здравейте колеги,преди малко като запалих колата първо около 10 секунди започна да мени обороти,а след това заби на 600 оборота при студен двигател и като подам газ директно гасне.помислих че е свършил бензина понеже беше влязъл в резервата и налях още но не се оправи,а бензиновата помпа я чувам като подкачва при подаване на контакт.възожно ли е да е малко бензина и тя да не може да подкачи достатъчно или някой ако има идея от какво може да е.тя ще се кара в сервиз ама все пак да питам и вас.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
отново проблем с бравото
Collapse
X
-
Здравей Иво. Не е невъзможно да е от малко бензин в резервоара. Но наистина количеството трябва да много малко. Пробвай да сипеш, дори и 5л. са достатъчно за теста. Друга възможност е да е от недостатъчно налягане и/или дебит на горивото в рейката. Това може да е от помпата, спукано маркуче след помпата в резервоара или от регулатора на налягането. Друго, което се сещам може да е- запушен горивен филтър или запушена цедката на бензиновата помпа. Друго не се сещам. Разкачи макуча от горивната рейка, който идва от помпата и виж дали качва бензин. Помпата има дебит 110л/ч. Или трябва да напълни около 300мл за 10 сек. Дано съм помогнал. П.П. И да се обадиш за бира, защото...Bravo 1.8 16V GT ex.
Fiat Croma 1.9 16V mjet
-
благодаря ти за информацията ей сега ще ходя да я видя че тя е пред мола снощи не можах да се прибера от работа.ще се обяда може би другата седмица щото вече две седмици съм само втора смяна и съм почивал 1 ден понеже колегата е в отпуска.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Здравейте форумци!И аз имам почти същия проблем с моята бензинова помпа на Браво 1.6 16V 1995.При мен обаче една сутрин запали,след това започна да работи на 3 цилиндъра и .....сега "няма никой".Поразрових се из форумите и направих следното:Смених едно изгоряло бушонче отпред точно зад двигателя в една кутия монтирана на купето.Тогава "дойде" помпата.Чувам как работи когато дам на контакт.Разкачих дясното маркуче(когато си с лице към двигателя) и поставих една празна бутилка.Да ама не....Давам на контакт и в бутилката се напълни има-няма 50 мл. бензин (през цялото време колата е на "контакт").Предполагам,че помпата трябва да работи постоянно,т.е. не е изправна!Бензин има над 20 л. в резервоара.Има ли някаква връзка регулатора на гориво с подобен тип работа или по-скоро неработа на помпата?Или изобщо има ли друга елекроника,коята би довела до подобна ситуация...."контакт",сработване на помпата и дебит от само 50 мл. бензин а след това няколко капки и край?Питам,защото при мен някой "кадърен" газаджия е монтирал бутилките за метан точно върху капака за достъп до помпата и ако се наложи подмяна (а то май е така),първо ще трябва да ходя до сервиз за АГУ да свалям бутилките и едва после ще си играя с помпата. Ще се радвам да ме посъветвате как да постъпя.
Коментар
-
здравей krromm и добре дошъл във форума.значи като дадеш контакт, помпата работи 2сек и спира. при паленето започва да работи отново.сложи едно шише на входящия маркуч и накараи някой да върти със стартера и тогава гледай как хвърля помпата.след това направи същото и на изходящия маркуч.и най добре си пусни нова тема, да не се сърди колегата.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар