Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат уно проблем.......видео!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колата вече е зглобена и запали без никви проблеми,а мотора не само,че нетрака ами даже мърка като доволно котенце.Проблема е бил гарнитурата на главата,а тя се е скапала заради силикона,понеже не се е охлаждал мотора както трябва.Сменена е гарнитурата на главата,на капака на клапаните,на колекторите.Сменени са болтовете на главата,гумички на клапаните,ново масло,антифриз и филтри.А и ремаци.Цялата процедура ни излезе 160лв.Мисля,че е по добре от това да взема друг мотор,без да знам в какво състояние е.

    Коментар


      #32
      само не разбрах преди разглабянето колата е трабвало да работи на 2 цлилиндъра а не на 4
      Power Under Pressure

      Коментар


        #33
        Значи,след като видях бозата в радятора и разбрах,че е гарнитура на главата,се захванах с кабелите за да видя кои цилиндър е духнал.Колата работеше толкова гадно и тракаше,че първоначално не ми направи впечатление,че неработи някои цилиндър.До последно преди да погледна антифриза мислех,че тракането идва от околу коляновия вал.Започнах да махам кабелите на свещите като започнах от наи дясната,махам кабела и нищо колата си работи без промяна.Оставям го да си виси и махам следващия и о чудо колата продължава да си работи без промяна,дръпнах и третия и естествено огасна.Та така понякога се случва да попаднеш на ’’МАИСТОР"и да ти напълни мотора със силикон.Само немога да разбера от къде извади душа това двигателче да издържи 6 години и нат 70 хил.километра,запушено така.

        Коментар


          #34
          gituli написа:
          Значи,след като видях бозата в радятора и разбрах,че е гарнитура на главата,се захванах с кабелите за да видя кои цилиндър е духнал.Колата работеше толкова гадно и тракаше,че първоначално не ми направи впечатление,че неработи някои цилиндър.До последно преди да погледна антифриза мислех,че тракането идва от околу коляновия вал.Започнах да махам кабелите на свещите като започнах от наи дясната,махам кабела и нищо колата си работи без промяна.Оставям го да си виси и махам следващия и о чудо колата продължава да си работи без промяна,дръпнах и третия и естествено огасна.Та така понякога се случва да попаднеш на ’’МАИСТОР"и да ти напълни мотора със силикон.Само немога да разбера от къде извади душа това двигателче да издържи 6 години и нат 70 хил.километра,запушено така.
          еее трябваше да споменеш и аз бях така 2 съседни цилиндъра не работеха , и ясно беше че е прегоряла гарнитурата между тях , щото да откажат еновременно 2 съседни вероятноста е много малкае ти щото ти е 1.1 и си мислил че то толкова си може ) сега как е самолет
          Power Under Pressure

          Коментар


            #35
            За вървене все още незнам,дядото я закара на село иначе работи добре.

            Коментар

            Working...
            X