Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.4 само проблеми....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Фиат Браво 1.4 само проблеми....

    На мен сега зимата ми гори около 10 газ,но не го прехвърля,а лятото не стигаше 9 градско,извънградско пада с 1-1,5 л надолу и съм с турски евтин изпарител Волтран.Този разход ме устройва идеално,защото ми е доста "тежък" крака на газта.140-160 км си ги държи по магистралата без проблем.И след опознавателните ремонти щом ходи всяка седмица до Варна и още не е влизала в бокса повече,да си говорят каквото искат за италианските коли аз вече ги обичам :P[/quote]Колежке , на твое място всеки ден по една вощеница ще паля в черквата , за здравето на уникалният ти мотор 1,4 Ти си невероятна късметлийка Весело посрещане на Новата 2012
    FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
    FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

    Коментар


      #47
      Здравейте. В къщи караме фиат Брава 1.4. През 2012 г. едни "майстори" ни смениха разпределителен вал. През 2013 г. новия вал отиде на кино и ....... майсторите и фиатчето. Ппочнах да чета. Взех си комплект гарнитури- 200лв.- всичко си имаше даже и гумичките за маслената магистрала. Намерих двата накрайника "рибе" за главата и картера - 14 лв. Взех една глава 2 ръка с перфектен вал, наядена от стар антифриз.(нов вал струваше 120-190-220 лв. според % мента ) И така.- цветна заварка корозията беше страшна-70 лв. Шлайфани и напасвана на клапани 100 лв - майстор инженер ! Сложих си главата по схемата, с динамометричен ключ. Отворих картера-ужасии извадих кило боза със баничките - новия вал нямяше да оцелее ! Трудно ми беше свалянето и слагането на картера без да махам полуоската, с много търпение стана. Доста се чудех какво уплътнение да му сложа, на края си изрезах гарнитурка от гетинакс и с тънък слой силикон от "червения" притегнах болтовете - до сега масло от там не ми е текло. Сложих хубаво масло да доразтвори останалите мизерии. Последно развали ми се ТПС намерих 2 ръка моноинжекция като специално огледах палчетата които четат от ТПС-а старите се бяха огънали и изчегъртваха графитените пътечки. Сега колата мърка. Разхода падна. Трябва да го засека по- точно ама резервоара е много голямм Нещата на които обърнах внимание при ремонта: - отворите за закрепване главата към цилиндровия блок са глухи - трябва да са идеално чисти и сухи. - внимавах да не превъртя някой болт в алуминиевите отвори а те са много картер, капак на глава, маслена помпа ... имаше следи от предишни майстори ! - гледах да работя чисто.
      FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

      Коментар


        #48
        badbad написа:
        Здравейте. В къщи караме фиат Брава 1.4. През 2012 г. едни "майстори" ни смениха разпределителен вал. През 2013 г. новия вал отиде на кино и ....... майсторите и фиатчето.
        Тази тема е на 2 и кусур години...от къде я изрови...
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #49
          Темата не е заключена , видял я колегата и е писал .Не е като някои льохмани да не погледнат два реда нагоре .П.П. Браво на момчето , което си е извършило сам и качествено ремонта !!!
          FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
          FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

          Коментар


            #50
            .[/quote] Тази тема е на 2 и кусур години...от къде я изрови... [/quote] :D То и колата е на доста годинки, но вече освен визия върви добре. Сега чета за диагностика, кабели че докато стигна до ТПS-а 3 пъти ми я "оправяха".
            FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

            Коментар


              #51
              Скоро и аз си купих този толкова плют мотор 1.4 12в. Не съм сменял нищо за сега да чукна на дърво, минал съм около 3000 км и установих следното: Голям (даже огромен разход) 40 лева (15,5л) 100 км, смесено;Лампата на таблото не изгасва (сипвам 20 лева изгасва за 10 минути и пак святка) (за бензина)Много бързо дига оптимална температура, някой път в пиков час се включва перкатаИма едно тракане, което като натисна съединителя се махаНякой път при запалване прекъсва и ми рестартира всичко (настройки на СД, таблото, и др)Искам да знам струва ли си да хвърлям пари по нея, или да я продавам (ако успея) и да си търся друга кочина :D :D :D

              Коментар


                #52
                Здравейте!Изрових си темата от пепелта и с такова задоволство откривам,че с "макарона" сме започнали петата си година заедно!И само като си помисля,че го спасих от "Кремиковци" навремето!Скоро ще закръгли 300 000 км и се държи геройски още.Лети си до Варна и обратно и пее!Търся му генератор само,че му "вият" лагерите на тоя,но това не е болка за умиране!Ако има някой все пак да пише.Пожелавам Ви безаварийни километри на всички!

                Коментар


                  #53
                  spark написа:
                  И моя вал след смяната пак е тръгнал, но не мисля да го сменям поне тая година. А това твойто са бели кахъри.Провери датчика на коляновия вал, а спирачките скърцат когато загреят. Провери или смени направо спирачни маркучи и цилиндърчета. Те поне са евтини, по 12лв парчето, а например за френската ти страст старо Пежо 405, най-евтиното цилиндърче го намерихме за 35лв. Имам един познат на който колата пак така като загрее и не палеше и въпреки, че най-малко вероятно беше да е акумулатора, който беше Монбат нов на 2 месеца проблема се оказа точно в него. А колата си гори минимум 10л градско, така че с посещения в сервизи няма да намалиш разхода под 10. Извънградско - 5.5л.
                  Колега не лъжи човека - най-добрия извънградски разход на мене ми е бил 8л на 100 км а градско под 14 не пада колега!
                  brava 16elx

                  Коментар


                    #54
                    marin stoinov написа:
                    spark написа:
                    И моя вал след смяната пак е тръгнал, но не мисля да го сменям поне тая година. А това твойто са бели кахъри.Провери датчика на коляновия вал, а спирачките скърцат когато загреят. Провери или смени направо спирачни маркучи и цилиндърчета. Те поне са евтини, по 12лв парчето, а например за френската ти страст старо Пежо 405, най-евтиното цилиндърче го намерихме за 35лв. Имам един познат на който колата пак така като загрее и не палеше и въпреки, че най-малко вероятно беше да е акумулатора, който беше Монбат нов на 2 месеца проблема се оказа точно в него. А колата си гори минимум 10л градско, така че с посещения в сервизи няма да намалиш разхода под 10. Извънградско - 5.5л.
                    Колега не лъжи човека - най-добрия извънградски разход на мене ми е бил 8л на 100 км а градско под 14 не пада колега!
                    Дааа бе... В града 12, а зимата 13-14 (с АГУ ) Извънграда 7,0-7,5/100 (газ) На бензин съм правил малко под 6/100. Така, че не виждам как "Колегата лъже човека" Уточнявам - говорим за 1,4 12В
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #55
                      vania_772 написа:
                      Здравейте!Изрових си темата от пепелта и с такова задоволство откривам,че с "макарона" сме започнали петата си година заедно!И само като си помисля,че го спасих от "Кремиковци" навремето!Скоро ще закръгли 300 000 км и се държи геройски още.Лети си до Варна и обратно и пее!Търся му генератор само,че му "вият" лагерите на тоя,но това не е болка за умиране!Ако има някой все пак да пише.Пожелавам Ви безаварийни километри на всички!
                      Колежке , на ,,Ксилофор’’ защо не дойде ?Щеше да видиш кола със същия мотор като твоя , който харчи около 8/100 газ извънградско и около 11 /100 градско .
                      FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                      FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                      Коментар


                        #56
                        Румен_Хинчев написа:
                        vania_772 написа:
                        Здравейте!Изрових си темата от пепелта и с такова задоволство откривам,че с "макарона" сме започнали петата си година заедно!И само като си помисля,че го спасих от "Кремиковци" навремето!Скоро ще закръгли 300 000 км и се държи геройски още.Лети си до Варна и обратно и пее!Търся му генератор само,че му "вият" лагерите на тоя,но това не е болка за умиране!Ако има някой все пак да пише.Пожелавам Ви безаварийни километри на всички!
                        Колежке , на ,,Ксилофор’’ защо не дойде ?Щеше да видиш кола със същия мотор като твоя , който харчи около 8/100 газ извънградско и около 11 /100 градско .
                        Дори не съм разбраа за тази сбирка.Ако има друга ще дойда.Аз смених изпарителя със Старгаз(ако правилно го изписвам) и не прехвърля 10 градско.Сега зимата ще видя как ще.Зимните ми гуми са високи и очаквам по-висок разход!

                        Коментар


                          #57
                          Надявахме се много хора от региона да дойдат , но здраве да е .П.П. Чети по-често ,, Срещи и мероприятия ’’ .
                          FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                          FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                          Коментар


                            #58
                            Предварително се извинявам че не пиша точно по темата, но направо се разчувствах от историята на колежката! Поздравявам я за избора и на пастата и за обичта и компромисите които е направила с времето. Карам моя макарон от 1 април 2010 , вярно с друг мотор, вярно е още че е правил доста магарии с времето(което го свързвам с датата на регистрация) и въпреки това обичам тази кола,все повече и повече с годините. Има магия в италианските коли ,която я няма в никоя друга! Поздрави на всички, да сте живи и здрави!

                            Коментар


                              #59
                              Моята съм я засичал неколкократно само на извънградско, с умерено каране ми гори 5,4.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар


                                #60
                                banski starec написа:
                                Предварително се извинявам че не пиша точно по темата, но направо се разчувствах от историята на колежката! Поздравявам я за избора и на пастата и за обичта и компромисите които е направила с времето. Карам моя макарон от 1 април 2010 , вярно с друг мотор, вярно е още че е правил доста магарии с времето(което го свързвам с датата на регистрация) и въпреки това обичам тази кола,все повече и повече с годините. Има магия в италианските коли ,която я няма в никоя друга! Поздрави на всички, да сте живи и здрави!
                                Тази кола я купих онкоболна,както обичам да се изразявам ,излекувах я!Признавам,че имах моменти на отчаяние,но типично по женски се влюбих първо в дизайна и цвета и.За 16г. кола има много екстри,които нейни набори от други марки нямат.Знам и всички болежки и никак не ми се разделя с нея!Обичам си я,но съм наясно,че някой ден ще трябва да я предам за скраб.Все още се намират части по автоморгите,но трудно, вече не си струва да наливам пари за нови и то със съмнително качество....

                                Коментар

                                Working...
                                X