Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми след надуване на турбото на Пунто ГТ на 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми след надуване на турбото на Пунто ГТ на 1,6

    колеги значи сложих бустконтролер на пунтото 1,4 турбо и надух турбото на 1,6 според уреда на таблото оригиналния.карах колата 3-4 дена и единден паля колата и отздае зе да пуши много....ясно бе,че турбото здаде багажа,но когато зе да пуши и зе да хвърля масло от щеката,напарво я избутва...та въпроса ми е има ли нещо общо счупеното турбо с тва че ми надува през щеката.един маистор ми каза бутало или сегменти имам за смяна а друг ми каза че като е зганала турбината и може да вкарва налягане през мазането(през малското) и затова да надува.колата си пали нормално работи си нормално но пуши...ако някои може да ми помогне с мнение и някакъв начин как мога да установя повредата....Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    :D Ти хубаво си надул турбото, мма колата некъф чип (дет да даде повече гориво за тва по-високо налягане) има ли или квот стане таквоз, а? Тва, че ти избутва пръчката за маслото е от високо налягане в картера-причините може са 2: запушена картерна вентилация или по-скоро (след това, което си напраил) механичен проблем в буталната група и изпускане на налягане от горивната камера в картера. Принципно от налягане в картера, колата ти може да пуши доста зверски (дали щото масло влиза в цилиндъра през сегментите или щот тва налягане пречи на маслото за мазане на турбината да се оттича спокойно и почва да минава през втулките на турбината и оттам в ауспуха и яко пушек :D, демек избутването на щеката може да е причина да пуши от турбото, а не обратното ).

    Коментар


      #3
      буталата си стопил , щото ти е била бедна сместа и ......мнооогобройни са случейте когато това се случва без Чип това което в момента става ако ти е вързана картерната вентилация е че маслото от нея отрива в студения охлюв и от там в горивната камера и се изгаря , при всичко случей те чака сериозен ремонт
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        опасно ли е да се кара така.смисал не е много на къси разстояния

        Коментар


          #5
          най много да преебеш и блока и то дуго не остана та след това и на ремонтен шлайф да се чудят как да го извадят ами ако се счупи буталото ммм най мног да излети да тгесне главата , после да посрешне биялата , а тя от своя страна да излезе да подиша чист въздух демек ще ти остане едно купе на пунто
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            хах ясно.ама странното е,че колата нито прекъсва нито нищо.ако беше бутало не трябваше ли да прекъсва...тя си мърка като котенце..ако измеря каква компресия дават цилиндрите дали ще ми покаже колко бутала имам преебани или неможе да се разбере

            Коментар


              #7
              punto_I_gt написа:
              ..ако измеря каква компресия дават цилиндрите дали ще ми покаже колко бутала имам преебани или неможе да се разбере
              Мми измери я, това поне не е сложно и скъпо Пиши после ко е показал манометъря :DМежду другото, колата веднага след като я запалиш и подкараш ли почва да пуши или чак като загрее? Пуши като и даваш газ или като бачка на празен ход само? Къф цвят е пушека (бял или син)? :D

              Коментар


                #8
                biser_as написа:
                punto_I_gt написа:
                ..ако измеря каква компресия дават цилиндрите дали ще ми покаже колко бутала имам преебани или неможе да се разбере
                Мми измери я, това поне не е сложно и скъпо Пиши после ко е показал манометъря :DМежду другото, колата веднага след като я запалиш и подкараш ли почва да пуши или чак като загрее? Пуши като и даваш газ или като бачка на празен ход само? Къф цвят е пушека (бял или син)? :D
                тея дни ще я измеря.значи колата я карах на турбо 1,6 но за кратко смисъл карам я дига 1,6 и пускам,задържам я не повече от 1-2 секунди....а относно кога пуши в момента я карам почти на обороти смисал повече от 1500-2000 не и давам.като влезе в турбо ако я вкарам след 2600-2700 започва да пуши страшно много,иначе ако я карам до 2000 пак пуши но слабо...относно цвета немога да го определя но си мирише на масалце....един маистор ми постави диагноза сегменти...каза ми,че мога да я карам и така но леко и ще пуши и след време щяла да се изчисти и да намали пушенето....ама неми се правят експерименти да пробвам..вече имам кам 10 км така карано с колата за сега няма проблеми освен,че пуши...

                Коментар


                  #9
                  Мми баце мери компресия и кажи ко се случва

                  Коментар


                    #10
                    Това дето ти го е казал майстора важи може би за чисто нови двигатели след основен ремонт
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      измерих компресията. 1-6;2-2;3-6;4-7...предполагам каде е вече проблема,но за по сигурно да кажат по разбиращите

                      Коментар


                        #12
                        punto_I_gt написа:
                        измерих компресията. 1-6;2-2;3-6;4-7...предполагам каде е вече проблема,но за по сигурно да кажат по разбиращите
                        Е кво да ти казва някои, според мен и на теб ти е пределно ясно ко е положението и кво се е случило като резултат от надуване на турбото без адекватно смесообразуване и аванс За твое съжаление, май понаучи някой неща по кофти и скъпия начин Ся единствено ти остава да измислиш и решиш ко ше праиш и дали си заслужава.

                        Коментар


                          #13
                          biser_as написа:
                          punto_I_gt написа:
                          измерих компресията. 1-6;2-2;3-6;4-7...предполагам каде е вече проблема,но за по сигурно да кажат по разбиращите
                          Е кво да ти казва някои, според мен и на теб ти е пределно ясно ко е положението и кво се е случило като резултат от надуване на турбото без адекватно смесообразуване и аванс За твое съжаление, май понаучи някой неща по кофти и скъпия начин Ся единствено ти остава да измислиш и решиш ко ше праиш и дали си заслужава.
                          ама дали проблема е само в едното бутало или има и нещо друго

                          Коментар


                            #14
                            както ти казват колегите WhitePower и biser_as , проблемът ти е във всичките бутала,като най зле е 2 цил., нали сам виждаш че нямаш компресия.компресията трябва да е над 11атм. и трябва де е еднаква на 4те цилиндъра.
                            Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                            Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                            Коментар


                              #15
                              punto_I_gt написа:
                              ама дали проблема е само в едното бутало или има и нещо друго
                              Пич, дали проблема ти е само във втори цилиндър или и във всички останали, ся не требва мнооо да те вълнува (ще го разбереш като отвориш моторя), по-скоро измисли дали ще я праиш колата, с кви части ще я праиш и дали имаш финанси за тва

                              Коментар

                              Working...
                              X