Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна сегменти 1.8-16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна сегменти 1.8-16v

    Приятели даите ми съвет мога ли да сменя сигментите на 1.8 без да свалям мотора,само като махна картера.

    #2
    Не. И би трябвало на нито един двигател да може да се сменят сегменти през картера.

    Коментар


      #3
      Би трябвало да може, като се свали картера , след това коляновия вал и накрая се издърпват буталата но това е най глупавия вариант. Да не си решил да ги вадиш директно отдолу. Няма ли да е по добре да си остане коляновия вал на мястото , а да свалиш главата и от там да ги издърпаш. По принцип този начин се практикува когато не се сваля целия двигател. А и като свалиш главата ще я видиш в какво състояние е , и ще я ревизираш (при всяко сваляне е необходимо да се шлайфа съвсем малко челната повърхнина на главата за да няма изкривявания).

      Коментар


        #4
        Защо да не може,откачам биелите от коляновия вал и вадя буталата.

        Коментар


          #5
          Ще ги извадиш но както съм писал в предния си пост отгоре. Че отдолу няма как да стане без да сваляш коляновия вал той ти пречи.

          Коментар


            #6
            [Колата я прегрях и започна да пуши.свалих главата и и направих основен ремонт,смених всичко,гумички,повдигачи шлайфане и т.н.Сгобихме мотора но пак пуши при високи обороти.Значи остават сигменти,но не ми се сваля пак главата щото пак са разходи.

            Коментар


              #7
              И моята препоръка е да свалиш главата. Водян тест правихте ли? Ако е повлякло бутало...сегментите няма да свършат работа.
              Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
              Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
              FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
              Powered by Total & Fobos LPG

              Коментар


                #8
                Кофти си направил колега. Сваляй пак главата, и измерете с майстора блока (т.е. фрезистите които са правили главата да измерят блока, те си знаят как и с какво) дали трябва да се шлайфа. Че ако се наложи шлайф... по-добре търси друг блок.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  няма как да свалиш буталата от долу.Дори и да махнеш петите на биелите коляновия вал ще пречи , а за да свалишколяновия вал трябва скоростите да махнеш и маховика да свалиш и.......На повечето двигатели които са с 5 опори на блока за коляновия вал дори и да свалиш вала пак не могат да излезат буталата

                  Коментар


                    #10
                    не се занимавай с простотии- вече си се набил немалко кинти, купи си двг от някой стар съфорумец, щом 1,6 със скорости върви 300 кинта, едва ли 1,8 е повече от 200 без скорости и необорудван. Твоя го пази за части или на го продай на части или на вторични.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      оставих я в ал.ауто пък ще видим какво и колко ще излезне.

                      Коментар


                        #12
                        Колата е готова срещу 650лв.Двигателя долу.Смяна сегменти,лагери биални,аксиални и един куп гарнитури.

                        Коментар


                          #13
                          Малко ми се струват парите. На първо четене, сегменти, лагери, гарнитури, масло и работа, не знам. Ако са направили всичко това като хората сделката е добра. Може ли един по подробен разчет да видим какво е сменено и евентаулно за какви пари.

                          Коментар


                            #14
                            Определено са те минали само лагери около 120 (качествени) сегменти около 140 гарнитура на глава почти 30 семеринг на колянов вал 45 масло и филтър към 60лв (сменя се задължително при ремонт)а има и доста дребни неща които трябва да се сменят така че.... Но дано съм в грешка и да те слуша дъълги дъълги години. Пожелавам ти го от сърце!!!! :D Или да са се смилили над теб и труда да е бил на много ниска цена?
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар

                            Working...
                            X