Вупроса ми е следният,може ли някои да ми прати схема за Зацепване на ангренажен ремък със белезите и т.к,или снимки как става..Защото имам подозрения че на моето пунто не е зацепен както трябва и ми е прескочил зъб....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зацепване на ангренажен ремък на Punto 1,8 16v !!!!
Collapse
X
-
значи пуното мо е модел 99 година 1.8 хгт 130 конски сили абарт ..и от тези снимки немога да разбера нищо,в момента пунтото ми е отворено и немога да сравня дали точно е бил зацепен от преди ремъка..че и в интернет немога да намеря по точни снимки или чертежи.До колкото разбирам аз и един приятел които се занимава с коли,ми се струва че е бил зацепен от 4 ти цилиндър,което не е правилно май.Някои ако случайно може да ми прати някои друг чертеж или снимка ще съм му много благодарен..
Коментар
-
Staffa1982 написа:значи пуното мо е модел 99 година 1.8 хгт 130 конски сили абарт ..и от тези снимки немога да разбера нищо,в момента пунтото ми е отворено и немога да сравня дали точно е бил зацепен от преди ремъка..че и в интернет немога да намеря по точни снимки или чертежи.До колкото разбирам аз и един приятел които се занимава с коли,ми се струва че е бил зацепен от 4 ти цилиндър,което не е правилно май.Някои ако случайно може да ми прати някои друг чертеж или снимка ще съм му много благодарен..Power Under Pressure
Коментар
-
когато наместим белезите на както трябва ,ппосто нещо не е наред,на първи цилиндър смуквателните клапи се затварят а изпусквателните се отварят ,сега немога да ти го обесня но нещо не е наред,ще направя една снимка и ще покажа за какво става въпрос..убеден съм че не е зацепен както трябва последния пут и започна да ми прави проблеми ,но пък съм минал около 16,17 хиляди км,след смяната на ремъка.АА в момента колата има проблем със първи цилиндър,измерижме му компресията и показа 6,7..Предположихме че са клапани или сигменти,но може да се окаже от неправилно зацепване на ремъка..или аз се бъркам
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар