извинявам се че използвам темата на колегата обаче и аз имам подобен проблем колата е фиат браво 1.4 12 и като е на бензин и подам рязко гъзта и трака подобно за секунда и спира в движение го няма този проблем и като е на метан също не тряка дори и при рязко натискане на гъзта и ако е този проблем и я карам така ко може да стане какво да очаквам да се случи извинявам се още веднаж на колегата че му използвам темата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат уно проблем.......видео!!!
Collapse
X
-
Няма проблем,че ползваш темата,важното е да си решиш проблема.За съжаление аз немога да ти помогна.Сега за моя проблем,до тук е свалена главата.Мотора е отварян и друг път,гарнитурата на главата е лепена със силикон,и е станало мазало вътре.Силикона е задръстил почти всичко,незнам как е издържала тази кола 6 години от както е при мен а кои знае от кога е така.Говорих с един познат майстор,и тои каза,че това клопане е заради гарнитурата.Каза,че и тои е имал подобен случай,отворили колата,шлаифали коляновия вал сменили всичко и я затворили.Когато я запалили пак си клопала,остановили,че е гарнитурата.Преди да я отворя пробвах да махна кабелите на свещите за да видя в кои цилиндър е проблема,излезе,че е работила само на 2 цилиндъра :D До ден два ще я затворя и ще пиша какво е станало.
Коментар
-
gituli написа:Няма проблем,че ползваш темата,важното е да си решиш проблема.За съжаление аз немога да ти помогна.Сега за моя проблем,до тук е свалена главата.Мотора е отварян и друг път,гарнитурата на главата е лепена със силикон,и е станало мазало вътре.Силикона е задръстил почти всичко,незнам как е издържала тази кола 6 години от както е при мен а кои знае от кога е така.Говорих с един познат майстор,и тои каза,че това клопане е заради гарнитурата.Каза,че и тои е имал подобен случай,отворили колата,шлаифали коляновия вал сменили всичко и я затворили.Когато я запалили пак си клопала,остановили,че е гарнитурата.Преди да я отворя пробвах да махна кабелите на свещите за да видя в кои цилиндър е проблема,излезе,че е работила само на 2 цилиндъра :D До ден два ще я затворя и ще пиша какво е станало.Power Under Pressure
Коментар
-
е тая кола е работила на 2 цилиндъра с тази гарнитура не сте ли я усетили за това се получава от лошо стягане на главата , или менте гарнитура на алфата се получи същото след 3000 километра и калпав майстор сега си я стегнах аз и не е мръднала вече 5000 км но с тоя силикон са ебали мамата на охлажданетоPower Under Pressure
Коментар
-
...
колега шлайфай главата, смени гумичките, пасни клапаните, купи си кадърна гарнитура- за предпочитане рейнц и я затвори- но не ти коства абсолютно нищо така и така си я разпилял да смъкнеш картера и да видиш какво аджаба става отдолупоздравиFiat Brava 1.6 16V 90HP
Fiat Brava 1.2 16V 80HP
Fiat Bravo 1.2 16V 80HP
Коментар
-
абе какво ще кажеш за скъсана гарнитура на главата между цилиндрите?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Значи,когато се появи проблема с тракането,погледнах маслото и антифриза,всичко си беше наред.След наи различни опити паления и кво ли още не,забелязах ,че антифриза е станал на боза.Тогава започнах да махам кабелите на свещите един по един и останових,че последните два цилиндъра неработят.Главата е шлаифана взех нови гумички на клапаните,и нова гарнитура на рейнц.Старата гарнитура също е на рейнц. абе какво ще кажеш за скъсана гарнитура на главата между цилиндрите?Неразбрах този въпрос към мен ли е,и какво очакваш да ти кажа?
Коментар
-
Re: ..
dqnkov написа:ми щом е така мотора би трябвало преди да я отвориш да ти надува водната система. казуса е интересен. затваряй я и дано всичко е ок
Коментар
-
...
честно казано като я гледам омазана с силикон тази гарнитура се плаша много и се чудя как е вървяла въобще, но смятам че е било добре да се провери преди да се отхлюпи главата, а и човека казва че два цилиндъра не са работили . как си обесняваш маслото във водата? Той писа че е било като боза аз по това се ръководя. Не го плаша колко повече той я е отворил вече и е видял какво става вътре- ако смяташ че не се е уплашил достатъчнопоздравиFiat Brava 1.6 16V 90HP
Fiat Brava 1.2 16V 80HP
Fiat Bravo 1.2 16V 80HP
Коментар
-
Няма нужда да се карате.Ами да ви кажа не съм се уплашил въопще,поради две причини.Преди 5-6 месеца духна гарнитура на главата пунтото ми,и знам за кво иде реч,и втората тази кола я кара дядото(бащата на женами).Затова незнам и как е работила колата преди да се прецака,само от него знам,че е вървяла много(като за последно).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар