Здравейте,Потърсих във форума подобен проблем, но не отких нищо,затова реших да питам.Колата е в мен вече година, но понякога при тръгване 1-ва скорост влиза трудно, почти невъзможно от първия път. Понякога си "я намира" и влиза добре.Колата е обслужена, маслото в скоростите е сменено с предписаното 75W90 , съединителя не буксува, отделя нормално и Задната влиза без проблем. Проблема се появява и зима и лято. Натегнах малко жилото да отцепва повече, но ефекта беше краткотраен. Пак казвам веднъж влиза 1-ва, веднъж - не.Предположения? Имам и позната с такова Пунто, която се оплаква от същото...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.1 трудно влиза 1-ва скорост
Collapse
X
-
Johnny Bravo написа:Ako беше синхронизатор нямаше ли да влиза с хъркане или с удар? Все ми се струва че проблема е някъде по привода до вилките, може би...Просто исках да видя дали и други освен мен и моята позната са имали този проблем, и дали не е нещо "характерно за модела" ...1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
pavyan написа:Консултирал съм се по този въпрос многократно,тъй като и на двете ми коли-Чинкуеченто,това си го има непрекъснато.Никой не може да ми даде отговор,а и аз не мога да намеря закономерност.Прави впечатление следното:1.При доливане на масло в скоростната кутия,проблема изчезва за около 1-2 мес.2.Като не влезе,пускам и пак натискам съединителя.В99%влиза веднага.3.Чинкуечентото няма синхронизатори за 1-ва,а мисля че и при другите коли би трябвало да е така.Т.е.включва се при напълно спряла кола или на мнооого малка скорост(правя го понякога несъзнателно ).4.Въпреки смени на съединители,натягания и т.н.ефекта е за кратко,а отговора е винаги:"Ми това си е присъщо за Фиат-ите".
Коментар
-
Има им нещо. Аз на семейното пунто като съм на втора и като видя някой по остър завой съм вкарвал 1ва в движение е разбира се давам и междинна газ, но си я вкарвам и после яко пилене на гуми. Иначе си има синхронизация на путното. От спряла кола на запален двигател няма проблем. Но съм забелязвал на изгасена, паркирана, дори и натискам до долу съдинителя понякога неще да влиза първата, е много трудно. Пунтото е 94та година. 1.2 75 предполагам че е същата ск.кутия. или подобна.
Коментар
-
Вчера натегнах още жилото, оказа се че малко съм го навил предния път. Навих около 3-4 оборота пластмасовата гайка долу при вилката на съединителя и сега скоростите влизат по-добре, педала е по-лек.Още преди това, обаче се появи едно ПУКАНЕ докато натискам педала надолу! Пукане, преминаващо към ПРЕСКАЧАНЕ от типа на КР-р-РТ!, само докато натискам, при отпукане го няма. Жилото не е закъсано, огледах педала обстойно, откачих жилото от него и го раздвижих, не засядаше и не издаваше звуци. Това ме навежда на мисълта, че пукането е някъде в привода на съединителя - я във вилката , я в аксиалния лагер /който не издава шум/...Не знам до кога ще изкарам така, феродовия диск не е износен, вижда се през отвора на скоростната кутия. При ПОЧТИ всяко натискане на педала се чува адско пукане! Като стоиш до колата се чува зверски!
Коментар
-
slav4o_vt написа:Има им нещо. Аз на семейното пунто като съм на втора и като видя някой по остър завой съм вкарвал 1ва в движение е разбира се давам и междинна газ, но си я вкарвам и после яко пилене на гуми.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
И аз отдавна / откакто съм я купил Punto-to/ имам същият проблем. Той се посочва като конструктивен дефект и в статията на Авто Пазар - бр.22 от 2004г., копирана по-долу.Моля, който знае начин за разрешаването на проблема различен от смяна на автомобила с друг от друга марка да пише как е успял да го разреши. АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО: ПЛЮСОВЕ И МИНУСИFIAT PuntoДълги години заклетите фиатаджии очакваха най-сетне да се случи чудо и за любимата им марка да дойдат по-добри времена. Те настъпиха през есента на 1993 г., когато дебютира FIAT Punto. Наследникът на Uno успя да промени коренно имиджа на италианския концерн, пострадал сериозно през 80-те след серия неуспешни модели. Новакът моментално спечели сърцата на купувачите и специалистите едновременно, при това не само с традиционно недостижимия за конкуренцията дизайн или темпераментните двигатели, а и с качеството на изработката. Статистиките сочеха, че за първи път от десетилетия повечето собственици на FIAT с готовност и радост биха повторили покупката си. Причина за това, естествено, бе изненадващата надеждност на Punto, който бе оценен подобаващо и от специалистите, като през 1995-а спечели титлата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар