Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.4 само проблеми....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво 1.4 само проблеми....

    Здравейте!От 4 месеца съм собственик на Фиат Браво и направо ме е отчаяло.....Проблемите му се сипят един след друг и всяка седмица е в сервиз.Замислям се дали да няма "развод по италиански" :P Където и да го закарам ме упрекват,че съм си купила "най-куция" мотор-1.4...Първо-гори много и градско и извънградско.Сложих и газ и пак гори.Още с купуването на седмицата смених разпределителен вал ,след 2000 км пак проблем и втори разпределителен вал!!!!Помпата е нова ,маслените "магистрали" почистени и проверени.Прави едни странни изпълнения-студена сутрин пали без проблем,но след като загрее и започва или да гасне по кръстовищата или като спра някъде за малко и започват "молбите" да запали.Още с купуването скърцаха спирачките.Проверихме накладки,дискове-всичко си е наред.Продължават да скърцат.Приемам всякакви съвети и предложения,защото наистина взе да ми писва и ще се върна пак към "френската си страст"!!!!!!

    #2
    Това с молбите за палене е прословутия Датчик на коляновия вал според нен. Но нека колегите се изкажат.
    Manowar - Татко
    Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
    Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
    Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
    Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

    Коментар


      #3
      И моя вал след смяната пак е тръгнал, но не мисля да го сменям поне тая година. А това твойто са бели кахъри.Провери датчика на коляновия вал, а спирачките скърцат когато загреят. Провери или смени направо спирачни маркучи и цилиндърчета. Те поне са евтини, по 12лв парчето, а например за френската ти страст старо Пежо 405, най-евтиното цилиндърче го намерихме за 35лв. Имам един познат на който колата пак така като загрее и не палеше и въпреки, че най-малко вероятно беше да е акумулатора, който беше Монбат нов на 2 месеца проблема се оказа точно в него. А колата си гори минимум 10л градско, така че с посещения в сервизи няма да намалиш разхода под 10. Извънградско - 5.5л.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Скърцането е по-скоро от феродото на накладките, след смяна с качествени трябва да спре.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          кола

          смени майсторите и ще се оправи колата само си даваш парите -сигурно работят проба грешка датчик за който се говори по горе и стъпково моторче като начало
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: Фиат Браво 1.4 само проблеми....

            vania_772 написа:
            Здравейте!От 4 месеца съм собственик на Фиат Браво и направо ме е отчаяло.....Проблемите му се сипят един след друг и всяка седмица е в сервиз.Замислям се дали да няма "развод по италиански" :P Където и да го закарам ме упрекват,че съм си купила "най-куция" мотор-1.4...Първо-гори много и градско и извънградско.Сложих и газ и пак гори.Още с купуването на седмицата смених разпределителен вал ,след 2000 км пак проблем и втори разпределителен вал!!!!Помпата е нова ,маслените "магистрали" почистени и проверени.Прави едни странни изпълнения-студена сутрин пали без проблем,но след като загрее и започва или да гасне по кръстовищата или като спра някъде за малко и започват "молбите" да запали.Още с купуването скърцаха спирачките.Проверихме накладки,дискове-всичко си е наред.Продължават да скърцат.Приемам всякакви съвети и предложения,защото наистина взе да ми писва и ще се върна пак към "френската си страст"!!!!!!
            1. Апстрахираш се от "най-куция" мотор-1.4. На газ ще харчи малко повече от на бензин при изправен двг.2. Да съсипе разпр. вал за 2 000км., определено няма мазане горе при него. Или качва бавно, за което може да е напълно виновен масленият филтър. Желателно е да е снабден с два клапана - с/у оттичане на маслото от магистралата в картера и байпасен. Вчера точно един приятел за малко да се насади с ф-р без клапани.3. Кога скърцат спирачките? При слабо натискане? При силно? Без натиснат педал?4. Съвет Може и да смениш колата, но не прибързвай с ремонтите.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Цитат:"2. Да съсипе разпр. вал за 2 000км., определено няма мазане горе при него. Или качва бавно, за което може да е напълно виновен масленият филтър. Желателно е да е снабден с два клапана - с/у оттичане на маслото от магистралата в картера и байпасен"Байпасният ми клапан е с натегната пружина за по-високо налягане....Не съм просто жена-шофьор,а доста технически осведомена и много активен шофьор.Днес за капак сменях и ролка на пистов ремък....

              Коментар


                #8
                Това за най-куция мотор - да не ти пука. Нито си първия нито последния собственик на мотор 1.4. Това си го казват за собствено оправдание ако не успеят да ти оправят колата.За смяната на разпр. вал. Като ти монтираха втория разпр. вал ти видя ли точно какво му е на първия. Струва ми се невероятно толкова бързо да се повреди.За паленето на студен и топъл двигател - проверете как е ламбда сондата, на ауспуха при катализатора. Мери се със мултицет съпротивлението на нагревателя и при работещ двигател напрежението. Най-добрият вариант е със осцилоскоп да се види формата на сигнала - напрежението е до 1 волт. Със осцилоскоп може да се гледат и импулсите които подава датчика на коляновия вал - при студен и при загрял двигател. На колата правена ли е компютърна диагностика?Свещите и кабелите в какво състояние са. Бобините за високо напрежение - гледам в сервизното описание че са две и е написано колко трябва да им е съпротивлението.Обратния клапан на масления филтър - като дадеш контакт светва лампата за маслото. Палиш и лампата трябва да угасне веднага - максимум 1-2 секунди. Ако не гасне веднага значи обратния клапан не държи и маслото изтича в картера след като двигателят е изгасен. На маслената помпа и трябва повече време да го качи отново по маслената магистрала и в това време двигателят не се смазва.Спирачките, ама кои - предни или задни, дискове, барабани. Ако всичко е проверено и продължават да скърцат значи не всичко е проверено. Наистина може да е и от феродото.
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар


                  #9
                  Re: Фиат Браво 1.4 само проблеми....

                  vania_772 написа:
                  Здравейте!От 4 месеца съм собственик на Фиат Браво и направо ме е отчаяло.....Проблемите му се сипят един след друг и всяка седмица е в сервиз.Замислям се дали да няма "развод по италиански" :P Където и да го закарам ме упрекват,че съм си купила "най-куция" мотор-1.4...Първо-гори много и градско и извънградско.Сложих и газ и пак гори.Още с купуването на седмицата смених разпределителен вал !
                  Аз имам 3 въпроса: Закарахте ли колата на сервиз преди да я купите?Каква беше цената на колата?Има ли сервизна история?
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #10
                    Колежке да попитам да ли знаеш като са сменяли вала дали са сменени и износените кобилици? другия ми въпрос е с какво масло караш колата става въпрос за вискозитета на маслото.
                    Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                    Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                    Коментар


                      #11
                      Не избързвай с изводите,наистина се дистанцирай от това дали двигателя е калпав или не.Има такива двигатели на по 300 000 км и не са пипнали вала,защото не само е доливано маслото ,ами някой се е "охарчил" и да го сменя представи си.Как така за 2000 км ще го яде.Отивай на мерене на налягането на маслото веднага-при 1000 оборота е 1 бар ,а при 4000 трябва да е 4 бара.Магистралите си ги продухай,ама мноооого добре ,защото много хора правят грешката да сменят вал и без да продухват магистралата отново се скапва и за 200 км.И другото важно е да си сменисш гумичките на маслената магистрала.Задължително,ако не си го правила.Маслото е добре да е 10x40 и да се сменя на 10000 км максимум.Кобилиците в какво състояние са били?Ако са надрани и сложиш слънце вал те пак ще го надерат.За да го търка или не качва като хората масло или няма омасляване :D Този мотор обича да му е мазно(то всеки мотор обича),ама за съжаление конструкторите му са направили всичко възможно след пробег от 100 000 км това да става все по-трудно.Обаче,ако се направят тези няколко процедури (промиване и продухване на магистралата,смяна на гумичките) може да изкара още 100 000 да речем,което са си около 10 години.Не може да се каже ,че са консуматив,едва ли някой с такава кола ще иска да си я има и след 10 лета.Искам да кажа,че правиш добре и забравяш.Поне докато колата е твоя.А за гасненето наистина може да е от датчика на коляновият вал.Когато е прецакан и прави номера,особено като загрее колата.Ето аз например един ден си бях разкачил много датчици,за да ги замервам.Дотука добре,ама тръгвам за Драгалевци и като загря колата,то се дави ,то мирише на бензин,спря да върви,гасне ,направо се побърках.На връщане подобно,ама гледах да се върна по-бързо та нямаше време да ме направи отново див и щастлив.Връщам се аз,отварям на другата сутрин капака и какво да видя-забравил съм да закача датчика на коляновия вал от буксата :D Направи си изводите.

                      Коментар


                        #12
                        И така-при първата смяна на вала беше износена само гърбицата,която се напипва(вижда)през капачката.Нямаше и седмица от като я купих.Хоп-вал,гърбици,маслена помпа....Запя....След 2000 км.(яка цедка-за около има -няма2 седмици навъртени) започна да работи на 2-3 цилиндъра и на колкото тя си реши.Вкарвам пак в бокса.Още от капачката видяха гърбицата и пак вал,кобилици(този път нови ,не от автоморга)Само,че този път и още 4 заоблени(заравнени).Доляха 1 л масло.Предположиха,че "бута" масло и там и е проблема.Вече над седмица карам и следя маслото-не липсва нито грам.Провериха,почистиха всички магистрали на маслото и незнам как точно наричате едни малки дупки ,от които качва маслото за вала ги разшириха с едно шило.Компютърна диагностика и всичко УЖ беше наред.Покарвам има- няма 300 км и на едно кръстовище "макарона"(така вече го познават в автосервиза )ме оставя със зяпнала уста.Ни напред,ни назад.Само "реве" все едно няма скоростна кутия.Звъня в сервиза и идват..."Завлякоха" и се почна един съвет между "токаджии" и майстори.Обикалят я като голям камък,тя си "реве" и цъкат.То проверка на датчици ли не беше,то кабели,свещи и все въжможни известни ми и по-малко известни нещица.Чух предположения от отлепена вата в гърнето до превъртян колянов вал!Накрая пак се оказа компютъра нещо "побъркан" И сега си карам с ключе 8 и отверка.Спирам и откачам акумулатора Засега се "разбираме" някак си.На няколко пъти вече "тресе"като натисна спирачки.Днес ме "зарадваха",че най-вероятно имам крив или спукан диск .Да мине отпуската на монтьорите в сервиза и на 9.08.я вкарвам пак.Или ще става "читава" кола или"Одеалото на суджук и чорбаджия друг! От 2002 г до сега карах Рено клио 1.2i (D7F мисля беше мотора)Много км минах и никога не ме е оставяла на пътя.С този Фиат сега ще завърша ДВГ (редовно и задочно на две скорости) :D

                        Коментар


                          #13
                          Колежке както някой написа по горе смени сервиза, и ти давам пример защо, тази прословута магистрала за маслото не се само прочистват дупките а се кисне в пепарат за да паднат нагарите от вътрешната страна,ако не е направено това веднага щом запалиш колата след ремонта и пак е запушена.Също както каза колегата roko_ok задължително да се сменят тия загубени гумички те са осем на брой.Другото нещо да те питам проблемите с компютъра да не би да почнаха след като е сложена газовата уредба, ако е така трябва да ходиш при газаджийте да си довършат работата. Тази кола при работа на газ трупа грешки и в един момент спира да работи , за целта се слага едно реле което всеки път като се изгаси колата симулира разкачане на акомулатора и трие грешките.
                          Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                          Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                          Коментар


                            #14
                            Голяма е мъката. Явно това ще ти бъде първия и последен фиат (поне като гледам постовете). Общо взето марката и колата нямат вина. Като сте я купували е трябвало да гледате повече. Джамбазите са страшна работа!1.4 не е лош мотор, но в твоя случай ще трябва да се отвори явно двигателя и да се ревизира, но това не трябва да се прави в сервиз, където "се почна един съвет между "токаджии" и майстори.Обикалят я като голям камък,тя си "реве" и цъкат". Още като видиш такова поведение в сервиз е добре да извлечеш автомобила на безопасна дистанция от халето!Ако продължаваш да я караш все там... мъката няма да има край според мен
                            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                            Powered by Total & Fobos LPG

                            Коментар


                              #15
                              Нормално е 1,4 да не на мощния вдигател,защото има и 1,6 и 1,8.по същия принцип да кажа-ама не е 2,4 жтд и след това не е 3,0 тди.Така,че това е просто кубатура.И повярвай на колегите-от майсторите е.
                              "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
                              Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

                              Коментар

                              Working...
                              X