Здравейте колеги! Вече 3 години карам Фиат Браво 1.6/16 с развален стъпков мотор. Колата работи перфектно и на бензин и на газ. Как се получава това и заслужава ли си да го поправям?
Това е доста интересно положение. Може ли повече инфо? При проблем със стъпковото моторче, зависи какво ще направи Еку. Вадил съм буксата на пандата и резултата беше, че се закова на 1300об. Как обаче се получи
Извади му буксата и виж дали ще има разлика, ако се вдигнат и не мърдат оборотите значи работи... направи му една профилактика - виж дали няма маслени отлагания от картерните?
Аз съм с 1.6 16в и колата си пали и държи обороти но не върви много спря и незнам дали е от стъпковия но като махна буксата няма разлика дори при подаване на газ... Колата я карам само на бензин, стъпковия съм го чистил но като паля и го извадя се движи. Нормално ли е да се движи но да не работи има ли такъв вариянт?
АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Ами като дам на контакт моторчето не мърда и като запаля пак е неподвижно. По това съдя че е развален! А що се отнася до оборотите заковава ги на 800 като загрее без да трепва. Това е учудващото. Разхода ми е нормален- на къси разстояния в града 15 газ извън града 8.
аз го пробвам като съмна 1 ва направа улица малко на високо отпусна газта дори го махам от педала ако колата въврви значи си е наред щото иначе няма кой да отвори клапата поне съм на газ
Ами като дам на контакт моторчето не мърда и като запаля пак е неподвижно. По това съдя че е развален! А що се отнася до оборотите заковава ги на 800 като загрее без да трепва. Това е учудващото. Разхода ми е нормален- на къси разстояния в града 15 газ извън града 8.
Ситуацията е странна наистина...единственото, което ми хрумва е, че котвата на моторчето е запецнала в точно определено, подходящо място, но все пак трябва да мърля оборотите, поне теоретично. Не знам, друга идея не ми идва..
Ами като дам на контакт моторчето не мърда и като запаля пак е неподвижно. По това съдя че е развален! А що се отнася до оборотите заковава ги на 800 като загрее без да трепва. Това е учудващото. Разхода ми е нормален- на къси разстояния в града 15 газ извън града 8.
Ситуацията е странна наистина...единственото, което ми хрумва е, че котвата на моторчето е запецнала в точно определено, подходящо място, но все пак трябва да мърля оборотите, поне теоретично. Не знам, друга идея не ми идва..
Ако имаш развалено моторче и е зацепило да речем по случайност така,че да падат оборотите точно на 850-900,то тогава какво става,когато на празен ход пуснеш едновременно вентилатор,светлини,климатик и ел стъкла.При неработещо моторче колата сигурно ще загасне,защото няма да има кой да компенсира повишената консумация.Нормално е като дадеш на контакт моторчето да е неподвижно,защото където последно е спряло при изгасването на двигателя оттам и ще тръгне при запалването му.Като запалиш,ако продължава да е неподвижно значи на студено колата ти работи на 850-900 оборота все едно е загряла.Обаче държи ли на студен старт 1400-1500 оборота,значи нещо си в грешка.
е това с моторчето нещо си в заблуда едвали да е изгоряло като на мърда трябва да се провери дали има сигнал нали моторчето да работи някой -датчик трябва даму каже да работи ако този датчик не е добре моторчето също няма да работи направи си диагностика - при някой който е виждал ФИАТ .
Коментар