Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто гт3 phase sensor

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунто гт3 phase sensor

    Здравейте колеги, имам питане: на диагностика ми излязоха две грешки: 08-phase sensor circuit, 136-phase sensor circuit, при проверка установихме, че когато съвпаднем белега на ангренажната ролка с белега на двигателя (вижда се като се отвори малко пластмасово капаче на капака на ангренажния ремък), на прозорчето на самия фазов датчик видяхме ето това на картинката(това лилавото е зелено, нямам зелена химикалка в момента .Възможно ли е при смяната на ремъка нарочно да са го оставили така (между чертичката и зеленото има 1мм)с някаква цел или просто не са знаели, че трябва да го гледат? Проблем ли е, че съм карал колата така доста време?Веднага ли да ходя да презацепвам?
    Прикачени файлове
    тежък е животът лек...

    #2
    не нее проблем но си я оправи между двете зелени требва да е!но направи още един обород на коляновият вал и погледни пак като си на беляг каде ти е центрофката на фазовият датчик!моита беше така 6месеца после я направих посредата няма никаква разлика във колата,но си я направих както си е завоцко!предполагам че като са ти сменяли ремъка са белязави шайбата на фазовият датчик но никога така неможе да я направиш така между двете зелени да е!слагасе ремъка и шайбата на фазовият датчик се настройва с ръката!отиди да си я оправят!
    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

    Коментар


      #3
      няма ли кой да каже каква е разликата между правилно и неправилно зацепен?с какво влияе на работата на двг(колегата каза, че разлика не се е усетила), но все пак...?
      тежък е животът лек...

      Коментар


        #4
        jungleraver написа:
        няма ли кой да каже каква е разликата между правилно и неправилно зацепен?с какво влияе на работата на двг(колегата каза, че разлика не се е усетила), но все пак...?
        тя колата ти е на беляг предполагам...тово което гледаш е фазовият сензор и неговота диаграма...тои е на оделна ролка от разпределителен вал и колянов вал....тои се мести на рака и се гледа диаграмата....разлика няма да намериш дори и да го зацепиш фазовият датчик!требва мн да бяга скалата от нормалното че да има проблеми
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Коментар


          #5
          моля, погледнете новата ми тема и кажете да търся ли връзка между двете???
          тежък е животът лек...

          Коментар


            #6
            проблем вече няма!!!(благодарение на Орлин ) Между другото колеги се презацепва и без да се налага да се сваля ангренажа
            тежък е животът лек...

            Коментар


              #7
              jungleraver написа:
              проблем вече няма!!!(благодарение на Орлин ) Между другото колеги се презацепва и без да се налага да се сваля ангренажа
              надявам се да си останал дововолен , на мене още ми треперят кракатасега лягам и заспивам като къпан
              Power Under Pressure

              Коментар

              Working...
              X