Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зацепване на ангренажен ремък на Punto 1,8 16v !!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зацепване на ангренажен ремък на Punto 1,8 16v !!!!

    Вупроса ми е следният,може ли някои да ми прати схема за Зацепване на ангренажен ремък със белезите и т.к,или снимки как става..Защото имам подозрения че на моето пунто не е зацепен както трябва и ми е прескочил зъб....

    #2
    Тъй като не си споменал коя година е Пунтото ето два варианта. година 1999-2003 година 2001-2006 Дано ти помогнат , но без петите за центровка май няма да стане.

    Коментар


      #3
      nelegalniq написа:
      Тъй като не си споменал коя година е Пунтото ето два варианта. година 1999-2003 година 2001-2006 Дано ти помогнат , но без петите за центровка май няма да стане.
      Трябват пети за този мотор задължително
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        #4
        без пети с този вариатор няма да стане
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          значи пуното мо е модел 99 година 1.8 хгт 130 конски сили абарт ..и от тези снимки немога да разбера нищо,в момента пунтото ми е отворено и немога да сравня дали точно е бил зацепен от преди ремъка..че и в интернет немога да намеря по точни снимки или чертежи.До колкото разбирам аз и един приятел които се занимава с коли,ми се струва че е бил зацепен от 4 ти цилиндър,което не е правилно май.Някои ако случайно може да ми прати някои друг чертеж или снимка ще съм му много благодарен..

          Коментар


            #6
            Staffa1982 написа:
            значи пуното мо е модел 99 година 1.8 хгт 130 конски сили абарт ..и от тези снимки немога да разбера нищо,в момента пунтото ми е отворено и немога да сравня дали точно е бил зацепен от преди ремъка..че и в интернет немога да намеря по точни снимки или чертежи.До колкото разбирам аз и един приятел които се занимава с коли,ми се струва че е бил зацепен от 4 ти цилиндър,което не е правилно май.Някои ако случайно може да ми прати някои друг чертеж или снимка ще съм му много благодарен..
            какво трябва да значи че е зацепена от 4 ти цилиндър ???
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              когато наместим белезите на както трябва ,ппосто нещо не е наред,на първи цилиндър смуквателните клапи се затварят а изпусквателните се отварят ,сега немога да ти го обесня но нещо не е наред,ще направя една снимка и ще покажа за какво става въпрос..убеден съм че не е зацепен както трябва последния пут и започна да ми прави проблеми ,но пък съм минал около 16,17 хиляди км,след смяната на ремъка.АА в момента колата има проблем със първи цилиндър,измерижме му компресията и показа 6,7..Предположихме че са клапани или сигменти,но може да се окаже от неправилно зацепване на ремъка..или аз се бъркам

              Коментар


                #8
                съжалявам за правописните грешки но ми е малко трудно с тази клавиатура,не съм в БГ и затова

                Коментар

                Working...
                X