Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат пунто проблем с първи цилиндър !!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат пунто проблем с първи цилиндър !!!!

    Проблема ми е следният,колата ми работи на 3 цилиндъра,1 ви цилиндър не работи,измерихме му компресия и показа 7 ...а до колкото знам трябва да е над 12..когато извадих свешта беше мокра ..Някои случаино да е имал такъв проблем??и някакви идеи от какво може да е проблема..Благодаря предварително..Модела на фиата ми е Пунто Abart 16v, 1,8 . 135 ks

    #2
    Най-вероятно си е заминала бобината. Компресията наистина е ниска. Размени 2 бобини и виж после свещите
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    Коментар


      #3
      мм не вярвам да е бобната,компресията маи няма нищо общо със бобината до колкото знам..Или се бъркам??може ли да е клапан или бутало ,или гарнитура??

      Коментар


        #4
        точно за това си мисля и аз гарнитура клапан или сегменти ако е прегрявана в миналото
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          От какво е мокра свеща?Ако е бензин,неработи свеща и така нататък по ел веригата.Ако е антифриз е от гарнитурата.Колега,редактирай си заглавието.

          Коментар


            #6
            Клапани/и, сегменти..
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              как да го редактирам какво заглавие да сложа ?? даи идея

              Коментар


                #8
                пък за прегряване не е прегрявана.И аз си мисля че са сигменти или гарнитура..Утре ще разбера и благодаря за коментите

                Коментар


                  #9
                  Ами,в заглавието промени думата фиат.Неказа с какво са мокри свещите.

                  Коментар


                    #10
                    Ххаха да мерси,промених го..

                    Коментар


                      #11
                      Браво,сега кажи за мокрото.

                      Коментар


                        #12
                        Ами незнам още за какво става въпрос,обаче поразпитах тук там,и ми казаха че най вероятно ще е или сигменти или бутало,няма да е гарнитура защото ако е гарнитура би трябвало да съм имал проблеми със вадата,а аз такива проблеми не съм имал...Но едва ли ще е счупено бутало,защото ако е така не би трябвало да има копресия,а има 8..Кофти е че не съм в БГ и не ми се дават 500,1000 евро за ремонт,първо майсторите тука изобщо не разбират и много лъжат в парите..Дал съм колата на едно момче от БГ което се занимава със ремонт на коли,обаче за момента има малко повечко работа и няма време за моята бричка,но преполагам до ден,два ще се разбере от какво е.Пък за свеща от какво е мокра идея си нямам,предполагам 4е е бензин от инжекциона,незнам какво друго може да е....

                        Коментар


                          #13
                          клапани на първи цилиндър!няма компресия и неможе да възпламени сместа!другото което е може нещо да си обаркал меренето на компресията и просто само да нямаш ток на парва свещ!и 12 компресия може да даде кога колата е била в италия в завода
                          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                          Коментар

                          Working...
                          X