкото по-бързо се кара толкова повече дига температура. На място перката си се включва и не дига над средата. Освен това стрелката на температурата играе много странно- като дадеш газ се качва, като пуснеш газта пада. Това го прави за момент и после си застава пак над средата. Сега като се застуди се държи по добре, ама сега пък по трудно загрява. Колата е браво ХГТ.
        Bravo HGT

        Коментар


          #19
          smokie написа:
          Да се включа и аз с едно питане. При извънградско каране трябва ли в движение да се включва перката? Мойта кола загрява над средата при извънградско и то с две деления. Колкото по-бързо се кара толкова повече дига температура. На място перката си се включва и не дига над средата. Освен това стрелката на температурата играе много странно- като дадеш газ се качва, като пуснеш газта пада. Това го прави за момент и после си застава пак над средата. Сега като се застуди се държи по добре, ама сега пък по трудно загрява. Колата е браво ХГТ.
          Здравей Колега,По принцип, освен ако не караш над 4500 оборота, при нормално движение извънградско с над 60 км/ч, дори при 40 градуса външна температура ако не е включен климатика, не би трябвало да загрява над средата. Иначе тя като стигне малко над средата на скалата перката се включва, малко малко имам предвид половин милиметър. Поне при мен е така.
          Brava 1.6 EL, '98
          182A4

          Коментар


            #20
            smokie написа:
            Да се включа и аз с едно питане. При извънградско каране трябва ли в движение да се включва перката? Мойта кола загрява над средата при извънградско и то с две деления. Колкото по-бързо се кара толкова повече дига температура. На място перката си се включва и не дига над средата. Освен това стрелката на температурата играе много странно- като дадеш газ се качва, като пуснеш газта пада. Това го прави за момент и после си застава пак над средата. Сега като се застуди се държи по добре, ама сега пък по трудно загрява. Колата е браво ХГТ.
            Колега, със сигурност имаш проблем с ел. инсталацията. Уреда аз температура, изобщо не би трябвало да се влияе от оборотите. Може да има проблем и в датчика за температурата, Провери си напрежението на инсталацията при различни обороти и провери съпротивлението на датчика. Що се отнася до другия въпрос - при движение на колата и изправни водна помпа, термостата и радиатор температурата не трябва да се повишава. Обърни внимание на този проблем за да не прецакаш двигателя.
            Fiat Marea 1.8 16V ELX

            Коментар

            Working...
            X