Колеги здравеите :D имам една молба имам фиат браво 1.6 16в обаче забелязах че когато го карам на климатик в града започва да ми вдига температура,изван града няма проблем моля за помощ :D
нормално е да вдига температурата все пак като пуснеш климата радиатора се загрява а той е точно пред радиатора за охл.на двигателя.до колко ти вдига температурата и от коя година е колицата ти
Айде пак глупости пишете.Ако му работи първа степен на перката и всичко е в изправност като пусне климатика температурата пада а не се вдига,понеже почва да върти перката постоянно.
да бе глупости аз като пусна климатика колата ми загрява по бързо стига до средата и в задръстванията си седи до средата перката си включва и изключва няма глупости тва е тествано!!! радиатора го мих с водоструика миналата седмица.Извънградско е нормално да е по ниска температурата и да не загрява.Ако ти загрява до средата максимум значи не е проблем но ако се вдигне над средата лошо.Но в тия жеги дори и без климатик като си по светофарите пак си загрява няма как лято е не е зима.Който не вярва да хване да си преведе книжката от пройзводителя не е трудно.
Колеги здравеите :D имам една молба имам фиат браво 1.6 16в обаче забелязах че когато го карам на климатик в града започва да ми вдига температура,изван града няма проблем моля за помощ :D
Колега, кажи какво разбираш под "загрява". Ако е на средата на уреда - това е нормалната работна темература. При пуснат климатик я достигаш по-бързо разбира се. Ако е повече .... имаш проблем.
Няма такова нещо "нормално да загрява". Обсъждали сме го много пъти, стрелката трябва да стигне до средата, и да не мръдне повече от там. Няма значение зима, лято, климатик, градско, магистрала. И аз мисля, че трябва хубаво почистване на радиаторите. При мен това реши подобен проблем.
точно това имам предвид просто го казвам с други думиЗагрява и Прегрява са две различни понятия, на колегата вероярно му загрява--до средата но нека той да каже какво има предвида това за стрелката дали се заковава на едно място зависи от годината на автомобила.на по новите не помня след коя година -- с ел.табло стрелката се заковава , но на по старите до 99 мисля стрелката може да има 1 2 черти колебания от време на време просто самият показател е по стар моделИма значение магистрала и градско и сезоните на мен на магистрала никога не ми е достигала до средата стрелката или зимата ако не съм в задръствания ако случайно стане така ще я пусна от някои мост.И годината е наи важна за показанията на таблото определено има огромна разлика в уреда до 99година ако не се лъжа и преди 99 година.
Според мен, ако на колегата температурата му стигаше само до средата, нямаше да пуска тази тема. Моето табло е от старите, но трябва много да се вгледаш, за да видиш колебанията на стрелката. Това имам предвид под "да не мърда", да не ти прави впечатление като караш, а не да стоиш с шублера и да я дебнеш.
Здравейте колеги. Да споделя че при мен като пусна климатика ми се включва перката на втора степен и си работи постоянно и стрелката на колата в големите жеги седи по ниско отколкото ако съм без климатик.поздрави.
Същия проблем но при Голф 3 - оказа се термостат! Не добре отварящ! Чистенето на радиаторите нямаше ефект, но иначе е много добре да се прави поне веднъж в годината!
Здравейте колеги. Да споделя че при мен като пусна климатика ми се включва перката на втора степен и си работи постоянно и стрелката на колата в големите жеги седи по ниско отколкото ако съм без климатик.поздрави.
Е при мен не е така Ако карам в жегата без климатик ми достига до средата температурата в задръствания разбирасеако съм с климатик е същотоно но малко по бързо я достига тази температура, термостата ако не се лъжа дадох 110 лева само за него без монтажа преди 3 месеца и го тесвахме отваря и затваря като по каталогне може ако загрява без климатик (в нормата) без него да не загрява.
Много просто е ,когато колата ми е без климатик се включва първа степен на перката при 92 градуса което е една идея над средата на скалата а втора степен не съм я чувал когато го няма климатика.А пусна ли климатика постоянно върти втора степен и колата стои с температура под средата и не се покачва.
Коментар