Историята е, че прегря и изхвърли водата. Два пъти съм ходил на работа доливайки, на постоянно вкл. перка. Днеска таман се бях уговорил със сервиза и викам айде ще я карам за гарнитурка това-онова и хоп - изненада, не иска да върти двигателя. Акумулатора го заредих оня ден, няма проблеми с него. Пробвах с бутане да запаля, първо на трета, после на втора - като пусна съединителя - блокират гумите, не иска и да чуе да върти двигателя Та... май си замина типото,а? Така ли става като задере бутало? Не ми се е случвало досега, та питам...А и някой ако ми каже колко взимат за целите коли на части ще е супер.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Май си отиде типото
Collapse
X
-
колега наи вероятно някои цилиндър се е напълнил с вода през гарнитурата така че смело я караи в доверен сервиз(на дърпане без да пробваш да палиш) и там ще ти кажат какво точно е положението. ако отвиеш свещите и завъртиш мотора на ръка ще излезе водата да може да запали но не го препоръчвам да го прави любител
-
Danchojn написа:Е няма да завърти, защото водата ще възпрепятства работата на клапаните. Но остава варианта и на задрал мотор.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар