Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.1 трудно влиза 1-ва скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Някой знае ли, какъв е ефекта и какви последствията, ако се налее по-рядко от предписатото 75W90 масло?

    Коментар


      #17
      Може да има износване на лагери и зъби при каране в горещините, поради ниският визкозитет. Ако ще се правят проби, при предписано 75W90, може да се пробва с 75W85, но пак пълна синтетика или синтетика.Аз направих тази година, точно обратното. При предписано Тутела75W85 заредих Agip Rotra LSX 75W90 пълна синтетика и противно на очакванията ми като застудя, предавките си се превключват изключително лесно. А го направих защото лятото след продължителен пробег в града, скоростите влизаха малко по-твърдо. Не са хъркали, не са влизали трудно, но се усещаше разлика. С Аджипа изчезнаха симптомите веднага и до момента нямам оплаквания. Това означава за мен, че Тутелата на 55 000км. беше на края на ресурса си при предписани 80 000 за смяна. Това може да се дължи и на тежкият режим в планината, който е почти всяка седмица. И според мен издържа толкова, само заради политрона в маслото. Защото на още една такава панда, експлоатирана почти по същият начин трябваше да сменяме на 30 000км, като симптомите бяха същите.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Аз питах за по-нисък вискозитет защото освен описания в темата проблем. При студено време, което предстои, предавките се превключват по-трудно. А с по-рядкото масло се предполага зимата да влизат по-лесно.При теб проблема е бил обратния /през лятото при загряла кола/ и си го решил с по-гъсто масло. Дано всичко да е ок и при отрицателни температури.

        Коментар


          #19
          @halfrz, Благодаря за полезната статия! :D Да споделя моя челен опит. След като регулирах Осезаемо жилото през пластмасовата гайка на шпилката, проблема изчезна в много голяма степен! Не напълно за съжаление, но педала стана по-мек, хода се удължи и това странно щракане при натискането изчезна от само себе си след седмица две каране. Важно е да отбележа, че сега отделя нормално, може би малко ниско, колата се кара почти по цял ден градско и наистина след навиването на гайката проблема се среща сравнително рядко!Аз навих около 8-10 полуоборота или 4-5 пълни оборота на гайката последователно докато се получи ефект. Навиваш малко, караш. После навиваш още, караш и повтяряш ако е необходимо. Просто явно аз съм го регулирал за пръв път откакто е кола това или откакто съединителя е сменен в Италия, защото колата е нов внос. Съветвам всички, които имат проблема с включване на първа, да обърнат внимание как влиза и задната. Ако не влиза гладко и похърква дори леко, значи съединителя има нужда от реглаж - натягане. Същото се потвърждава ако при изгасено и статично положение първа и задна влизат по-добре отколкото при работещ двг.В казармата карах ЗИЛ-131 и УРАЛ и като загрееше зила, трябваше да го гася, да включа задна и да запаля на съединител... ама там е друга бира... Сега просто не мога да си позная колата, която карам вече година.Дано съм помогнал.Относно маслото, аз първоначално се подведох по един каталог, който даваше 80W90 . Беше голяма драма като застудя и го смених със 75/90.Един приятел от Сливен със същото , но кабрио ми каза че сипвал вискозитет 70 и всичко било просто супер!

          Коментар


            #20
            Johnny Bravo, Блародаря за инфото.Жилото не съм го барал, но не пречи да пробвам

            Коментар

            Working...
            X