Колеги,като направих малко сметки и прегледах доста обяви ми се стори да заменя основния ремонт с директна смяна на двигателБравото е 2000 година 1.6 16вТова към което съм се насочил е да сложа 1.8 (пак от браво,а не от купе) и ми изникват следните неща в главата за които съм гол и бос и не знам как стоят нещата..Какво оборудване ми трябва задължително към новия 1.8 двигател и кое може да си остане от стария... (имайки предвид, че моята няма единствено ABS... и всичко друго е налично и работи и климатроника включително)Досещам се, и за вадене преместване и т.н. и за целта ми трябва ориентировъчно информация колко би ми излязъл труда за една такава операция и да препоръчате хора, които биха свършили качествено работата без да ми вземат 2 пъти повече пари отколкото съм дал за двигателя Всяка помощ ми е добре дошла....П.С. (ако ви се намират и излишни двигатели 1.6 1.8 или 2 може да драснете и една цена на ЛС)Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за смяна на двигател
Collapse
X
-
Май по евтино ще ти излезе да направиш основен на стария. Трябва да смениш мотор с всичките му карантии, генератор,стартер,клинатик,хидравлика, освен това и скорости с полуоски. Общо взето под предния капак всичко и малко зад него. И комп-а трябва да смениш. За работа едно 250-300лв вървят цените във Видин.
-
За да сложиш 1.8 двигател, преди всичко ще трябва да е напълно оборудван - ЕКУ задължително, бобини(и свещите са различни даже), стъпков мотор, дебитомер, алтернатор, стартер, всмукателен и изпускателен колектори, двуцевката с ламбда сондата, също част от инсталацията. Дори хидравличната помпа е добре да е налице, макар че можеш да ползваш и старата. От твоя двигател, почти нищо няма да стане, като датчици. Има и още неща, които в момента не се сещам, но обикновено излизат в процеса на работа и могат да ти отровят живота. Интервенцията е напълно възможна, друг е въпроса кой може да я направи и срещу какви пари. Климатика си остава твоя, няма нужда от смяна.P.S. Пропуснах тампоните на мотора, и те са различни.
Коментар
-
Помпата ще стане, но за инсталцията си напълно прав. Ще трябва да се пипне тук-там, че и малко повече. Но да не отчайваме човека - възможна е смяната и не е чак толкова трудна работа.Основния ремонт, ако се направи както трябва, ще стъпи на около 1500лв. Проблема е дали ще се направи както трябва. От друга страна един двигател, напълно оборудван, върви около 500лв(не гарантирам, че цифрата е съвсем точна). Проблема е, че никой няма да ти гарантира неговото състояние. Ако е от познат, вероятно, но от морга си е Божа работа. Галимацията като труд по прехвърлянето е мин. 300лв. Като добавим подмяната на задължителните консумативи - масла, филтри, ремъци, пререгистрацията в КАТ, новите документи, прегледи и т.н. може и да излезе по неизгодно. Добре трябва да прецениш възможностите си, рисковете не са малко.
Коментар
-
колега това упражнение го правих май месец и има смисъл ако го правиш ти. ако плащаш на някого не си струва според мен. не стават част от маркучите на климатика и маркуча на управлението двата снопа на ел инсталацията които са по гредите до фаровете мотора се сменя с скоростите полуоските и спирачните апарати и щангите за скоростите а да не забравяме и пружините на амотосьорите и доста други неща. ако имаш някакви въпроси питаи смятам че мога да ти отговоря доста точно. сетих се че и радиатора е различен заедно с вентилатора
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар