Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто гт3 прекъсва много, кажете за свещите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунто гт3 прекъсва много, кажете за свещите

    днес реших че е време да сменя свещите, кабелите и горивния филтър.първо смених филтъра, след което колата беше ОК.после сложих и свещите- NGK BCPR7ES, и кабели MAGNETI MARELLI MSK614 и какво се оказа за старите - 1-ва и 4-та свещ са NGKBCPR6ET, а 2-ра и 3-та CHAMPION RC7BYC4, състоянието им се вижда от снимките, както и това на конектора на 4-тата.сега проблема-запалих колата и за съжаление работата на двг вместо да се подобри, се беше влошила значително.изчаках да загрее, но никаква разлика.от ауспуха мирише доста на бенз, чак люти, оборотите се колебаят между 800-900, прекъсва, притриса, много насечено работи.а странното е, че като я нагазя няма прекъсване, няма никакви пукотевици и тем подобни.ВАЖНО е да спомена че фазовия датчик не ми е зацепен правилно(вижте 2-3 теми по надолу), но със старите свещи и кабели нямаше никой от тези проблеми(имаше съвсеееееем леко прекъсване на празен ход(което се надявах да се оправи със смяната), но всяко добро за зло) освен "phase sensor", други грешки не ми излизат на скан.моля, дайте идеи и кажете според вас добре ли са работили старите свещи?
    Прикачени файлове
    тежък е животът лек...

    #2
    Сложил си свещи с грешен (код,номер).Тези които си свалил са с правилните (кодове).

    Коментар


      #3
      Според състоянието на свещите, сместа ти е богата. Проблем в инжекторите, неправилна регулировка или просто мръсен въздушен филтър.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        колеги, проблема го няма вече (мнооооого благодарности на Орлин).ПРОВЕРЯВАЙТЕ си хлабините дори и на чисто нови свещи!!!!три бяха ОК, но 4-тата дали имаше и 0.2
        тежък е животът лек...

        Коментар


          #5
          1ва и 4та свещ са умрели от бой! :D
          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

          Коментар


            #6
            gituli написа:
            Сложил си свещи с грешен (код,номер).Тези които си свалил са с правилните (кодове).
            брей че им и разбираш не са грешни , съвсем правилните свещи си е сложил човека не го заблуждавай
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              кола

              мисля че чак толкова пък да пави проблем от различните видове свещи няма да е другаде е проблема
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                WhitePower написа:
                gituli написа:
                Сложил си свещи с грешен (код,номер).Тези които си свалил са с правилните (кодове).
                брей че им и разбираш не са грешни , съвсем правилните свещи си е сложил човека не го заблуждавай

                Коментар


                  #9
                  виш сега , хубаво е да гледаш католоте и НО трябва и малко опит в тунинга на втомобили и доста проби и грешки за да стигнеш до истината свещи 7 се слагат при тунинговани мотори защото са по студени и се охлаждат по добре при по високи натоварвания , докато оригиналните прегряват тука можеш да прочетеш малко теория за тепературите на свещите демек всяко едно пунто след модифициране се слагат по студени свещи а опита на писта е показал нагледно как 6 ците прегряват не се обиждай просто се занимавам с ГТта от 7 години и с нищо друго и съм раглобил не едно иили 2 ГТта , тунингованите ГТ та са над 15 -20 коли при мене поздрави и лек ден ако имаш питане питай , ако тона ми понякога е заядлив , се извинявам всичко е в рамките на шегата
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    WhitePower написа:
                    виш сега , хубаво е да гледаш католоте и НО трябва и малко опит в тунинга на втомобили и доста проби и грешки за да стигнеш до истината свещи 7 се слагат при тунинговани мотори защото са по студени и се охлаждат по добре при по високи натоварвания , докато оригиналните прегряват тука можеш да прочетеш малко теория за тепературите на свещите демек всяко едно пунто след модифициране се слагат по студени свещи а опита на писта е показал нагледно как 6 ците прегряват не се обиждай просто се занимавам с ГТта от 7 години и с нищо друго и съм раглобил не едно иили 2 ГТта , тунингованите ГТ та са над 15 -20 коли при мене поздрави и лек ден ако имаш питане питай , ако тона ми понякога е заядлив , се извинявам всичко е в рамките на шегата
                    Всичко това го знам,вече го казах на колегата jungleraver.Никъде не съм написал,че с тези свещи няма да работи или нещо от този род.Какво означават буквите след цифрата?

                    Коментар


                      #11
                      gituli написа:
                      WhitePower написа:
                      виш сега , хубаво е да гледаш католоте и НО трябва и малко опит в тунинга на втомобили и доста проби и грешки за да стигнеш до истината свещи 7 се слагат при тунинговани мотори защото са по студени и се охлаждат по добре при по високи натоварвания , докато оригиналните прегряват тука можеш да прочетеш малко теория за тепературите на свещите демек всяко едно пунто след модифициране се слагат по студени свещи а опита на писта е показал нагледно как 6 ците прегряват не се обиждай просто се занимавам с ГТта от 7 години и с нищо друго и съм раглобил не едно иили 2 ГТта , тунингованите ГТ та са над 15 -20 коли при мене поздрави и лек ден ако имаш питане питай , ако тона ми понякога е заядлив , се извинявам всичко е в рамките на шегата
                      Всичко това го знам,вече го казах на колегата jungleraver.Никъде не съм написал,че с тези свещи няма да работи или нещо от този род.Какво означават буквите след цифрата?
                      топлинното число 6 са по топли 7 са по студени 8 са състезателни но това важи само на NGK за другите фирми незнам как е , гледам да препоръчвам нещо което съм го изпитал на собсвения си гръп първоно с осмици трудно пали , демек първо палиш загрява , сменяш свещите и пълната гасето ти и подробно инфо за буквичките и цифрите http://www.sparkplugs.co.uk/pages/ma...park-plugs.htm
                      Power Under Pressure

                      Коментар

                      Working...
                      X