Здравейте колеги,страхотен форум имате.Имам следния проблем,сутрин след като запаля колата гасне, не държи обороти,няма мощност и не иска да върви докато незагрее до първата чертичка.Няма грешки,МПХ е проверено и работи,свещите са ОК.Колата е 1.6 103 коня с ГИ BRC.На газ има проблем само до първата чертичка,като прехвърли на газ преди нея гасне след това държи обороти.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво не работи на бензин
Collapse
X
-
Според мен имаш да четеш целия раздел Газови уредби, не е нужно да ползваш търсачката, всяка 2-ра тема е за подобен проблем Кажи от кога започна да ти прави така и от колко време караш с газова, как се появи проблема и за колко време, ако се е появил за кратко време в рамките на няколко дни до седмица максимум 2- не е от дюзи, а си в отбора на разадаптираните компове ако всичко е било на ред дълго време и полека лека се е скапало е тогава може да се разминеш и с чистене на дюзи.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Единствения проблем с гаовата е когато прехвърли на газ преди първата чертичка,тогава гасне.Нещата се появиха постепенно в рамките на една година.Маистора който закача колата на компа каза че ако са дюзи ще ги хване на компа или ще ми свети лампата на инжекциона.След като загрее колата на бензин също има прекъсване но не толкова осезаемо като е студена.
Коментар
-
BiZoNa написа:Единствения проблем с гаовата е когато прехвърли на газ преди първата чертичка,тогава гасне.Нещата се появиха постепенно в рамките на една година.Маистора който закача колата на компа каза че ако са дюзи ще ги хване на компа или ще ми свети лампата на инжекциона.След като загрее колата на бензин също има прекъсване но не толкова осезаемо като е студена.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Както каза колегата Slavi_Lancia нищо няма да покаже ако са запушени .Единствено ако са изгоряли показва,само с чистене на ултра звукова вана се постига ефективно почистване.Но трябва да знаеш че като се свалят дюзите трябва да се внимава много понеже едно грешно движение и се чупят на поразия.А по отношение за проблема с газта ходи да ти вдигнат темперетурата за превключване на газовия инжекцион на 30 градуса и ще забравиш за проблемите.Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
BiZoNa написа:Единствения проблем с гаовата е когато прехвърли на газ преди първата чертичка,тогава гасне.Нещата се появиха постепенно в рамките на една година.Маистора който закача колата на компа каза че ако са дюзи ще ги хване на компа или ще ми свети лампата на инжекциона.След като загрее колата на бензин също има прекъсване но не толкова осезаемо като е студена.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Колеги,проблемите се задълбочават.Вчера опитах да я сръчкам на бензин но не ,стигне ли до 3000 об. почва да забива предница все едно не и достига гориво.Днес сутринта запалих , колата гасне без да подържам обороти , а около нея не можеш да стоиш,понеже мерише страшно гадно на не изгорял бензин.Дотук добре но,тръгнах да закарам жената на работа и ми светна лампата на инжекциона и няма гаснене.Засега е това,мисля да се насоча към чистене на дюзи,но кажете вие.
Коментар
-
BiZoNa написа:Колеги,проблемите се задълбочават.Вчера опитах да я сръчкам на бензин но не ,стигне ли до 3000 об. почва да забива предница все едно не и достига гориво.Днес сутринта запалих , колата гасне без да подържам обороти , а около нея не можеш да стоиш,понеже мерише страшно гадно на не изгорял бензин.Дотук добре но,тръгнах да закарам жената на работа и ми светна лампата на инжекциона и няма гаснене.Засега е това,мисля да се насоча към чистене на дюзи,но кажете вие.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
За пореден път казвам че и при мен беше така,когато карах фиат де :D , едвам палеше , после едвам вдигаше 2000 оборота за да превключи , забиваше муцуна и гърмеше в ауспуха. Нямаше грешки в компа. Едно чистене на дюзи не е кой знае колко скъпо , а за теб с ГИ си е направо препоръчително.А запушени дюзи диагностиката не ги лови . Проверено е доста пъти при Христо- Хитко в Ямбол.HONDA I-VTEC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар