Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво не работи на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво не работи на бензин

    Здравейте колеги,страхотен форум имате.Имам следния проблем,сутрин след като запаля колата гасне, не държи обороти,няма мощност и не иска да върви докато незагрее до първата чертичка.Няма грешки,МПХ е проверено и работи,свещите са ОК.Колата е 1.6 103 коня с ГИ BRC.На газ има проблем само до първата чертичка,като прехвърли на газ преди нея гасне след това държи обороти.Благодаря предварително.

    #2
    Според мен имаш запушени дюзи.Моята направо едвам палеше ,след чистене на вана с ултразвук нещата се оправиха.
    HONDA I-VTEC

    Коментар


      #3
      Според мен имаш да четеш целия раздел Газови уредби, не е нужно да ползваш търсачката, всяка 2-ра тема е за подобен проблем Кажи от кога започна да ти прави така и от колко време караш с газова, как се появи проблема и за колко време, ако се е появил за кратко време в рамките на няколко дни до седмица максимум 2- не е от дюзи, а си в отбора на разадаптираните компове ако всичко е било на ред дълго време и полека лека се е скапало е тогава може да се разминеш и с чистене на дюзи.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Единствения проблем с гаовата е когато прехвърли на газ преди първата чертичка,тогава гасне.Нещата се появиха постепенно в рамките на една година.Маистора който закача колата на компа каза че ако са дюзи ще ги хване на компа или ще ми свети лампата на инжекциона.След като загрее колата на бензин също има прекъсване но не толкова осезаемо като е студена.

        Коментар


          #5
          BiZoNa написа:
          Единствения проблем с гаовата е когато прехвърли на газ преди първата чертичка,тогава гасне.Нещата се появиха постепенно в рамките на една година.Маистора който закача колата на компа каза че ако са дюзи ще ги хване на компа или ще ми свети лампата на инжекциона.След като загрее колата на бензин също има прекъсване но не толкова осезаемо като е студена.
          Ще хване дядовия ми ходи да изчистиш дюзи и ще се оправи а тва че гасне на газ преди първата черта е разбираемо и не е желатоелно да минаваш на газ преди да позагрее, така е защото изпарителя ти не се е стоплил хубаво и газта не може да се изпарява.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Както каза колегата Slavi_Lancia нищо няма да покаже ако са запушени .Единствено ако са изгоряли показва,само с чистене на ултра звукова вана се постига ефективно почистване.Но трябва да знаеш че като се свалят дюзите трябва да се внимава много понеже едно грешно движение и се чупят на поразия.А по отношение за проблема с газта ходи да ти вдигнат темперетурата за превключване на газовия инжекцион на 30 градуса и ще забравиш за проблемите.
            Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
            Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

            Коментар


              #7
              BiZoNa написа:
              Единствения проблем с гаовата е когато прехвърли на газ преди първата чертичка,тогава гасне.Нещата се появиха постепенно в рамките на една година.Маистора който закача колата на компа каза че ако са дюзи ще ги хване на компа или ще ми свети лампата на инжекциона.След като загрее колата на бензин също има прекъсване но не толкова осезаемо като е студена.
              А защо не пробваш първо да ресетнеш компа,ако е от старите марелита,демек мотора с металния колектор,става с разкачане на акумулатора за около 10-15 мин.,ако е от новия мотор с пласт,масовия колектор,става само с диагностична апаратура И не съм много сигурен,че неможе да се хванат запушени дюзи с диагностична апаратура,само трябва диагностика да е читав
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #8
                Колеги,проблемите се задълбочават.Вчера опитах да я сръчкам на бензин но не ,стигне ли до 3000 об. почва да забива предница все едно не и достига гориво.Днес сутринта запалих , колата гасне без да подържам обороти , а около нея не можеш да стоиш,понеже мерише страшно гадно на не изгорял бензин.Дотук добре но,тръгнах да закарам жената на работа и ми светна лампата на инжекциона и няма гаснене.Засега е това,мисля да се насоча към чистене на дюзи,но кажете вие.

                Коментар


                  #9
                  BiZoNa написа:
                  Колеги,проблемите се задълбочават.Вчера опитах да я сръчкам на бензин но не ,стигне ли до 3000 об. почва да забива предница все едно не и достига гориво.Днес сутринта запалих , колата гасне без да подържам обороти , а около нея не можеш да стоиш,понеже мерише страшно гадно на не изгорял бензин.Дотук добре но,тръгнах да закарам жената на работа и ми светна лампата на инжекциона и няма гаснене.Засега е това,мисля да се насоча към чистене на дюзи,но кажете вие.
                  Я първо направи както каза колегата, откачи акомулатопра за 10 тина минути и запали, ако е от грешки и наистина си с метални колектори и стария комп колата би трябвало да запали и да върви без никви проблеми. Ако това не се случи значи си за дюзи , и ще трябва да се насочиш към някоя ултразвукова ваничка или по добре направо на стенд за чистене на дюзи щото там нещата се правят доста по професионално, и се вижда коя дюза как пръска преди и как след чистенето. Миризмата на бензин може да е и от двете неща, ако е от грешна адаптация значи ти е вдигнала много времената на дюзите и обогатява много ама много сместа- след откачане на компа трябва да се опари. Ако е от запушени дюзи миризмата идва от там че дюзите вместо да пръскат на мъгла бензина само преплюват и препикават съответно тва нещо не може да изгори и пак ти мирише отзад Така че насока имаш остана да деистваш, така пред клавиатурата нищо няма да стане
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Maй си ти трябва диагностика
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #11
                      Kак така на компа ще има грешки като на диагностиката не показа да има.Едниствено показа разлика във времената на дюзите,незнайно защо.Адаптацията и грешките имат ли нещо общо?

                      Коментар


                        #12
                        За пореден път казвам че и при мен беше така,когато карах фиат де :D , едвам палеше , после едвам вдигаше 2000 оборота за да превключи , забиваше муцуна и гърмеше в ауспуха. Нямаше грешки в компа. Едно чистене на дюзи не е кой знае колко скъпо , а за теб с ГИ си е направо препоръчително.А запушени дюзи диагностиката не ги лови . Проверено е доста пъти при Христо- Хитко в Ямбол.
                        HONDA I-VTEC

                        Коментар


                          #13
                          Добре колега не се дразни,утре отивам да я закача на друга диагностика и да проверят налягането на помпата.След това се ориентирам към дюзи.Само ако може да ми кажете може ли с корселин да ги изчистя или каде да ги пратя на ултразвук и цена за него. В Видин няма ултразвук.

                          Коментар


                            #14
                            неможе с коресилин, поради простата причина, че разяжда платмасата. Другото е, че се закачат, на един траф, който им пуска сигнал и ги кара да се отварят и затварят, иначе не правиш нищо.
                            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря reter а можеш ли да ми кажеш каде да ги пратя за чистене.Между другото утре майстора който ще я гледа на диагностика каза че ще получава данни в реално време или т.н. живи данни и после ще пиша за резултата.

                              Коментар

                              Working...
                              X