Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми след надуване на турбото на Пунто ГТ на 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    biser_as написа:
    punto_I_gt написа:
    ама дали проблема е само в едното бутало или има и нещо друго
    Пич, дали проблема ти е само във втори цилиндър или и във всички останали, ся не требва мнооо да те вълнува (ще го разбереш като отвориш моторя), по-скоро измисли дали ще я праиш колата, с кви части ще я праиш и дали имаш финанси за тва
    както се вика , прави ли ти се основен ремонт или не иначе има вариант с бутала втора ръка да затвориш мотора ( ако си намериш ) и АКО не се преебан блока
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      Аз имам бутала 2-ра ръка ако те интересува пиши буталата са читави и колата вървеше на самолет до последно и ето ефекта от вървежа >>>http://www.picvalley.net/u/1648/1783...LQ4m.JPGАко те интересува нещо пиши. Мотора е лета към 40 метра от пунтото но буталата са здрави на 1000% давам гаранция
      PUNTO GT LOVER
      http://muscle-damage.com/

      Коментар


        #18
        anto 1752 написа:
        както ти казват колегите WhitePower и biser_as , проблемът ти е във всичките бутала,като най зле е 2 цил., нали сам виждаш че нямаш компресия.компресията трябва да е над 11атм. и трябва де е еднаква на 4те цилиндъра.
        колега може и да бъркам ама не си ли в грешка.11 атм. не са ли мн за турбо мотор...за атмосферен може,но за турбо нз.четох едни характеристики за пунто гт и го дават 7 и нещо да е на цилиндър... ако сваля главата дали ще се видят пораженията или трябва да се вадят целите бутала....

        Коментар


          #19
          punto_I_gt написа:
          колега може и да бъркам ама не си ли в грешка.11 атм. не са ли мн за турбо мотор...за атмосферен може,но за турбо нз.четох едни характеристики за пунто гт и го дават 7 и нещо да е на цилиндър... ако сваля главата дали ще се видят пораженията или трябва да се вадят целите бутала....
          Приятел ти бъркаш малко нещата Тва дет си гледал в каталозите е степен на сгъстяване (за пунто ГТ със стария мотор е 7,8:1, а за по-новия е 9:1), а тва дет си мерил вчера с компресомера е различно Двете имат взаимовръзка, мма не са едно и също нещо А за главата тъй или иначе ше я сваляш-така че просто реши дали, как и с кво ше го праиш тоз мотор Ако си решил да го праиш-давай, сваляй глава, картер, вади бутала и т.н. и ако моеш снимай хубаво и покажи снимките или ако нямаш необходимите познания и инструменти най-добре я карай таз кола на читав майстор да я отваря.Така с гадаене и питане по форуми нема спре да пуши и да си опраи мотора от само себе си :D

          Коментар


            #20
            biser_as написа:
            punto_I_gt написа:
            колега може и да бъркам ама не си ли в грешка.11 атм. не са ли мн за турбо мотор...за атмосферен може,но за турбо нз.четох едни характеристики за пунто гт и го дават 7 и нещо да е на цилиндър... ако сваля главата дали ще се видят пораженията или трябва да се вадят целите бутала....
            Приятел ти бъркаш малко нещата Тва дет си гледал в каталозите е степен на сгъстяване (за пунто ГТ със стария мотор е 7,8:1, а за по-новия е 9:1), а тва дет си мерил вчера с компресомера е различно Двете имат взаимовръзка, мма не са едно и също нещо А за главата тъй или иначе ше я сваляш-така че просто реши дали, как и с кво ше го праиш тоз мотор Ако си решил да го праиш-давай, сваляй глава, картер, вади бутала и т.н. и ако моеш снимай хубаво и покажи снимките или ако нямаш необходимите познания и инструменти най-добре я карай таз кола на читав майстор да я отваря.Така с гадаене и питане по форуми нема спре да пуши и да си опраи мотора от само себе си :D
            значи аз съм в грешка....следва отваряне тия дни и снимки..благодаря на колегите за мненията им

            Коментар


              #21
              и да имаш и да нямаш пари пак я отвори поне да си наясно какво ще ти трябва и колко , а от там на татъка сам си решаваш какво ще правишщото мното неща може да се окажат , надран блок ,надран вал , спукана глава ........ и прочие
              Power Under Pressure

              Коментар


                #22
                темата е за триене

                Коментар


                  #23
                  punto_I_gt написа:
                  темата е за триене
                  Що така? Кво и е на темата?

                  Коментар


                    #24
                    хахаха вие го стреснахте! :D не му се занимава :P
                    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                    Коментар


                      #25
                      punto_gt_turbo написа:
                      хахаха вие го стреснахте! :D не му се занимава :P
                      хах нищо подобно,просто ще посабера малко пари и ще го оправя..но за сега ще си стои така

                      Коментар


                        #26
                        отворих мотора.извадих буталото от проблеминя цилиндър и се оказа,че има две пукнатини между сегментите...работата е ясна друго бутало,но как се разбира дали буталото е за турбо или е обикновенно,за да не ме прекарат да ми нашият обикновенно....

                        Коментар


                          #27
                          бутало божеш да си купиш от друго пунто ГТ втора ръка или нови ремонтни бутала или нови ковани или ..... каквото си решиш самос егментите са около 280 -300 лева до колкото знам
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #28
                            WhitePower написа:
                            бутало божеш да си купиш от друго пунто ГТ втора ръка или нови ремонтни бутала или нови ковани или ..... каквото си решиш самос егментите са около 280 -300 лева до колкото знам
                            това ми е ясно колега.въпроса ми беше на самото бутало пише ли нещо конкретно за се разбира кое е за турбо мотор и кое е за атмосферен...да не да ми дадат мякои уж за турбо пак да е за атмосферен мотор и да го сложа и пак да стане бела....

                            Коментар


                              #29
                              Ето ти снимки.На едната е,три бутала от гт3 и едно от гт1.А на другата си пише.Като търсиш гледаи по формата,и точките които са отгоре.

                              Коментар


                                #30
                                пускаш тема че тарсиш бутала или 1бр само със сигменти...от гт зависимост от твойто гт дали е 1-2-3 Званни на този телефон 0878360716 момчето е от пловдив има цял мотор от гт!требват ти бутала само от турбо пунто или уно турбо краен варянт!
                                Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                                Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                                Коментар

                                Working...
                                X