Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Работи на 3 цилиндъра????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Работи на 3 цилиндъра????

    Помощ, от вчера работи на три цилиндъра! От кво може да е това?СТава дума за Пунто 1,2 1997 год. от няколко месеца ми придърпваше и ми светкаше за малко индикацията на инжекциона, обаче като дам повечко газ и преставаше. Ама от вчера - край! Тресе като звяр и издава малко особен шум - като хеликоптер леко и няма никаква мощност. Ужасно е! Дайте някакви идеи, съвети.... ПОМОЩ!

    #2
    Свещи, дюзи, бобина.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      мммм явно ще се ходи на доктор утре.....

      Коментар


        #4
        кола

        виж бубината дали работи като извадиш кабела за свеша трябва да има голяма изкра ако не иди в Евро 07 има 40 лв нова и си готов слага се за 15 минути
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          ох, ключар, благодаря за съвета, но май няма да се справя сама.... звучи ми твърде сложно

          Коментар


            #6
            е щом си "сама", недей да пипаш Но пък можеш да помолиш момчетата от магазина да ти помогнат, или поне да ти покажат как се сменя. Не вярвам да откажат
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Симптомите са по скоро на подпушена дюза,за бубина или работи или не,при това е влизала в режим на големи обороти,но нека да се проверят свещи и кабели...
              Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
              Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp

              Коментар


                #8
                Залагам на свещ. Смени само тази на неработещия цилиндър, преди да се впускаш в приключения. Ако не знаеш как да разбереш кой точно цилиндър не работи, пиши, ще ти обясним.
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Не зная! Ако можеш да го обясниш по-просто - моля, кажи!!!

                  Коментар


                    #10
                    докато работи двигателя започваш да вадиш кабел по кабел на свещите.вадиш първия ако двигателя промени работата си към по-зле и промени звука си значи този цилиндър работи.след това слагаш кабела и вадиш следващия,след като го извадиш ако двигателя не промени работата си значи това е неработищия цилиндър.дано да съм помогнал.ПОЗДРАВИ!!!
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                    Коментар


                      #11
                      благодаря! ще стана майстор, както съм я подкарала...

                      Коментар


                        #12
                        ivailo rachev написа:
                        докато работи двигателя започваш да вадиш кабел по кабел на свещите.вадиш първия ако двигателя промени работата си към по-зле и промени звука си значи този цилиндър работи.след това слагаш кабела и вадиш следващия,след като го извадиш ако двигателя не промени работата си значи това е неработищия цилиндър.дано да съм помогнал.ПОЗДРАВИ!!!
                        На тези коли не е желателно по време на работа да вадиш кабелите, може да направиш беля на бобина или комп, това не е бай Мосю или баба Жига.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          Re: Работи на 3 цилиндъра????

                          f706wjr написа:
                          Помощ, от вчера работи на три цилиндъра! От кво може да е това?СТава дума за Пунто 1,2 1997 год. от няколко месеца ми придърпваше и ми светкаше за малко индикацията на инжекциона, обаче като дам повечко газ и преставаше. Ама от вчера - край! Тресе като звяр и издава малко особен шум - като хеликоптер леко и няма никаква мощност. Ужасно е! Дайте някакви идеи, съвети.... ПОМОЩ!
                          Имах същия проблем,само че на Чинкуеченто.Оказа се ЕДНА от ДВЕТЕ бобини.И предполагам,че ти свети индикатора зо Ламбда сондата,а не инжекциона.Обаче това е само теория,защото не знам с колко бобини ти е колата
                          1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.

                          Коментар


                            #14
                            ми светеше индикацията на инжекциона, обаче това за ламбда сонда ми го казват и от други места....скъпо ли е като ремонт?

                            Коментар


                              #15
                              f706wjr написа:
                              ми светеше индикацията на инжекциона, обаче това за ламбда сонда ми го казват и от други места....скъпо ли е като ремонт?
                              Като цяло,тази сонда дава информация за качеството на горивната смес.А това,че свети,може да се дължи и на друга повреда.Т.е.не е задължително да е изгоряла.А,щях да забравя,дори и да изгори,ако нямаш друг проблем,двигателя не променя работата си.Така че при Вас е вероятно причината да е друга,а не сондата.Всъщност съм почти 100%сигурен.А иначе цената й варира-от 50 до 150 лв. в зависимост от модела и дали е нова или втора ръка.
                              1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.

                              Коментар

                              Working...
                              X