Здравейте колеги, имам питане: на диагностика ми излязоха две грешки: 08-phase sensor circuit, 136-phase sensor circuit, при проверка установихме, че когато съвпаднем белега на ангренажната ролка с белега на двигателя (вижда се като се отвори малко пластмасово капаче на капака на ангренажния ремък), на прозорчето на самия фазов датчик видяхме ето това на картинката(това лилавото е зелено, нямам зелена химикалка в момента .Възможно ли е при смяната на ремъка нарочно да са го оставили така (между чертичката и зеленото има 1мм)с някаква цел или просто не са знаели, че трябва да го гледат? Проблем ли е, че съм карал колата така доста време?Веднага ли да ходя да презацепвам?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунто гт3 phase sensor
Collapse
X
-
не нее проблем но си я оправи между двете зелени требва да е!но направи още един обород на коляновият вал и погледни пак като си на беляг каде ти е центрофката на фазовият датчик!моита беше така 6месеца после я направих посредата няма никаква разлика във колата,но си я направих както си е завоцко!предполагам че като са ти сменяли ремъка са белязави шайбата на фазовият датчик но никога така неможе да я направиш така между двете зелени да е!слагасе ремъка и шайбата на фазовият датчик се настройва с ръката!отиди да си я оправят!Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
-
jungleraver написа:няма ли кой да каже каква е разликата между правилно и неправилно зацепен?с какво влияе на работата на двг(колегата каза, че разлика не се е усетила), но все пак...?Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар