днес реших че е време да сменя свещите, кабелите и горивния филтър.първо смених филтъра, след което колата беше ОК.после сложих и свещите- NGK BCPR7ES, и кабели MAGNETI MARELLI MSK614 и какво се оказа за старите - 1-ва и 4-та свещ са NGKBCPR6ET, а 2-ра и 3-та CHAMPION RC7BYC4, състоянието им се вижда от снимките, както и това на конектора на 4-тата.сега проблема-запалих колата и за съжаление работата на двг вместо да се подобри, се беше влошила значително.изчаках да загрее, но никаква разлика.от ауспуха мирише доста на бенз, чак люти, оборотите се колебаят между 800-900, прекъсва, притриса, много насечено работи.а странното е, че като я нагазя няма прекъсване, няма никакви пукотевици и тем подобни.ВАЖНО е да спомена че фазовия датчик не ми е зацепен правилно(вижте 2-3 теми по надолу), но със старите свещи и кабели нямаше никой от тези проблеми(имаше съвсеееееем леко прекъсване на празен ход(което се надявах да се оправи със смяната), но всяко добро за зло) освен "phase sensor", други грешки не ми излизат на скан.моля, дайте идеи и кажете според вас добре ли са работили старите свещи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунто гт3 прекъсва много, кажете за свещите
Collapse
X
-
виш сега , хубаво е да гледаш католоте и НО трябва и малко опит в тунинга на втомобили и доста проби и грешки за да стигнеш до истината свещи 7 се слагат при тунинговани мотори защото са по студени и се охлаждат по добре при по високи натоварвания , докато оригиналните прегряват тука можеш да прочетеш малко теория за тепературите на свещите демек всяко едно пунто след модифициране се слагат по студени свещи а опита на писта е показал нагледно как 6 ците прегряват не се обиждай просто се занимавам с ГТта от 7 години и с нищо друго и съм раглобил не едно иили 2 ГТта , тунингованите ГТ та са над 15 -20 коли при мене поздрави и лек ден ако имаш питане питай , ако тона ми понякога е заядлив , се извинявам всичко е в рамките на шегатаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:виш сега , хубаво е да гледаш католоте и НО трябва и малко опит в тунинга на втомобили и доста проби и грешки за да стигнеш до истината свещи 7 се слагат при тунинговани мотори защото са по студени и се охлаждат по добре при по високи натоварвания , докато оригиналните прегряват тука можеш да прочетеш малко теория за тепературите на свещите демек всяко едно пунто след модифициране се слагат по студени свещи а опита на писта е показал нагледно как 6 ците прегряват не се обиждай просто се занимавам с ГТта от 7 години и с нищо друго и съм раглобил не едно иили 2 ГТта , тунингованите ГТ та са над 15 -20 коли при мене поздрави и лек ден ако имаш питане питай , ако тона ми понякога е заядлив , се извинявам всичко е в рамките на шегата
Коментар
-
gituli написа:WhitePower написа:виш сега , хубаво е да гледаш католоте и НО трябва и малко опит в тунинга на втомобили и доста проби и грешки за да стигнеш до истината свещи 7 се слагат при тунинговани мотори защото са по студени и се охлаждат по добре при по високи натоварвания , докато оригиналните прегряват тука можеш да прочетеш малко теория за тепературите на свещите демек всяко едно пунто след модифициране се слагат по студени свещи а опита на писта е показал нагледно как 6 ците прегряват не се обиждай просто се занимавам с ГТта от 7 години и с нищо друго и съм раглобил не едно иили 2 ГТта , тунингованите ГТ та са над 15 -20 коли при мене поздрави и лек ден ако имаш питане питай , ако тона ми понякога е заядлив , се извинявам всичко е в рамките на шегатаPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар