Аз карам брава с същия мотор вярно е малко слабичка ама иначе е чук без дръжка :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.4 само проблеми....
Collapse
X
-
ivel написа:проблема ти е че нашите набедени майстори не спазват нужната чистота и хигиена при сглобяване,а иначе не са ти почистили добре тръбичките,освен това ако се взема вал втора употреба е нужно майстора ти да може да измерва със един специален уред наречен микрометър.т.е. размера на вала трябва да е в границите на номинала.а нашите майстори отиват на моргата купуват вала шляп и всичко е 6,но за колко,има ли добро мазане или не и тях не ги е..е.а иначе мотора ако се обслужва добре с предписаните от производитела масла а не по нашенски няма да имаш проблемиFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
vania_772 написа:Сега от като застудя ми качи малко разхода,но и забелязах,че има значение от къде зареждам газ. На бензин рядко я карам,но и там разхода ми се струва повече от приличен(не съм я засичала с точност) но веднъж месечно минава 100-тина км на бензин.
Коментар
-
wwalker написа:vania_772 написа:Сега от като застудя ми качи малко разхода,но и забелязах,че има значение от къде зареждам газ. На бензин рядко я карам,но и там разхода ми се струва повече от приличен(не съм я засичала с точност) но веднъж месечно минава 100-тина км на бензин.
Коментар
-
Прочетох темата от началото(тя си е тема с история ). Проблемът с разпределителния вал е най-вероятно вследствие на некачествени части. Вероятно е ставало дума за вал/кобилици менте, на които липсва циментация. Бяха се появили такива за "Лада" преди години - много хора изпищяха. Викаха, че са турски, но май се оказаха китайски ментета. С очите си съм виждал разпределителен вал, направил U-образно износване на гърбиците за около 1000 км.
Коментар
-
ivel написа:въпроса е там че не вниквате във същноста на проблема.производитела ти казва да караш със селения .защо.амипросто-това е едно от маслата които имат в пъти повече миещи присадки.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
аз имам браво със 1.4 мотор от 4 години и вала никога не му са развивани болтовете за да се демонтира ...разхода на газ е 12 в града в София и 8 по магистралата със скорост 110км/ч...за мене това е идеално като за този малък мотор като се има предвид че по километраж е на 240 000 не се знае преди това на колко е бил...маслото се сменя на 6-7000км и ядове няма....единствения проблем е че вътре трака всичко, и на бензин нещо се дърпа да върви...но така е 16 годишна кола не мога да очаквам чудеса....с удоволствие бих си купил пак фиат, защото благодарение на голфаджиите които пускат слух за счупените италиански коли, ние имаме шанс да караме евтини и с много екстри коли, майката му е да се случи на читав екземпляр, щото и на баща ми голфа да вземете имате да правите ремонти в продължение на 5-6 години напред понеже тая кола никога не е влизала в сервиз и всичко е разбито и износено така че....един съвет кола се купува само от лице а не от автокъща, щото имам информация от хора които работят по автокъщи, как ги карат колите и от къде....Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:аз имам браво със 1.4 мотор от 4 години и вала никога не му са развивани болтовете за да се демонтира ...разхода на газ е 12 в града в София и 8 по магистралата със скорост 110км/ч...за мене това е идеално като за този малък мотор като се има предвид че по километраж е на 240 000 не се знае преди това на колко е бил...маслото се сменя на 6-7000км и ядове няма....единствения проблем е че вътре трака всичко, и на бензин нещо се дърпа да върви...но така е 16 годишна кола не мога да очаквам чудеса....с удоволствие бих си купил пак фиат, защото благодарение на голфаджиите които пускат слух за счупените италиански коли, ние имаме шанс да караме евтини и с много екстри коли, майката му е да се случи на читав екземпляр, щото и на баща ми голфа да вземете имате да правите ремонти в продължение на 5-6 години напред понеже тая кола никога не е влизала в сервиз и всичко е разбито и износено така че....един съвет кола се купува само от лице а не от автокъща, щото имам информация от хора които работят по автокъщи, как ги карат колите и от къде....
Коментар
-
mitkosoft написа:аз имам браво със 1.4 мотор от 4 години и вала никога не му са развивани болтовете за да се демонтира ...разхода на газ е 12 в града в София и 8 по магистралата със скорост 110км/ч...за мене това е идеално като за този малък мотор като се има предвид че по километраж е на 240 000 не се знае преди това на колко е бил...маслото се сменя на 6-7000км и ядове няма....единствения проблем е че вътре трака всичко, и на бензин нещо се дърпа да върви...но така е 16 годишна кола не мога да очаквам чудеса....с удоволствие бих си купил пак фиат, защото благодарение на голфаджиите които пускат слух за счупените италиански коли, ние имаме шанс да караме евтини и с много екстри коли, майката му е да се случи на читав екземпляр, щото и на баща ми голфа да вземете имате да правите ремонти в продължение на 5-6 години напред понеже тая кола никога не е влизала в сервиз и всичко е разбито и износено така че....един съвет кола се купува само от лице а не от автокъща, щото имам информация от хора които работят по автокъщи, как ги карат колите и от къде....
Коментар
-
spark написа:И моя вал след смяната пак е тръгнал, но не мисля да го сменям поне тая година. А това твойто са бели кахъри.Провери датчика на коляновия вал, а спирачките скърцат когато загреят. Провери или смени направо спирачни маркучи и цилиндърчета. Те поне са евтини, по 12лв парчето, а например за френската ти страст старо Пежо 405, най-евтиното цилиндърче го намерихме за 35лв. Имам един познат на който колата пак така като загрее и не палеше и въпреки, че най-малко вероятно беше да е акумулатора, който беше Монбат нов на 2 месеца проблема се оказа точно в него. А колата си гори минимум 10л градско, така че с посещения в сервизи няма да намалиш разхода под 10. Извънградско - 5.5л.radoslav_petkov
Коментар
-
chokicha написа:Нищо няма да шлайфаш.Сменяш вала и регулираш хлабините на клапаните.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар