Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.4 само проблеми....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ще опитам и с майсторите.....Последен компромис му правя на бравото.Приемам всякакви съвети за МАЙСТОР на Фиати.Не искам просто нечии телефон,а на човек наистина разбиращ от фиат. Желателно е да е от Великотърновска област,но не е проблем и от Варна(защото предполагам един ден няма да му стигне)Много я харесвам тази кола като дизайн и колкото да ме "боли" главата от нея-без "бой" няма да се предам-все пак е една машина и я командя аз,не тя мен!!!

    Коментар


      #17
      Ако искаш иди до Велико Търново, изчислителния център. Вляво от сервиза на Пежо, покрай сградата и отиваш отзад на един голям плац. Виж там момчетата какво ще ти кажат. За съжаление нямам техен телефон.
      Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

      Коментар


        #18
        syscop написа:
        Ако искаш иди до Велико Търново, изчислителния център. Вляво от сервиза на Пежо, покрай сградата и отиваш отзад на един голям плац. Виж там момчетата какво ще ти кажат. За съжаление нямам техен телефон.
        Благодаря,ще ги навестя през седмицата.

        Коментар


          #19
          bobi_bravo написа:
          Колежке да попитам да ли знаеш като са сменяли вала дали са сменени и износените кобилици? другия ми въпрос е с какво масло караш колата става въпрос за вискозитета на маслото.
          Днес погледнах лепенката на маслото...15w40 Repsol...

          Коментар


            #20
            roko_ok написа:
            Не избързвай с изводите,наистина се дистанцирай от това дали двигателя е калпав или не.Има такива двигатели на по 300 000 км и не са пипнали вала,защото не само е доливано маслото ,ами някой се е "охарчил" и да го сменя представи си.Как така за 2000 км ще го яде.Отивай на мерене на налягането на маслото веднага-при 1000 оборота е 1 бар ,а при 4000 трябва да е 4 бара.Магистралите си ги продухай,ама мноооого добре ,защото много хора правят грешката да сменят вал и без да продухват магистралата отново се скапва и за 200 км.И другото важно е да си сменисш гумичките на маслената магистрала.Задължително,ако не си го правила.Маслото е добре да е 10x40 и да се сменя на 10000 км максимум.Кобилиците в какво състояние са били?Ако са надрани и сложиш слънце вал те пак ще го надерат.За да го търка или не качва като хората масло или няма омасляване :D Този мотор обича да му е мазно(то всеки мотор обича),ама за съжаление конструкторите му са направили всичко възможно след пробег от 100 000 км това да става все по-трудно.Обаче,ако се направят тези няколко процедури (промиване и продухване на магистралата,смяна на гумичките) може да изкара още 100 000 да речем,което са си около 10 години.Не може да се каже ,че са консуматив,едва ли някой с такава кола ще иска да си я има и след 10 лета.Искам да кажа,че правиш добре и забравяш.Поне докато колата е твоя.А за гасненето наистина може да е от датчика на коляновият вал.Когато е прецакан и прави номера,особено като загрее колата.Ето аз например един ден си бях разкачил много датчици,за да ги замервам.Дотука добре,ама тръгвам за Драгалевци и като загря колата,то се дави ,то мирише на бензин,спря да върви,гасне ,направо се побърках.На връщане подобно,ама гледах да се върна по-бързо та нямаше време да ме направи отново див и щастлив.Връщам се аз,отварям на другата сутрин капака и какво да видя-забравил съм да закача датчика на коляновия вал от буксата :D Направи си изводите.
            Прочетох няколко пъти мнението ти...Гумичките ми са сменени....100 000 км за 10 г.? Аз не мисля да я държа в гаража тази кола като музеен експонат...аз не слизам от нея.И последно-не съм специалист,но като си забравил да закачиш буксата на датчика кой ти подаде импулс да запалиш изобщо?Поне аз мисля,че е невъзможно!

            Коментар


              #21
              Re: Фиат Браво 1.4 само проблеми....

              vania_772 написа:
              Прави едни странни изпълнения-студена сутрин пали без проблем,но след като загрее и започва или да гасне по кръстовищата или като спра някъде за малко и започват "молбите" да запали.
              Виждам, че знаеш откъде се гледа дали има охлаждаща течност, да не е намаляла и да замръзва изпарителя. Не бързай за френската страст, аз карах доста фиати, сърбах им попарата на франсетата с един еспейс и пак към фиатите... Виж за някой по-умен да я направи и си я карай.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                #22
                свържи се с колегата stenli на лични от тук http://forum.fiat-bg.org/profile.php...file&u=821от Търново е и смятам, че той е човека....
                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                Коментар


                  #23
                  Е наистина не знам как вървеше тази кола с откачена букса,но е факт,че го направи.Даже докато беше студена изобщо не правеше никакви проблеми с каквото и да е,после започна да се инати,когато загря.Нали не говориш,че си сменила гумичките на клапаните,а става въпрос за тези на маслената магистрала.Тя е хубаво да се накисне за една нощ в коресилин или меглио и после да се продуха с компресор.Най-добре е човек това да си го направи сам ,за да знае,че си е свършил работата добре.Отиди да ти премерят какво налягане качва маслената помпа все пак.

                  Коментар


                    #24
                    Все едно слушам моята история , преди карах Клио 1.2(яко ремонти) сега съм с Фиат Брава 1.4 ,също като теб сам сменял два пъти вала с кобилиците за нема и 1000 км, първият път прескочи ангренажа с два зъба на 160 км/ч и като отворихме забелиязажме че и той е износен,след смяната издържа само 1000 км беше гладък като "пирон" - менте.По едно време непалеше като е жега,ремонт на стартера за 30лв и се оправи.Иначе и аз съм на газ ,щото на бензин под 8 не пада.Спирачките също свиреха и смених накладките с такива на марката Феродо,и се оправиха.Но да те успокоя след като смениш много от нещата по нея с качествени части и консумативи всичко е ОК.P.S.От Селения Голд мотора трака кат косачка,аз слагам само Моторекс или Кастрол.

                    Коментар


                      #25
                      Да ви успокоя, 1.4 хич не е куц мотор даже доста си варви за тези кубици. Откакто я имам 2 години вече само малко дреболиики с тоците ми е правила, и хвърля малко масло от гарнитурата на капака но на щеката не се усеща. Скоро маистора майстора ми ми каза че разпределителния вал имал белези и вероятно е сменян но несъм сигурен. Карам я на газ постоянно всеки ден и разхода е 5л бензин на месец и 8,5-9л/100км газ, както и да го гледате си варви по икономично от дизел Успех с поправката и на свестен майстор да попаднеш да си разбира!
                      with SGNote & HTC Wildfire 8G
                      FIAT Bravo Club Plovdiv
                      Fiat Bravo 1.4 12v 80hp 9л/100км градско
                      с Анти Гравотационно Устройство (АГУ)

                      Коментар


                        #26
                        Аз също от две години съм с такова Браво и до момента да чукна на дърво, само суперлативи мога да дам.Разбира се ако гоните високи скорости и гонки това не е вашия мотор.
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте!Отдавна не съм влизала,но новините са добри! :D С "бравото" вече си говорим на един и същи език.Преди дни смених маслото за 2 път,което означава ,че направихме 20 000 км и още сме заедно :P И нещо чудно поне за мен-след смяната на маслото разхода ми на гориво падна с 1 л.Невиждам логиката,но е факт!Оправихме си всички болежки,не смених майсторите(както ме съветваха) и вече всичко е спокойно!Да чукам на дърво!

                          Коментар


                            #28
                            Преди карах същия фиат за 4 години само консумативи съм сменил. Иначе е слаб мотор. Всичко е до късмет. Сега пак съм на фиат стило и за сега съм доволен .Водя го само във внатотрейд. Много са добри там. Пробвай и пи тях.
                            FIAT STILO 1.8 I

                            Коментар


                              #29
                              Здравейте!Отдавна не съм влизала,бях извън БГ,после лекции,изпити....но новината е,че още сме заедно с Фиата и се разбираме чудесно.След първоначалното ходене по мъките и честите ремонти всичко се оправи.Явно на колата и е липсвала поддръжка.Повече в "бокса" не е влизала освен за смяна на масло,агренажен ремък и накладки.Всичко е наред и много се обичаме вече.Сега от като застудя ми качи малко разхода,но и забелязах,че има значение от къде зареждам газ. На бензин рядко я карам,но и там разхода ми се струва повече от приличен(не съм я засичала с точност) но веднъж месечно минава 100-тина км на бензин.

                              Коментар


                                #30
                                проблема ти е че нашите набедени майстори не спазват нужната чистота и хигиена при сглобяване,а иначе не са ти почистили добре тръбичките,освен това ако се взема вал втора употреба е нужно майстора ти да може да измерва със един специален уред наречен микрометър.т.е. размера на вала трябва да е в границите на номинала.а нашите майстори отиват на моргата купуват вала шляп и всичко е 6,но за колко,има ли добро мазане или не и тях не ги е..е.а иначе мотора ако се обслужва добре с предписаните от производитела масла а не по нашенски няма да имаш проблеми

                                Коментар

                                Working...
                                X