Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат уно проблем.......видео!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    извинявам се че използвам темата на колегата обаче и аз имам подобен проблем колата е фиат браво 1.4 12 и като е на бензин и подам рязко гъзта и трака подобно за секунда и спира в движение го няма този проблем и като е на метан също не тряка дори и при рязко натискане на гъзта и ако е този проблем и я карам така ко може да стане какво да очаквам да се случи извинявам се още веднаж на колегата че му използвам темата

    Коментар


      #17
      Няма проблем,че ползваш темата,важното е да си решиш проблема.За съжаление аз немога да ти помогна.Сега за моя проблем,до тук е свалена главата.Мотора е отварян и друг път,гарнитурата на главата е лепена със силикон,и е станало мазало вътре.Силикона е задръстил почти всичко,незнам как е издържала тази кола 6 години от както е при мен а кои знае от кога е така.Говорих с един познат майстор,и тои каза,че това клопане е заради гарнитурата.Каза,че и тои е имал подобен случай,отворили колата,шлаифали коляновия вал сменили всичко и я затворили.Когато я запалили пак си клопала,остановили,че е гарнитурата.Преди да я отворя пробвах да махна кабелите на свещите за да видя в кои цилиндър е проблема,излезе,че е работила само на 2 цилиндъра :D До ден два ще я затворя и ще пиша какво е станало.

      Коментар


        #18
        gituli написа:
        Няма проблем,че ползваш темата,важното е да си решиш проблема.За съжаление аз немога да ти помогна.Сега за моя проблем,до тук е свалена главата.Мотора е отварян и друг път,гарнитурата на главата е лепена със силикон,и е станало мазало вътре.Силикона е задръстил почти всичко,незнам как е издържала тази кола 6 години от както е при мен а кои знае от кога е така.Говорих с един познат майстор,и тои каза,че това клопане е заради гарнитурата.Каза,че и тои е имал подобен случай,отворили колата,шлаифали коляновия вал сменили всичко и я затворили.Когато я запалили пак си клопала,остановили,че е гарнитурата.Преди да я отворя пробвах да махна кабелите на свещите за да видя в кои цилиндър е проблема,излезе,че е работила само на 2 цилиндъра :D До ден два ще я затворя и ще пиша какво е станало.
        нещо не се връзва как я е отворил , направил я и пак я е затворил с тази гарнитура че да разбере че проблема е от нея ??? като гарнитурата на главата е за еднократна употребаи какво да му клопа от гарнитурата ако не е пробила водата към цилиндъра ???нищо не ми се връзва да клопа от гарнитура я си махни картера и си свери лагерите поне
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          Не,неси ме разбрал правилно,а и аз несъм се изразил правилно.Първоначално не е отварял главата,а отдоло(картера).На моята водния радятор не е пълен с антифриз а с бозa.

          Коментар


            #20
            тоя майстор го наемам , как се прави шлайф на коланов беза да се сваля главата си е изкуство а ти ако имаш Боза , значи гарнитурката е фира , отваряй не се размотвай
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              Ето и няколко снимки.Днес трябва да взема главата от шлаиф,и я затваряме.Утре ще се разбере дали проблема е бил само гарнитурата.

              Коментар


                #22
                е тая кола е работила на 2 цилиндъра с тази гарнитура не сте ли я усетили за това се получава от лошо стягане на главата , или менте гарнитура на алфата се получи същото след 3000 километра и калпав майстор сега си я стегнах аз и не е мръднала вече 5000 км но с тоя силикон са ебали мамата на охлаждането
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #23
                  ...

                  колега шлайфай главата, смени гумичките, пасни клапаните, купи си кадърна гарнитура- за предпочитане рейнц и я затвори- но не ти коства абсолютно нищо така и така си я разпилял да смъкнеш картера и да видиш какво аджаба става отдолупоздрави
                  Fiat Brava 1.6 16V 90HP
                  Fiat Brava 1.2 16V 80HP
                  Fiat Bravo 1.2 16V 80HP

                  Коментар


                    #24
                    абе какво ще кажеш за скъсана гарнитура на главата между цилиндрите?
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #25
                      Значи,когато се появи проблема с тракането,погледнах маслото и антифриза,всичко си беше наред.След наи различни опити паления и кво ли още не,забелязах ,че антифриза е станал на боза.Тогава започнах да махам кабелите на свещите един по един и останових,че последните два цилиндъра неработят.Главата е шлаифана взех нови гумички на клапаните,и нова гарнитура на рейнц.Старата гарнитура също е на рейнц. абе какво ще кажеш за скъсана гарнитура на главата между цилиндрите?Неразбрах този въпрос към мен ли е,и какво очакваш да ти кажа?

                      Коментар


                        #26
                        ..

                        ми щом е така мотора би трябвало преди да я отвориш да ти надува водната система. казуса е интересен. затваряй я и дано всичко е ок
                        Fiat Brava 1.6 16V 90HP
                        Fiat Brava 1.2 16V 80HP
                        Fiat Bravo 1.2 16V 80HP

                        Коментар


                          #27
                          Re: ..

                          dqnkov написа:
                          ми щом е така мотора би трябвало преди да я отвориш да ти надува водната система. казуса е интересен. затваряй я и дано всичко е ок
                          сигурен ли си... не трябва ли да има и водна магистрала прекъсната да надува сериозно а какво ще кажеш като не си сигурен наи добре не плаши човека!
                          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                          Коментар


                            #28
                            ...

                            честно казано като я гледам омазана с силикон тази гарнитура се плаша много и се чудя как е вървяла въобще, но смятам че е било добре да се провери преди да се отхлюпи главата, а и човека казва че два цилиндъра не са работили . как си обесняваш маслото във водата? Той писа че е било като боза аз по това се ръководя. Не го плаша колко повече той я е отворил вече и е видял какво става вътре- ако смяташ че не се е уплашил достатъчнопоздрави
                            Fiat Brava 1.6 16V 90HP
                            Fiat Brava 1.2 16V 80HP
                            Fiat Bravo 1.2 16V 80HP

                            Коментар


                              #29
                              колега при подобно продухване между два цилиндъра се губи компресията и е невъзможно да работят а само бълват пламъци и доизгарят гарнитурата наоколо така че симптомите са възможни само от гарнитурата въпроса е при изправянето (шлаифа)на главата кривината да излезе
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар


                                #30
                                Няма нужда да се карате.Ами да ви кажа не съм се уплашил въопще,поради две причини.Преди 5-6 месеца духна гарнитура на главата пунтото ми,и знам за кво иде реч,и втората тази кола я кара дядото(бащата на женами).Затова незнам и как е работила колата преди да се прецака,само от него знам,че е вървяла много(като за последно).

                                Коментар

                                Working...
                                X