Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво не работи на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ко щял да получи....... само си трошиш парите за диганостика. Не може в цял Видин да няма ултразвукова вана, в по големите сервизи почти задължително имат. Верваи ми на диагностиката няма ти кажи нищо което не знаеш, иска ти се ама няма при това скапване на паленето така постепенно и за толкова дълго време може да е само запушени дюзи.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #17
      Благодаря на колегата Slavi_Lancia и на всички които се включиха.Проблема е решен с чистене на дюзи един ден в газ и след това с VD-40.Колата направо литна на 2-ра вдигна 120 и върви със 6000-об. без проблем.Паленето също се оправи.

      Коментар


        #18
        Re: Браво не работи на бензин

        Аз имам почти същия проблем с тая разлика че не съм с ГИ а обикновена газова.Днес ходих на диагностика и ми казаха че бензиновата помпа има проблем не качва гориво и работи, когато си поиска.При мен на бензин трудно пали, но държи обороти малко след като запали, забива много муцуната, даже направо си е като прекъсване.Аз давам газ тя седи на едни обороти и все едно се мъчи.На газ пак нещо като прекъсване се получава, но само между 1000 и 1500 оборота нагоре няма никакви проблеми.На бензин е направо ад да се кара, на газ е поносимо.Другото нещо е че ми харчи 12, а и повече без зн как я карам.На газ ми харчи от 15 нагоре и до 17 ми е стигало пак без особено значение как я карам.Сега се чудя да се набутвам ли със 130лв за помпа или да чистя дюзите, защото майстора каза, че мотора бил много запазен и по шестобалната система получава 5.Бил с много добри показатели, но помпата била заминала...

        Коментар


          #19
          Колега преди да купуваш помпа нмери един тройник и закачи на входа на бензина към рейката а другия изход на тройника закачи към манометър запали колата и ако ти покаже 3 бара налягане не пипай помпата.Почти сигурен съм че са дюзи.Свалят се лесно чистиш и колата литва и не си давай парите за ултразвук ако не знаеш как да ги изчистиш пиши.

          Коментар


            #20
            BiZoNa написа:
            Колега преди да купуваш помпа нмери един тройник и закачи на входа на бензина към рейката а другия изход на тройника закачи към манометър запали колата и ако ти покаже 3 бара налягане не пипай помпата.Почти сигурен съм че са дюзи.Свалят се лесно чистиш и колата литва и не си давай парите за ултразвук ако не знаеш как да ги изчистиш пиши.
            Ем тия в сервиза уж това направиха и казаха че е 2.5 бара и помпата един път работа 2 пъти не работи включвала се когато иска, което са пълни глупости, защото така не трябва да работи въобще двигателя, а той работи, но като че ли прекъсва.И аз и баща ми го мислихме че е абсурдно да е помпата и решихме дюзите обаче незнам как се чистят.Ако имаш време да ми обясниш за някакъв начин, ако не ще видя на ултразвук той мисля че беше към 60лв ако не ме лъже паметта...

            Коментар


              #21
              Сваляш дюзите и ги потапяш за 24ч в газ,след това намираш букса за да може да ги включваш към акумолатор,взимаш VD-40 и пръскаш и от двете страни, но пръскаш от една страна и почваш да цъкаш (отваряш и затваряш) дюзата.Изчистваш нагара там където са дупчиците на дюзите също.Можеш след това при отворена (задължително) дюза да пуснеш въздух с компресор за да видиш пускат ли дупчиците въздуха.

              Коментар


                #22
                Колега какво стана с колата оправи ли я ?

                Коментар

                Working...
                X