Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помагайте за смяна на вал на 1,4 :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помагайте за смяна на вал на 1,4 :(

    Здравейте колеги,доста време карах моя фиат 1,4 с изтъркан вал но с времето двигателя започна да умира,под 2,5 к оборота не можеше да се кара,разхода е неземен 15 градско 10,11 извън ама докато го разбрах така съм си я карал е и все още си я карам.Най-накрая си намерих вал оригинален от един колега,не е тръгнал все още и се чудя дали да не му взема и кобилиците. Главният въпрос се отнася към колегите които сами са си сменяли валовете и да ви помоля да ми кажете колкото се може по точно нещата ,къде да внимавам,какво ми е нужно и т.н т.е какво сте ползвали вие при смяната,и кобилиците и при тях как да процедирам
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .


    #2
    Здравей колега,по темата има толкова изписани неща.Ти си го взе оня вал все пак,а?Браво,по-добре оригиналем отколкото някакво менте.Сменяй и кобилиците направо.Вземи ги и тях от човека и не се замисляй.Промивай яко магистралата за маслото и смени гумите на същата.Ако искаш подробна информация потарси ж хилядите теми изписани досега.Измери какво налягане качва маслената помпа.

    Коментар


      #3
      Търсих и то доста,четох, но никои не е обяснил как се сменя,пък аз съм начинаещ,а за маслената магистралата и гумичките знам всичко,дори и модификациите с разпробиването,Главно се интересувах за нещо по спецялно при смяната или как свалям така и слагам
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #4
        според мен не би трябвало да имаш проблем ако го сложиш така както свалиш стария. само трябва да затегнеш с необходимата сила
        Fiat Bravo SX 1.4 12V

        Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
        Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

        Коментар


          #5
          По принцип не съм вързан в ръцете, а сега се зачудих а повдигачите да ги източвам ли ?
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #6
            Задължително ги източваш.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Колега ето каква е процедурата, първо си слагаш ангренажния ремък на белези и го махаш, сваляш ролката на вала. Като махаш вала си подреждай частите такаче да се върнат на същото място от кадето са свалени, киснеш рампата зе една вечер в обезмаслител Меглио върши страшна работа ,и няма смисъл от разпробиване .Повдигачите задължително се източват понеже като запалиш колата и ако не са източени ще се потрошат.Сменяш гумичките на магистралата и зглабяш,и задължително вала се стяга с диномертричен ключ тъй като много лесно се превъртат резбите на болтовете и после пада псуване .Другото нещо смени си семерингата на вала тя струва 9лв. но си спестяваш пак разглабяне след време .Дано съм ти бил полезен,
              Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
              Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

              Коментар


                #8
                bobi_bravo написа:
                Колега ето каква е процедурата, първо си слагаш ангренажния ремък на белези и го махаш, сваляш ролката на вала. Като махаш вала си подреждай частите такаче да се върнат на същото място от кадето са свалени, киснеш рампата зе една вечер в обезмаслител Меглио върши страшна работа ,и няма смисъл от разпробиване .Повдигачите задължително се източват понеже като запалиш колата и ако не са източени ще се потрошат.Сменяш гумичките на магистралата и зглабяш,и задължително вала се стяга с диномертричен ключ тъй като много лесно се превъртат резбите на болтовете и после пада псуване .Другото нещо смени си семерингата на вала тя струва 9лв. но си спестяваш пак разглабяне след време .Дано съм ти бил полезен,
                Ей това си е то механика, точно и ясно обяснено .
                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                Коментар


                  #9
                  bobi_bravo написа:
                  Колега ето каква е процедурата, първо си слагаш ангренажния ремък на белези и го махаш, сваляш ролката на вала. Като махаш вала си подреждай частите такаче да се върнат на същото място от кадето са свалени, киснеш рампата зе една вечер в обезмаслител Меглио върши страшна работа ,и няма смисъл от разпробиване .Повдигачите задължително се източват понеже като запалиш колата и ако не са източени ще се потрошат.Сменяш гумичките на магистралата и зглабяш,и задължително вала се стяга с диномертричен ключ тъй като много лесно се превъртат резбите на болтовете и после пада псуване .Другото нещо смени си семерингата на вала тя струва 9лв. но си спестяваш пак разглабяне след време .Дано съм ти бил полезен,
                  Колега благодаря за подробната информация,надявам се утре,други ден да получа вала и живи и здрави неделя понеделник да го сложа,пак ще пиша 100% ще има нещо което не ми е ясно
                  Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                  И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                  .

                  Коментар


                    #10
                    Аз семеринга го смених с такъв на кортеко и от новия семеринг тече, така че ако стария ти е ок не го пипай.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      bobi_bravo написа:
                      Колега ето каква е процедурата, първо си слагаш ангренажния ремък на белези и го махаш, сваляш ролката на вала. Като махаш вала си подреждай частите такаче да се върнат на същото място от кадето са свалени, киснеш рампата зе една вечер в обезмаслител Меглио върши страшна работа ,и няма смисъл от разпробиване .Повдигачите задължително се източват понеже като запалиш колата и ако не са източени ще се потрошат.Сменяш гумичките на магистралата и зглабяш,и задължително вала се стяга с диномертричен ключ тъй като много лесно се превъртат резбите на болтовете и после пада псуване .Другото нещо смени си семерингата на вала тя струва 9лв. но си спестяваш пак разглабяне след време .Дано съм ти бил полезен,
                      Ето това е истината.Колегата го е описал без ненужни подробности и най-важното.Първо исках да напиша коментар по темета,но когато го прочетох така да се каже "ми се взе думата от устата".Кратко,ясно и описани всички задължителни стъпки. Похвала за поста.

                      Коментар


                        #12
                        Още нещо се сетих, като стягаш ремъка трябва да следиш стрелката която е на обтяжната ролка да застане точно върху дупдупчицата. Иначе може да претегнеш ремъка или да го оставиш хлабав,като го стегнеш направи един оборот на двигателя като го завъртиш с ключ от коляновия вал и пак провери да ли не е перкочил някой зъб ако е точно палиш ето и схема как се слага ремъка и на него съм оградил за коя стрелка и дупка говоря.
                        Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                        Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                        Коментар


                          #13
                          Ееее колеги стращшни сте :P Днес получих вала и кобилиците,вала е оригиналния,почти перфектен само с 1 малка забележка има 1 малка драскотина като от малко по дебела игла на едната гърбица и е около 1, 1,5 см не мисля че ще е фатално ама де да знам не разбирам много.До събота съм командировка, но неделя и понеделник мисля да я правя,а магистралата мисля да я нагрявам с газова горелка.
                          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                          .

                          Коментар


                            #14
                            Не я нагрявай понеже ще се деформира.Тя се разглабя на две части разглобия и я накисни само, всичките нагари ще паднат и ще се отпуши, после провери всички дупчиси и я продухай. До сега съм направил около 9 такива смени и до сега никой не се е оплакал Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .Ако си за смяма на маслото може преди да разглобиш колата да направиш една промивка на двигателя първо и после смени вала.
                            Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                            Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                            Коментар


                              #15
                              Вала при мен вече е факт източих повдигачите,час и полвина маслената магистрала идеално почистена, само с 1 гаф се разминах,без да искам докато съм се въртял съм "забърсал" ТПС-са и беше излязла буксата леко,затворих двигателя запалих реших да направя 1 кръгче и колата започна да умира да придърпва да гасне като подам газ едвам стигнах до вкъщи и започнах да търся проблема докато не хвърлих 1 око и на тпс,след това колата пушка само дето много трака в момента предполагам заради повдигачите ама направих и 40 км още ли да не са се напълнили ?? тва ме притеснява само
                              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                              .

                              Коментар

                              Working...
                              X