Полата на централният електрод трябва да има светлокафяв цвят, а не червен.........
А какво ти е мнението за моите, подредени са като най лявата с кафеникавия цвят е на първи цилиндър и другите на втори, трети и четвърти Мерси предварително и се извинявам на колегата че му исползвам темата
Ами 1 цилиндър може да се каже, че няма какво да се притесняваш. При другите 3 - свещите стават така ако имаме изгаряне на масло или завишен разход на гориво или несменян на време въздушен филтър. Понеже 1 цил. е по-добре от тях остава да е от масло. Разхода нормален ли е?Доливаш ли масло и колко? С какво масло караш - визкозитет?В градски условия загрява ли повечко колата? На втори и трети цилиндър цвета на електрода-маса е доста бял. Така ли е наистина защото на снимки много много не може да се разчита. Ако много бяло, е притеснително - това е най опасният режим за двг - работа с бедна смес. Но понеже централният електрод и полата не са бели, при теб може да не е това. (Сега се сетих - ако има искра винаги в два цилиндъра, от това е не го мисли???)Поздрави!
Да, защо ли си мисля и аз че на колегата, пуснал темата, цвета е твърде керемиден => и горивото, с което кара е с разни примеси..... някъде бях гледал, че червеникавия цвят се дължи на горивото, но тъй като не намерих къде съм го чел се отказах да пиша.За моите http://paunofff.snimka.bg/automobile...17977.19644278 колегите бяха казали, че също са добре.....
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Да, защо ли си мисля и аз че на колегата, пуснал темата, цвета е твърде керемиден => и горивото, с което кара е с разни примеси..... някъде бях гледал, че червеникавия цвят се дължи на горивото, но тъй като не намерих къде съм го чел се отказах да пиша.За моите http://paunofff.snimka.bg/automobile...17977.19644278 колегите бяха казали, че също са добре.....
Причината за "тухления" цвят на свещите е наличие на метал в горивото. Т. нар. метализиране. Получава се от присадки, подвигащи октановото число. Възможна е поява на утечни токове, които в крайна сметка ще повредят свеща.
Аз само да вметна нещо в темата Моите свещи (първите които махнах от колата) бяха също така червени. Колата я карах само с газ от ШЕЛ. От 6 месеца зареждам само ЕКО и преди няколо дни като свалих свещите...о чудо! Свещите нямаха керемиден цвят, а бяха чисти с леко жълт отенък. Снимах ги после ще кача снимки. Та явно тъпчат горивата с някакви боклуци
Прикачени файлове
Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Абе не знам за свещите ама за мен кола която работи идеално ауспуха и отвътре е или ръждясал или кафяв.Има ли черно значи или е богата сместа или гори по малко масло.
Абе не знам за свещите ама за мен кола която работи идеално ауспуха и отвътре е или ръждясал или кафяв.Има ли черно значи или е богата сместа или гори по малко масло.
Тук не си прав! И аз преди си мислех така, докато не мина покрай мен един цигански пасат, който се чудя как работеще и на колко цилиндъра. Мина със син пушек през ауспуха. Отзад миришеше зверски на масло, а караше най-много с 1500-2000 оборота. Та понеже се разхождах, а той спря на 200м предмен...минавайки му загледах ауспуха. Отвътре беше яка ръжда! Няма мазно ,няма черно. Не знам как става номерът, но е факт.Същото явление го забелязах на един комшия на опела. Мирише и пуши синкаво (кадет капка) при всякакви обороти. Даже и на празен ход не се стои до него, но ауспуха му е ръждав...отвътре
Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар